Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam pytanko chce nabyć tv 4k hdr I do tego chce podpiąć nividia czy bez problemu obejrzę filmy 4k hdr strumieniowo? Czy filmy będą wyświetlanie w pełnej rodzialce 4k  jaka jest jakoś filmów z nividia i jak to wygląda filmy się kupuje czy wypożycza? W przyszłości chce do kupić kd atmos 7.2.4 i cieszyć się dzieckiem dobrym .

Jeśli zakupie nividia to jak to wygląda trzeba założy konto czy jak bo jestem w temacie mega zielony?  Aktualnie posiadam soundbar bose 700 + sub 700 czy nividia prześle dźwięk dts bo wiem ze tv sony xg9505 posiada dekoder wbudowany dts z góry proszę o pomoc was ludzi ogarnietych i wytłumaczenie czy nividia ma sen do filmow? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale co ma być źródłem, tych filmów odtwarzanych strumieniowo....
Pliki własne po sieci, Netflix, jakiś inny serwis filmowy?
Generalnie odpowiedź brzmi, tak, NVIDIA będzie dobrym odtwarzaczem filmów.

Ale podaj więcej informacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Netflix oczywiście. Czy odtworzy 4k hdr bez problemów w ładnej jakości z dźwiękiem 5.1 lub atmos? 

A co możesz jeszcze polecić jakie źródło odtwarzania filmów przez nividia? 

I czy filmy z torrentow ogarnia? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Netflix, to 4k HDR chyba śmiga 5.1 ale atmosa tam nie dostaniesz, (póki co).

Filmy z dysku, lub z serwera, to już na full wypas 4k HDR, Atmos.

 

Apple TV 4k, miałbyś Atmos na Netflixie I jesze jedną fajną wypożyczalnie filmów Apple.

Tam też 4k HDR Dolby vision I Atmos.

 

Jednakże gorzej trochę z plikami, tylko przez sieć i bez Dolby Atmos.

 

Musisz się zdecydować, na czym bardziej co zależy.

Jak na streamingu z serwisów, to Apple TV, będzie lepszym rozwiązaniem.

 

Jest jeszcze Amazon video.

On będzie chyba tak samo działał na obydwu urządzeniach.

Udostępnij tę odpowiedź