Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli cos bedzie nie tak to w Euro RTV AGD w temacie rekojmi to cyrk niestety niemal pewny. Proponuje sprawdzic czy ewentualnie czegos juz na ekranie nie mamy i jesli cos bedzie niezbyt ok to serwis LG bezposrednio od razu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@efel

Dzięki za cenne wskazówki.

@Xisiek

Też myślę, że Euro będzie robiło problemy. Mam nadzieję, że to nie będzie potrzebne.

Ale chyba bardziej opłaca się/lepszym rozwiązaniem jest zgłoszenie reklamacji do sprzedawcy na podstawie rękojmi, z tego co wyczytałem. Owszem, Euro może też w pierwszej kolejności załatwić sprawę poprzez naprawę w serwisie LG (np. wymiana matrycy). Ale w przypadku, gdy problem się powtórzy to już przy rękojmi można zażądać zwrotu kasy i sklep nie może tego odrzucić, LG może bawić się kilka razy w wymianę. Czy tak, @efel?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowałem się na lg oled55b8pla. Świetny TV, jestem bardzo zadowolony. Co do wypaleń - to samo mówili mi 10 lat temu podczas zakupu plazmy Panasonica, a TV hula bardzo dobrze do dzisiaj :)

  • Plusik 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, efel napisał:

Tutaj nie chodzi tylko o LG. Takie narzędzie musiałoby obsługiwać wszystkie marki telewizorów OLED. W sklepie masz może ze dwa oledy LG, reszta jest innych producentów.

 

No ale LG zapewne zależy na tym żeby ich telewizory się nie wypalały. Skłonienie sklepów żeby podłączyły TV z ekspozycji do sieci i uruchomiły na jakimś komputerze aplikację do zarządzania raczej nie byłoby czymś ekstremalnie trudnym, a działałoby na korzyść LG bo zredukowałoby szanse na to że na wystawie będzie stał wypalony ekran.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, EMK napisał:

Ale w przypadku, gdy problem się powtórzy to już przy rękojmi można zażądać zwrotu kasy i sklep nie może tego odrzucić, LG może bawić się kilka razy w wymianę. Czy tak

Dokładnie tak. Rękojmia w sklepie jest zawsze korzystniejsza dla konsumenta, bo ją bardzo dokładnie reguluje ustawa i sklepy muszą jej przestrzegać.

Tu nawet nie chodzi o to że ponownie Ci się sprzęt popsuje z tej samej przyczyny, bo to są rzadkie przypadki. To jest również bat na serwisantów partaczy, a to jest ostatnio plaga. Reklamujesz coś w trybie rękojmi w sklepie, oni to oddają do serwisu zewnętrznego w celu naprawy, serwis naprawia, wysyła do sklepu, a sklep powiadamia Ciebie że już naprawione (bez sprawdzenia czy faktycznie już działa). Podłączasz sprzęt w domu i się okazuje że serwis nie usunął usterki, tak naprawdę nie zrobił nic. Reklamujesz następnego dnia ponownie w trybie rękojmi w sklepie, tym razem już żądając zwrotu kasy. Jeżeli uda Ci się tylko wyciągnąć na piśmie od sklepu na jakimś etapie reklamacji potwierdzenie istnienia wady, to nie ma litości i dostaniesz na 100% kasę z powrotem. Ostatnio dokładnie w ten sposób wygrałem zwrot kasy w Media Markt za Playstation 4 Pro (serwis podczas pierwszej naprawy zaktualizował tylko oprogramowanie i napisał, że po tej czynności usterka nie występuje, co oczywiście było kłamstwem, nie chciało im się sprawdzić tego po prostu)

12 godzin temu, raus napisał:

No ale LG zapewne zależy na tym żeby ich telewizory się nie wypalały. Skłonienie sklepów żeby podłączyły TV z ekspozycji do sieci i uruchomiły na jakimś komputerze aplikację do zarządzania raczej nie byłoby czymś ekstremalnie trudnym, a działałoby na korzyść LG bo zredukowałoby szanse na to że na wystawie będzie stał wypalony ekran.

To jest takie samo sci-fi jak skłonienie sklepów żeby wyłączały każdy TV z pilota. Niewykonalne. Nie zmusisz sklepu, bo nie jest w interesie sklepu ponosić dodatkowe wysiłki żeby dbać o sprzęt na wystawie. Prościej mieć ten sprzęt w 4 literach i po 3 miesiącach sprzedać go na promocji z możliwie jak najmniejszą stratą, zanim zacznie się coś z nim dziać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...