Skocz do zawartości
puszczyk

LG 55SM8200PLA + Player TVN

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, w tv jak w tytule i aplikacji Player materiały w HD klatkują (pokaz slidów), materiały w 4K bez zastrzeżeń.

Po wymianie płyty głównej bez zmian. Player odpowiada, że nie widzi problemu. Czy ten tv jest za dobry do Playera TVN?

Może ktoś mógłby sprawdzić u siebie? Netflix, YouTube itp nie mają żadnego problemu ani w 4K ani w HD.

Pozdrawiam, puszczyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć, wydaje mi się że to aplikacja jest do kitu. Mam SK9500, wykupiony pakiet na Ekstraklapę i nie dało się oglądać. Cięło się cały czas. Myślałem że to wina internetu, ale z laptopa w przeglądarce po kablu HDMI szło bez problemu. Netflix też nie ciął w aplikacji na TV. pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Najciekawsze jest to, że z 4K nie ma żadnego problemu, tylko z HD się jąka (stutter). Może za szybki czas reakcji matrycy + sposób nadawania  HD w aplikacji. Jeśli sieć daje radę z 4K to na pewno daje radę z HD. pozdrawiam Prędkość mierzona w przeglądarce na TV - ponad 80Mbps.

Edytowane przez puszczyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam ten sam model tv i identyczny objaw z playerem. Materiały 4k działają bez zarzutu, inne klatkuja. Support playera nie potrafi odtworzyć problemu, czy komus może udało się coś z tym zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W lipcu też otrzymałem podobną odpowiedź od Playera:

"

Dziękujemy za oczekiwanie.
Nie możemy niestety powtórzyć tego objawu, nie otrzymujemy także podobnych zgłoszeń (w zasadzie ani jednego)
Nie będziemy nic w stanie zrobić z tą kwestią po naszej stronie

Pozdrawiam,
Dawid Sowinski
Zespół Obsługi Klienta player"

Dzisiaj poradziłem im żeby wybrali się do dowolnego sklepu który ma na stanie ten telewizor to uda im się powtórzyć ten objaw.

Wysłałem również link do tego tematu.

Pozdrawiam, puszczyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20.09 dostałem taką wiadomość od Playera:

Witamy,
informujemy o wprowadzeniu nowej wersji aplikacji na TV LG z systemem Web OS.

Uprzejmie prosimy o aktualizację do wersji 6.0.11 lub pobranie jej z LG Store i weryfikację, czy zgłaszany problem ustąpił w tej wersji.

Pozdrawiamy
Zespół Obsługi Klienta player

Bardzo miło z ich strony, ale tej nowej wersji w LG Store jeszcze nie ma. Czekamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Karol W. napisał:

U mnie player sam pobrał aktualizacje, ale nic to niestety nie dało.

Czy to jest aplikacja w wersji 6.0.11 ? U mnie w LG Store jest cały czas wersja 6.0.8

Pozdrawiam, puszczyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W LG Store jest cały czas wersja 6.0.8. Po otwarciu Playera, wejściu w ustawienia - dane diagnostyczne, można odczytać, że obecnie jest wersja 6.0.14

Wersja programu w LG Store nie zmieniła się. Też miałem ten kłopot sprawdzając wersję w LG Store.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, wczoraj SM8200 otrzymał aktualizację do wersji oprogramowania 04.71.25. Problem klatkowania HD na Playerze zniknął.

Jednym słowem problem był po stronie LG.

puszczyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, miałem taki sam problem z playerem. Wina leży po stronie oprogramowania TV. Należy zaktualizować oprogramowanie tv do 04.71.25. Jeśli TV sam się nie chce zaktualizować trzeba wejść na stronę: https://www.lg.com/pl/wsparcie/wsparcie-produktowe/lg-43UM7100PLB i ściągnąć oprogramowanie i zainstalować z pendrive. Wszystko jest opisane jak zrobić na tej stronie.  

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam.

U mnie na LG 65UM7660PLA była ta sama sytuacja. Po aktualizacji do Version 04.71.25 problem nie występuje i mam nadzieję nie wróci. 

Support Playera zlewał temat i umywał ręce. Po przesłaniu kilku dowodów i nagrań jednak potwierdzili usterkę i poinfowali, że problem jest szerszy. 

Suport LG tylko proponował restarty i przywrócenie do ustawień fabrycznych. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...