puszczyk 1 Napisano 2 Sierpnia 2019 Dzień dobry, w tv jak w tytule i aplikacji Player materiały w HD klatkują (pokaz slidów), materiały w 4K bez zastrzeżeń. Po wymianie płyty głównej bez zmian. Player odpowiada, że nie widzi problemu. Czy ten tv jest za dobry do Playera TVN? Może ktoś mógłby sprawdzić u siebie? Netflix, YouTube itp nie mają żadnego problemu ani w 4K ani w HD. Pozdrawiam, puszczyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jusef19 0 Napisano 2 Sierpnia 2019 cześć, wydaje mi się że to aplikacja jest do kitu. Mam SK9500, wykupiony pakiet na Ekstraklapę i nie dało się oglądać. Cięło się cały czas. Myślałem że to wina internetu, ale z laptopa w przeglądarce po kablu HDMI szło bez problemu. Netflix też nie ciął w aplikacji na TV. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puszczyk 1 Napisano 2 Sierpnia 2019 (edytowane) Dziękuję za odpowiedź. Najciekawsze jest to, że z 4K nie ma żadnego problemu, tylko z HD się jąka (stutter). Może za szybki czas reakcji matrycy + sposób nadawania HD w aplikacji. Jeśli sieć daje radę z 4K to na pewno daje radę z HD. pozdrawiam Prędkość mierzona w przeglądarce na TV - ponad 80Mbps. Edytowane 2 Sierpnia 2019 przez puszczyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol W. 0 Napisano 28 Sierpnia 2019 Witam, mam ten sam model tv i identyczny objaw z playerem. Materiały 4k działają bez zarzutu, inne klatkuja. Support playera nie potrafi odtworzyć problemu, czy komus może udało się coś z tym zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puszczyk 1 Napisano 29 Sierpnia 2019 W lipcu też otrzymałem podobną odpowiedź od Playera: " Dziękujemy za oczekiwanie. Nie możemy niestety powtórzyć tego objawu, nie otrzymujemy także podobnych zgłoszeń (w zasadzie ani jednego) Nie będziemy nic w stanie zrobić z tą kwestią po naszej stronie Pozdrawiam, Dawid Sowinski Zespół Obsługi Klienta player" Dzisiaj poradziłem im żeby wybrali się do dowolnego sklepu który ma na stanie ten telewizor to uda im się powtórzyć ten objaw. Wysłałem również link do tego tematu. Pozdrawiam, puszczyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k@li111 1 Napisano 24 Września 2019 LG 70UM7100 dokładnie to samo.Na 4k nie sprawdzałem.Wysłane z fona Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puszczyk 1 Napisano 24 Września 2019 20.09 dostałem taką wiadomość od Playera: Witamy, informujemy o wprowadzeniu nowej wersji aplikacji na TV LG z systemem Web OS. Uprzejmie prosimy o aktualizację do wersji 6.0.11 lub pobranie jej z LG Store i weryfikację, czy zgłaszany problem ustąpił w tej wersji. Pozdrawiamy Zespół Obsługi Klienta player Bardzo miło z ich strony, ale tej nowej wersji w LG Store jeszcze nie ma. Czekamy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol W. 0 Napisano 25 Września 2019 U mnie player sam pobrał aktualizacje, ale nic to niestety nie dało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puszczyk 1 Napisano 25 Września 2019 38 minut temu, Karol W. napisał: U mnie player sam pobrał aktualizacje, ale nic to niestety nie dało. Czy to jest aplikacja w wersji 6.0.11 ? U mnie w LG Store jest cały czas wersja 6.0.8 Pozdrawiam, puszczyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puszczyk 1 Napisano 26 Września 2019 Mam już 6.0.11 i faktycznie nie ma żadnej poprawy ☹️ puszczyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol W. 0 Napisano 26 Września 2019 Dodatkowo czasem po reklamie puszcza serial/program do początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
North333 0 Napisano 6 Grudnia 2019 Kurde, a u mnie nadal nie ma aktualizacji do 6.0.11 :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puszczyk 1 Napisano 6 Grudnia 2019 W LG Store jest cały czas wersja 6.0.8. Po otwarciu Playera, wejściu w ustawienia - dane diagnostyczne, można odczytać, że obecnie jest wersja 6.0.14 Wersja programu w LG Store nie zmieniła się. Też miałem ten kłopot sprawdzając wersję w LG Store. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puszczyk 1 Napisano 10 Lutego 2020 Witam, wczoraj SM8200 otrzymał aktualizację do wersji oprogramowania 04.71.25. Problem klatkowania HD na Playerze zniknął. Jednym słowem problem był po stronie LG. puszczyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Prokop_85 1 Napisano 16 Lutego 2020 Witam, miałem taki sam problem z playerem. Wina leży po stronie oprogramowania TV. Należy zaktualizować oprogramowanie tv do 04.71.25. Jeśli TV sam się nie chce zaktualizować trzeba wejść na stronę: https://www.lg.com/pl/wsparcie/wsparcie-produktowe/lg-43UM7100PLB i ściągnąć oprogramowanie i zainstalować z pendrive. Wszystko jest opisane jak zrobić na tej stronie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karol W. 0 Napisano 21 Lutego 2020 Sprawa rozwiązana, u mnie również wszystko już działa normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dardaw2 0 Napisano 23 Lutego 2020 Potwierdzam. U mnie na LG 65UM7660PLA była ta sama sytuacja. Po aktualizacji do Version 04.71.25 problem nie występuje i mam nadzieję nie wróci. Support Playera zlewał temat i umywał ręce. Po przesłaniu kilku dowodów i nagrań jednak potwierdzili usterkę i poinfowali, że problem jest szerszy. Suport LG tylko proponował restarty i przywrócenie do ustawień fabrycznych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach