Skocz do zawartości
  • 0
Jakub Klatka

Nie działający Smart TV i serwis Netfix na telewizorze Philips 43 cale, model 43PFS5301/12

Pytanie

Mam problem z telewizorem Philips 43 cale, model 43PFS5301/12, a polega on na tym że nie działa na nim Smart TV i serwis filmowo-serialowy Netflix.

Mam internet z sieci telekomunikacyjnej Netia o prędkości 5 MB/s, mam też dekoder nc+, ten taki czarno-biały z leżącym na nim zewnętrznym dyskiem twardym

i on (dekoder nc+) świetnie, bez problemu odbiera internet, mam także router bezprzewodowy, który jest podłączony do gniazda sieci telekomunikacyjnej Netia.

Telewizor i dekoder są oddalone od routera bezprzewodowego o 5 m.61 cm. Na drodze sygnału z anteny z routera bezprzewodowego są trzy ściany w tym dwie

cienkie i jedna dość gruba, bo aż albo tylko o grubości 35 cm. Telewizor pokazuje, że połączył się z routerem bezprzewodowym, pokazuje, że jest pełne pięć kresek i to

oznacza, że telewizor jest w pełnym zasięgu sygnału z anteny z routera bezprzewodowego ale nie mogę w pełni korzystać ze Smart TV i z serwisu Netflix.

I tu moje pytanie.

Czy podłączona do telewizora antena wifi spowodowałaby stałe połączenie telewizora z sygnałem płynącym z anteny z routera bezprzewodowego?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Na czym polega owa niemożność korzystania? 5Mb to nie jest internet, tylko dostęp do stron internetowych. Sorki, że tak sarkastycznie, bo pewnie gdybyś mógł to miałbyś więcej, jednak część sprzętów zanim uruchomi daną apkę, najpierw rozkminia szybkość netu, i jak jest zbyt niska, to informuje, jakby go w ogóle nie było. Szczególnie serwisy video. Sprawdź czy odpali czy poczta albo zwyczajny Onet. Wówczas powoli odpalaj fotki i YT w SD, potem w wyższych rozdzielczościach. Pamiętaj, że z owych 5Mb po przejściu przez 3 ściany zostaje może 3Mb... Sprawdź speedtestem na smartfonie. Jeśli to net okaże się wąskim gardłem to zainstaluj PLC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Hej! Artur Nutek. Na wstępie. Bardzo ci dziękuję za tak szybką odpowiedź na moje pytanie i na mój problem ze Smart TV i Netflixem na moim telewizorze 

Philips. Na twoją propozycję żebym sprawdził czy odpali poczta albo zwyczajny Onet, chyba ci tu oto żebym to sprawdził na telewizorze? Czy

na laptopie? Na telewizorze po kliknięciu na guzik oznaczony "Smart TV" otwiera się (pokazuje się) plansza z apkami (jest ona przeze mnie tu na tym forum przesłana

jako załącznik) i te wszystkie apki są nie aktywne, bo nie ma połączenia z internetem, czy też z sygnałem płynącym z anteny z routera bezprzewodowym.t

Telewizor "wywala" mi też taki komunikat informujący mnie o tym, że nie ma połączenia z serwerem Philips i chyba przez to, że nie ma połączenia z

serwerem Philipsa te wszystkie apki nie działają, a tym samym nie działa cały Smart TV i Netflix - też.

A laptop łączy się z routerem - ŚWIETNIE. Nie mam z połączeniem żadnych problemów. I na telefonie komórkowym SAMSUNG GALAXY J5, też nie ma

problemów z połączeniem.

Radziłeś mi żebym zrobił moim (wyżej przeze mnie podanym telefonem) test prędkości internetu. I zrobiłem.

I wyszło tak:

POBIERANIE: 4,21 Mbps

WYSYŁANIE: 0,93 Mbps

Podczas robienia testu były włączone:

- dekoder nc+ (miał włączony internet)

- laptop (też miał włączony internet)

Czy po przeniesieniu routera bezprzewodowego jak najbliżej telewizora, telewizor załączy internet na stałe, tak że będzie stałe połączenie ze Smart TV i z Netflixem?

A teraz podaję jak wygląda połączenie telewizora z routerem bezprzewodowym, a tym samym z internetem.

Konfiguracja sieci:  Statyczny IP:

Typ sieci: Bezprzewodowy

Tryb sieci: Statyczny IP

Adres IP: 192.168.1.23

Maska sieci: 255.255.255.0

Adres MAC sieci Ethernet: 1C:5A:6B:C7:66:DA

Brama: 192.168.1.254

DNS1: 192.168.1254

DNS2: 84.204.204.204

Status: Połączono

Sieć: kuba

Prędkość: 65 Mbps

Natężenie sygnału: MAKSYMALNE (7 KRESEK)

Bezprzewodowy adres MAC: 94:E9:79:34:68:1F

Metoda szyfrowania: WPA2 - PSK

Adres SoftAP MAC: Nic nie jest podane

Soft AP SSID: Nic nie jest podane

Konfiguracja sieci: DHCP:

Typ sieci: Bezprzewodowy

Tryb sieci:  DHCP

Adres IP:  0.0.0.0

Maska sieci: 0.0.0.0

Adres MAC sieci Ethernet: 1C:5A:6B:C7:66:DA

Brama: 0.0.0.0

DNS 1: 0.0.0.0

DNS 2: 0.0.0.0

Status: Połączono

Sieć: kuba

Prędkość: 72 Mbps

Natężenie sygnału: MAKSYMALNE 7 KRESEK

Bezprzewodowy adres MAC: 94:E9:79:34:68:1F

Metoda szyfrowania: WPA2 - PSK

Adres SoftAP MAC: Nic nie jest podane

Soft AP SSID: Nic nie jest podane

Digital Media Renderer - DMR (tu są dwie opje do wyboru: Wyłącz/Włącz. ) Jest wybrana: Włącz

WiFi Wł./Wył (są dwie opcje do wyboru: Wyłącz/ Włącz). Jest wybrana: Włącz

Ustawienia Netflix:

Numer ESN Netflix: Numer ESN: PHTV16LMT2-28-03-16-01-000000000000011868

(To jest elektroniczny numer seryjny Netflix dla tego telewizora)

Dezaktywacja

(jest to anulowanie powiązania elektronicznego numeru seryjnego (ESN) Netflix z tym telewizorem)

 

Wersja oprogramowania:

Wersja wydania: TPM161E_012.002.050.001

Wersja PQ: Flash PQ V0.54.171227

Wersja AQ: Flash AQ V0.08.170327

Netflix Version: 4.2.2

Netflix ESN: PHTV16LMT2-28-03-16-01-000000000000014868 

Wersja NETTV: Zeasn  1.24.3

Aktualizacje lokalne: USB

Wyszukaj aktualizacje OAD

(tu chodzi o wyszukanie  aktualizacji oprogramowania dostępnego bezprzewodowo)

I tu są dwie opcje do wyboru: Anuluj i Rozpocznij

(Nic z tym nie robię bo nie nie wiem po prostu jak...)

Da się uruchomić na stałe i Smart TV i Netflixa?

 

 

 

 

 

 

 

 

Plansza SMART TV.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zaskakująco wyglądają te statyczne IP. Netia zawsze miała dynamiczne. Jeśli masz w pobliżu miasto z elektromarketem to kup na próbę PLC (w MM masz miesiąc na zwrot) i przekonaj się czy to pomogło. Jeśli tak to wtedy się zastanów czy zostawić czy przejść na kabel. Jeśli nie stanowi to dużego problemu to oczywiście możesz od kabla zacząć, bo na nim nie ma strat a to przy tak wolnym necie jest kluczowe dla działania Alek video. Na 4,2Mb Netflix nie pójdzie. Chyba, że w SD. Ale w takim przypadku to po co płacić za niego. Nie wiem jak u ciebie z funduszami, ale poszukałbym rozwiązania LTE, bo nawet w najgorszej (...) powinieneś osiągać 13 Mb. Za kasę którą teraz płacisz miałbyś może nie bez limitu, ale pewnie z odpowiednio dużym, by na filmy starczyło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wczoraj (14 lipca br.) udało mi się przywrócić połączenie z Netflix'em.

Wpisałem te dane i od razu zaskoczył.

Typ sieci: Bezprzewodowy

Tryb sieci: Statyczny IP

Adres IP: 192.168.1.24 (192.168.001.024)

Adres: MAC sieci Ethernet: 1C:5A:6B:C7:66:DA

Brama: 192.168.1.254 (192.168.001.254)

DNS1: 8.8.8.8 (008.008.008.008)

DNS2: 84.204.204.204 (084.204.204.204)

To połączenie z serwerem Netflixa obala to, że mam zbyt słaby internet z routera bezprzewodowego, a natężenie mocy sygnału, 

które pokazuje telewizor (MAKSYMALNE 7 KRESEK), że z routera bezprzewodowego jest emitowany (nadawany)

bardzo silny sygnał, który u mnie wystarcza żeby nim można było obsłużyć: laptopa, telefon komórkowy (SAMSUNG GALAXY J5), dekoder nc+

i te wszystkie trzy urządzenia świetnie odbierają sygnał płynący z anteny z routera bezprzewodowego.

A wtedy (co teraz już widzę) gdy chciałem sprawdzić czy będę mógł korzystać na telewizorze ze Smart TV, to zrestartowało się połączenie z

serwerem Netflix'a i nie umiałem go odpowiednio ustawić, aż w końcu tego dnia wpadłem jak to zrobić i udało się.

I widzę, że problem jest z SERWEREM PHILIPSA, a nie z tym że mogę mieć zbyt słaby internet nadawany z anteny routera bezprzewodowego.

I dlatego, że jest (jakiś problem z serwerem philipsa) to telewizor nie może nawiązać stałego połączenia z tym serwerem i nie mogę

w pełni korzystać ze Smart TV, tak to teraz widzę...

Skoro na laptopie (BEZPRZEWODOWO) świetnie śmigają wszelkie strony video, takie jak np. you tube i te wszystkie filmowo-serialowe, 

wp.pl, onet, interia i cała masa jeszcze innych stron

i one wszystkie nie zacinają się i tak samo jest też na dekoderze nc+, na dekoderze bardzo dobrze działa serwis nc+ go i te wszystkie serwisy video,

a także działa streamowanie filmów, piosenek (mp3-jek) z laptopa na dekoder nc+

a na telefonie komórkowym SAMSUNG GALAXY J5 też działają świetnie wszelkie strony video, to mam bardzo mocny sygnał emitowany z anteny

routera bezprzewodowego i te 5 Mb/s jest wystarczające i wystarcza na bardzo dobry odbiór internetu na tych wszystkich urządzeniach, 

z których korzystam. A problemem JEST TYLKO, że telewizor nie może połączyć się z serwerem philips i usterka leży po stronie serwerowni

Philips, że mój telewizor nie może połączyć się z serwerem Philips.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...