- 0
Nie działający Smart TV i serwis Netfix na telewizorze Philips 43 cale, model 43PFS5301/12
Pytanie zadane przez
Jakub Klatka
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Mam problem z telewizorem Philips 43 cale, model 43PFS5301/12, a polega on na tym że nie działa na nim Smart TV i serwis filmowo-serialowy Netflix.
Mam internet z sieci telekomunikacyjnej Netia o prędkości 5 MB/s, mam też dekoder nc+, ten taki czarno-biały z leżącym na nim zewnętrznym dyskiem twardym
i on (dekoder nc+) świetnie, bez problemu odbiera internet, mam także router bezprzewodowy, który jest podłączony do gniazda sieci telekomunikacyjnej Netia.
Telewizor i dekoder są oddalone od routera bezprzewodowego o 5 m.61 cm. Na drodze sygnału z anteny z routera bezprzewodowego są trzy ściany w tym dwie
cienkie i jedna dość gruba, bo aż albo tylko o grubości 35 cm. Telewizor pokazuje, że połączył się z routerem bezprzewodowym, pokazuje, że jest pełne pięć kresek i to
oznacza, że telewizor jest w pełnym zasięgu sygnału z anteny z routera bezprzewodowego ale nie mogę w pełni korzystać ze Smart TV i z serwisu Netflix.
I tu moje pytanie.
Czy podłączona do telewizora antena wifi spowodowałaby stałe połączenie telewizora z sygnałem płynącym z anteny z routera bezprzewodowego?
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach