KolorowyPisak 1 Napisano 1 Czerwca 2019 (edytowane) Cześć, Niestety padła mi lampa w projektorze po ok. 1600 h pracy. Czy jest to normalne czy jednak powinien pociągnąć trochę dłużej (Projektor Epson EH-TW9300W)? Nie mniej jednak muszę jakość rozwiązać ten problem. Zastanawiam się czy dobrym pomysłem jest zamawianie takiej lampy online? Jestem trochę sceptycznie nastawiony do zamawiania delikatnych sprzętów przez internet...Może zamawiał ktoś coś kiedyś z https://www.projektory-lampy.pl/? Tylko pytanie jest takie czy sam będę w stanie to wtedy wymienić? Albo może lepiej poszukać serwisu u mnie w mieście i zlecić to komuś kto się na tym zna? Edytowane 1 Czerwca 2019 przez KolorowyPisak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tofikmax 97 Napisano 1 Czerwca 2019 Lampę masz chyba na gwarancji (3000 godzin ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user7878 376 Napisano 1 Czerwca 2019 Jak nie ma gwarancji to polecam z oficjalnej strony epsona zamówić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KolorowyPisak 1 Napisano 1 Czerwca 2019 7 godzin temu, Tofikmax napisał: Lampę masz chyba na gwarancji (3000 godzin ) już trochę czasu minęło od kupna, muszę zerknąć, dzięki. 6 godzin temu, user7878 napisał: Jak nie ma gwarancji to polecam z oficjalnej strony epsona zamówić. pewniejszy zakup niż u pośredników? 'nadziałeś' się kiedyś, jest różnica w sprzęcie, który oferują? Bo wydaje mi się, że trochę drożej mają u 'źródła'. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach