Skocz do zawartości
  • 0
Xenoth

Samsung NU8072 - garść pytan / problemów

Pytanie

Czesc!

Po prawie miesiacu edukowania sie na temat telewizorow - postanowilem sobie zakupic prezent z okazji obrony w postaci 49" Samsunga NU8072. W temacie telewizorow jestem kompletnym laikiem, bo nigdy wczesniej nie przykładem wagi do RTV. Dodam, ze telewizor kupiony zostal w Holandii, użytkowany jest również tam.

Gdy pierwsze emocje, zwiazane z ogladaniem pokazowych filmikow w HDR przeminęły - zaczalem dostrzegać kilka bolaczek. Ale jak mowie - jestem laikiem wiec nie wykluczone ze moje problemy to po prostu "glupie pytania".

Po pierwsze Tizen. Czytalem jakoby miala to byc najlepsza platforma smart, natomiast aplikację, oferowane przez sama platforme to żenada. Ze znanych serwisow mamy Youtube, Netflix i Amazon...  i wlasciwie na tym sie konczy. Sam sklep ma moze z górą 50 aplikacji, z czego nie ma tam nic co by przedstawialo jakakolwiek wartosc. Brak jakiegokolwiek polskiego streamingu, brak wiadomosci... Czy to jest normalne, czy moze ma to związek z tym ze rzecz dzieje sie w Holandii? 

Druga sprawa - kodeki. To juz jest koszmar. Sprawdzalem juz prawdopodobnie wiekszosc formatow i telewizor nie czyta nic prócz MP4. Z mojej dość obszernej kolekcji filmowej (w formacie .avi) telewzior jest w stanie puścić zgola dwa filmy i to z nieobslugiwanym kodekiem dzwieku. 

Wiec drodzy koledzy - jest w stanie ktoś zaradzic na te przypadlosci? 

Z gory dzieki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Napisano (edytowane)

Z polskich apek masz Player.pl.TVPvod, Ipla ... 

Co do telewizora to pamiętaj,że rozmiar 49 posiada matrycę 60hz .120hz jest od 55 cali w górę. Do oglądania sportu i filmów trochę słabo 60hz .

Jak chcesz polskie apki zagranicą mieć to trzeba zmienić na pilocie region .

Edytowane przez cureman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi