prokop123 12 Napisano 2 Lipca 2019 Za 2 dni telewizor pójdzie do kartonu po Ag9 i tam będzie czekał na nowego właściciela albo na elektrozlom jak nie będzie kupca. Rodzinie bym oddał ale nikt nie ma salonu na 65" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 481 Napisano 2 Lipca 2019 5 minut temu, prokop123 napisał: Za 2 dni telewizor pójdzie do kartonu po Ag9 i tam będzie czekał na nowego właściciela albo na elektrozlom jak nie będzie kupca. Rodzinie bym oddał ale nikt nie ma salonu na 65" ? Byłbyś niezłym wariatem oddając taki tv na elektrozłom. Tam ktoś by go przytulił i jeszcze na nim zarobił. Wg mnie za 3,5 powinien pójść, ale jak nie pójdzie to po prostu obniżaj cenę co tydzień np o 200zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 688 Napisano 2 Lipca 2019 Dnia 30.06.2019 o 19:31, prokop123 napisał: Wziąłem na 5 lat, serio jak w 5 roku "przypadkowo" go uszkodze dostanę nowy w tej samej cenie? jesli to standardowe przedlużenie gwarancji sony (do 5 lat) to chyba uszkodzeń mechanicznych nie uwzględniają - to jest po prostu dłuższa gwarancja no chyba że coś się zmieniło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prokop123 12 Napisano 3 Lipca 2019 7 godzin temu, klaus71 napisał: jesli to standardowe przedlużenie gwarancji sony (do 5 lat) to chyba uszkodzeń mechanicznych nie uwzględniają - to jest po prostu dłuższa gwarancja no chyba że coś się zmieniło To gwarancja Sony extra plus Sprawdziłem i czytałem też inne fora na temat tej gwarancji. Uwzględnia uszkodzenia mechaniczne, Jeśli np 5go roku "przypadkowo" mi się uszkodzi to wymiana na nowy tej samej klasy cenowej co mój w chwili zakupu. Sony nie amortyzuje wtedy tv. Naprawa jest możliwa do 3 lat, później nie ma części bo są nowe modele i dają nowy telewizor z nowej serii. Myślę że taka gwarancja pozwoli mi na dłużej zatrzymać się przy z Sony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sensei 28 Napisano 3 Lipca 2019 Cześć, też wykupywałem niedawno to ubezpieczenie i wg. sprzedawcy ochrona Sony działa od razu, czyli nie musisz czekać dwa lata aż zaczniesz łapać się na mechaniczne uszkodzenia. Gratulacje z zakupu TV, chociaż mogłeś się pokusić o 85 cali w ZG9 jeśli finanse nie hamują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prokop123 12 Napisano 3 Lipca 2019 15 minut temu, sensei napisał: Cześć, też wykupywałem niedawno to ubezpieczenie i wg. sprzedawcy ochrona Sony działa od razu, czyli nie musisz czekać dwa lata aż zaczniesz łapać się na mechaniczne uszkodzenia. Gratulacje z zakupu TV, chociaż mogłeś się pokusić o 85 cali w ZG9 jeśli finanse nie hamują Hamują hamują Uważam że 33.5 tys za telewizor to już perwersja ale trudno. Raz na mam nadzieję długi czas. Więcej za tv bym nie dał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 481 Napisano 3 Lipca 2019 2 godziny temu, prokop123 napisał: Myślę że taka gwarancja pozwoli mi na dłużej zatrzymać się przy z Sony Szczerze to może być z tym problem. Sony z rok na rok traci rynek i za 5 lat może już być producentem niszowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prokop123 12 Napisano 9 Lipca 2019 Żeby jakoś pupe obraz urywał względem KS9000 to nie... Ale przynajmniej większy i nowy 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prokop123 12 Napisano 9 Lipca 2019 HT-ST5000 wymiata, uwielbiam ten głośnik ?. Do telewizora się przyzwyczajam ale nadal twierdzę że mega różnicy nie ma AG9 77 vs KS9000 poza oczywiście wielkością. Minus dla Ag9 77 za ramki. Samsung miał mniejsze i ładniejsze. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_1988_KrK 473 Napisano 14 Lipca 2019 Dnia 2.07.2019 o 17:29, prokop123 napisał: Od wczoraj mam w domu HT-ST5000. Masz rację, jest moc ? Moc niech będzie z Tobą.. Gratki ''kozackiego'' wyboru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prokop123 12 Napisano 30 Stycznia 2020 Po pół roku żałuje zakupu AG9 77" Obraz jak obraz, jest ładny ale bez efektu WOW niestety zaczęły się trzaski z obudowy, czytałem na forach że soniaki tak mają ;/ jak nie uznają mi reklamacji to rozwalę TV i skorzystam z gwarancji jaką kupiłem (5 LAT SERWIS EXTRA PLUS) Ponoć nieszczęśliwe wypadki i uszkodzenie tv akceptują i dają nowy egzemplarz hehehe sprawdzę tą teorię w ostateczności i z przyjemnością rozwalę tv 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 048 Napisano 30 Stycznia 2020 6 godzin temu, prokop123 napisał: Po pół roku żałuje zakupu AG9 77" Obraz jak obraz, jest ładny ale bez efektu WOW niestety zaczęły się trzaski z obudowy, czytałem na forach że soniaki tak mają ;/ jak nie uznają mi reklamacji to rozwalę TV i skorzystam z gwarancji jaką kupiłem (5 LAT SERWIS EXTRA PLUS) Ponoć nieszczęśliwe wypadki i uszkodzenie tv akceptują i dają nowy egzemplarz hehehe sprawdzę tą teorię w ostateczności i z przyjemnością rozwalę tv Kolejny raz potwierdza się teoria, że uznane kiedyś marki nie zasługują na sentymentalną wartość dodaną, czyli wyższa cenę Niestety dotyczy to większości dzisiejszego sprzętu, zaczynając od szczoteczek do zębów, a kończąc na samochodach. Kiedyś byłem fanem sony, panasonica, czy mercedesa. Teraz wiem, że tańszy i lepszy jest samsung, lg czy kia. Takie czasy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nurnik 126 Napisano 30 Stycznia 2020 Koledze trzeszczy obudowa w Sony, Tobie Barnabo zepsuło się wyjście HDMI w LG. Nie ma żadnych danych, że Sony psuje się częściej niż LG, więc twierdzenie że LG jest lepsze, wydaje mi się przedwczesne. Jest tańsze to fakt. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr.Hankey 224 Napisano 30 Stycznia 2020 6 godzin temu, prokop123 napisał: Obraz jak obraz, jest ładny ale bez efektu WOW Skoro nie satysfakcjonuje Cię obraz OLED i to 77 cali, to jestem bardzo ciekaw czy jak jakikolwiek inny telewizor będzie w stanie Cię zaspokoić... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prokop123 12 Napisano 30 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Mr.Hankey napisał: Skoro nie satysfakcjonuje Cię obraz OLED i to 77 cali, to jestem bardzo ciekaw czy jak jakikolwiek inny telewizor będzie w stanie Cię zaspokoić... Chyba się po prostu przyzwyczaiłem do dobrego obrazu i nie doceniam tego jaki jest co nie zmienia faktu że trzaski z obudowy to dno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barnaba 1 048 Napisano 30 Stycznia 2020 5 godzin temu, Nurnik napisał: Koledze trzeszczy obudowa w Sony, Tobie Barnabo zepsuło się wyjście HDMI w LG. Nie ma żadnych danych, że Sony psuje się częściej niż LG, więc twierdzenie że LG jest lepsze, wydaje mi się przedwczesne. Jest tańsze to fakt. Czym innym jest zepsuty "szeregowy" element, a czymś innym usterki wynikające z niechlujstwa montażu, użycia tandetnych materiałów itp w wyrobach mających uchodzić za "prestiżowe". Jest to zmora naszych czasów, świetnie widoczna również w dawniej prestiżowych markach samochodów. Nie chcę się tu rozwodzić, ale sporo już widziałem w życiu i twierdzę, że zalewa nas tandeta. Generalnie jesteśmy "testerami" niedopracowanych wyrobów i zalecam nieco inne podejście do zakupów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prokop123 12 Napisano 3 Lutego 2020 Wtorek lub środa będę miał serwisanta z SONY Zakładam że bedą wciskać że TTTM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 3 Lutego 2020 W dniu 30.01.2020 o 11:31, prokop123 napisał: Ponoć nieszczęśliwe wypadki i uszkodzenie tv akceptują i dają nowy egzemplarz hehehe sprawdzę tą teorię w ostateczności i z przyjemnością rozwalę tv Uważaj, bo możesz skończyć z rozwalonym sprzętem i wielką figą ze strony Sony. Poczytaj najpierw szczegółowy dokument opisujący tą rozszerzoną gwarancję i poszukaj tam terminu 'rażące zaniedbanie'. A najlepiej idź najpierw do prawnika niech przetłumaczy Ci ten dokument na ludzki język. Wtopić w ten sposób kilkadziesiąt tysi z powodu trzeszczącej obudowy, to dla nas byłaby niesamowicie zabawna sytuacja, a dla Ciebie spora tragedia... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prokop123 12 Napisano 3 Lutego 2020 (edytowane) Ktoś na forum korzystał z Serwis Extra Plus i ma doświadczenie OWU w załączniku gwarancja.pdf Edytowane 3 Lutego 2020 przez prokop123 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 4 Lutego 2020 (edytowane) 15 godzin temu, prokop123 napisał: Ktoś na forum korzystał z Serwis Extra Plus i ma doświadczenie OWU w załączniku gwarancja.pdfNiedostępne Coś się nie wkleił ten załącznik, ale znalazłem to OWU na internecie: https://services.sony.pl/support/files/services/pl_pl/Extended_Warranty_Terms_Conditions.pdf 30 sekund zajęło mi znalezienie tego akapitu: także to by było na tyle jeżeli chodzi o rozwalenie TV. Wystarczy że znajdzie się dobry prawnik, który udowodni że niewłaściwie użytkowałeś sprzęt, źle go zainstalowałeś i obsługiwałeś i po ptakach. A dla sprzętu wartego kilkadziesiąt tysi uwierz mi, że znajdą prawniczego ninja. Tam jest mowa o tym że ta gwarancja obejmuje Zdarzenia losowe, co według definicji tego dokumentu oznacza: Cytat „Zdarzenie Losowe” oznacza nagłe i nieprzewidziane działanie, w wyniku którego doszło do uszkodzenia mechanicznego lub elektrycznego. czyli tak naprawdę nie wiadomo co. Nagłe i nieprzewidziane może być trzęsienie ziemi, albo powódź stulecia, ale nie to że szedłeś po pijaku, potknąłeś się o dywan i zrzuciłeś TV z szafki. Wszystko to sprawia że ten dokument klient interpretuje na swoją korzyść, a ubezpieczyciel na swoją i tak naprawdę od decyzji sądu może zależeć na czyją korzyść finalnie zinterpretują te przepisy. Czyli to jest kot w worku. Edytowane 4 Lutego 2020 przez efel 1 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prokop123 12 Napisano 9 Lutego 2020 Serwisant Sony tydzień nie może dojechać ale to nawet dobrze, wiem co trzeszczy To nie tv a głośnik Sony HT-ST5000, gdy się rozgrzewa i gdy po wyłączeniu stygnie, plastik "trzaska" Będzie wiec reklamacja na głośnik a nie na tv 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 10 Lutego 2020 19 godzin temu, prokop123 napisał: To nie tv a głośnik Sony HT-ST5000, gdy się rozgrzewa i gdy po wyłączeniu stygnie, plastik "trzaska" Miałeś świetny plan: rozwalić TV za kilkadziesiąt tysi z powodu trzeszczącego głośnika pod telewizorem. Gdyby się powiódł nominowalibyśmy Cię do jakiejś nagrody Darwina w kategorii RTV 2 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prokop123 12 Napisano 10 Lutego 2020 Rozwalam bo mogę Poprzedni tv Kupiłem w dniu premiery i sprzedałem go dzień później na olx ( tracąc ok 3 tys) bo miał ryske a nie chciało mi się reklamować tylko kupiłem drugi identyczny Nie lubie jak coś mnie denerwuje, głośnik też pójdzie w zapomnienie bo mnie denerwuje, chyba że Soniak go poprawi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach