Skocz do zawartości
prokop123

Sony AG9 65" vs LGB9 65"

Rekomendowane odpowiedzi

Za 2 dni telewizor pójdzie do kartonu po Ag9 i tam będzie czekał na nowego właściciela albo na elektrozlom jak nie będzie kupca. Rodzinie bym oddał ale nikt nie ma salonu na 65" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, prokop123 napisał:

Za 2 dni telewizor pójdzie do kartonu po Ag9 i tam będzie czekał na nowego właściciela albo na elektrozlom jak nie będzie kupca. Rodzinie bym oddał ale nikt nie ma salonu na 65" ?

Byłbyś niezłym wariatem oddając taki tv na elektrozłom. Tam ktoś by go przytulił i jeszcze na nim zarobił. Wg mnie za 3,5 powinien pójść, ale jak nie pójdzie to po prostu obniżaj cenę co tydzień np o 200zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.06.2019 o 19:31, prokop123 napisał:

Wziąłem na 5 lat, serio jak w 5 roku "przypadkowo" go uszkodze dostanę nowy w tej samej cenie? 

jesli to standardowe przedlużenie gwarancji sony (do 5 lat) to chyba uszkodzeń mechanicznych nie uwzględniają - to jest po prostu dłuższa gwarancja

no chyba że coś się zmieniło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, klaus71 napisał:

jesli to standardowe przedlużenie gwarancji sony (do 5 lat) to chyba uszkodzeń mechanicznych nie uwzględniają - to jest po prostu dłuższa gwarancja

no chyba że coś się zmieniło

To gwarancja Sony extra plus 

Sprawdziłem i czytałem też inne fora na temat tej gwarancji. 

Uwzględnia uszkodzenia mechaniczne, 

Jeśli np 5go roku "przypadkowo" mi się uszkodzi to wymiana na nowy tej samej klasy cenowej co mój w chwili zakupu. Sony nie amortyzuje wtedy tv. Naprawa jest możliwa do 3 lat, później nie ma części bo są nowe modele i dają nowy telewizor z nowej serii. 

Myślę że taka gwarancja pozwoli mi na dłużej zatrzymać się przy z Sony :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, też wykupywałem niedawno to ubezpieczenie i wg. sprzedawcy ochrona Sony działa od razu, czyli nie musisz czekać dwa lata aż zaczniesz łapać się na mechaniczne uszkodzenia. Gratulacje z zakupu TV, chociaż mogłeś się pokusić o 85 cali w ZG9 jeśli finanse nie hamują ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, sensei napisał:

Cześć, też wykupywałem niedawno to ubezpieczenie i wg. sprzedawcy ochrona Sony działa od razu, czyli nie musisz czekać dwa lata aż zaczniesz łapać się na mechaniczne uszkodzenia. Gratulacje z zakupu TV, chociaż mogłeś się pokusić o 85 cali w ZG9 jeśli finanse nie hamują ;)

Hamują hamują :)

Uważam że 33.5 tys za telewizor to już perwersja ale trudno. Raz na mam nadzieję długi czas. Więcej za tv bym nie dał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, prokop123 napisał:

Myślę że taka gwarancja pozwoli mi na dłużej zatrzymać się przy z Sony :)

Szczerze to może być z tym problem. Sony z rok na rok traci rynek i za 5 lat może już być producentem niszowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby jakoś pupe obraz urywał względem KS9000 to nie... Ale przynajmniej większy i nowy :)

IMG_20190513_164337.jpg

IMG_20190709_123354.jpg

  • Plusik 1
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HT-ST5000 wymiata, uwielbiam ten głośnik ?

Do telewizora się przyzwyczajam ale nadal twierdzę że mega różnicy nie ma AG9 77 vs KS9000 poza oczywiście wielkością. Minus dla Ag9 77 za ramki. Samsung miał mniejsze i ładniejsze. 

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.07.2019 o 17:29, prokop123 napisał:

Od wczoraj mam w domu HT-ST5000. 

Masz rację, jest moc ?

Moc niech będzie z Tobą.. :D Gratki ''kozackiego'' wyboru. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pół roku żałuje zakupu AG9 77"

Obraz jak obraz, jest ładny ale bez efektu WOW

niestety zaczęły się trzaski z obudowy, czytałem na forach że soniaki tak mają ;/ 

jak nie uznają mi reklamacji to rozwalę TV i skorzystam z gwarancji jaką kupiłem (5 LAT SERWIS EXTRA PLUS)

Ponoć nieszczęśliwe wypadki i uszkodzenie tv akceptują i dają nowy egzemplarz hehehe 

sprawdzę tą teorię w ostateczności i z przyjemnością rozwalę tv 

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, prokop123 napisał:

Po pół roku żałuje zakupu AG9 77"

Obraz jak obraz, jest ładny ale bez efektu WOW

niestety zaczęły się trzaski z obudowy, czytałem na forach że soniaki tak mają ;/ 

jak nie uznają mi reklamacji to rozwalę TV i skorzystam z gwarancji jaką kupiłem (5 LAT SERWIS EXTRA PLUS)

Ponoć nieszczęśliwe wypadki i uszkodzenie tv akceptują i dają nowy egzemplarz hehehe 

sprawdzę tą teorię w ostateczności i z przyjemnością rozwalę tv 

Kolejny raz potwierdza się teoria, że uznane kiedyś marki nie zasługują na sentymentalną wartość dodaną, czyli wyższa cenę :(

Niestety dotyczy to większości dzisiejszego sprzętu, zaczynając od szczoteczek do zębów, a kończąc na samochodach.

Kiedyś byłem fanem sony, panasonica, czy mercedesa. Teraz wiem, że tańszy i lepszy jest samsung, lg czy kia.

Takie czasy :(

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledze trzeszczy obudowa w Sony, Tobie Barnabo zepsuło się wyjście HDMI w LG. Nie ma żadnych danych, że Sony psuje się częściej niż LG, więc twierdzenie że LG jest lepsze, wydaje mi się przedwczesne. Jest tańsze to fakt.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, prokop123 napisał:

Obraz jak obraz, jest ładny ale bez efektu WOW

Skoro nie satysfakcjonuje Cię obraz OLED i to 77 cali, to jestem bardzo ciekaw czy jak jakikolwiek inny telewizor będzie w stanie Cię zaspokoić...

  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Mr.Hankey napisał:

Skoro nie satysfakcjonuje Cię obraz OLED i to 77 cali, to jestem bardzo ciekaw czy jak jakikolwiek inny telewizor będzie w stanie Cię zaspokoić...

Chyba się po prostu przyzwyczaiłem do dobrego obrazu i nie doceniam tego jaki jest co nie zmienia faktu że trzaski z obudowy to dno... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Nurnik napisał:

Koledze trzeszczy obudowa w Sony, Tobie Barnabo zepsuło się wyjście HDMI w LG. Nie ma żadnych danych, że Sony psuje się częściej niż LG, więc twierdzenie że LG jest lepsze, wydaje mi się przedwczesne. Jest tańsze to fakt.

Czym innym jest zepsuty "szeregowy" element, a czymś innym usterki wynikające z niechlujstwa montażu, użycia tandetnych materiałów itp w wyrobach mających uchodzić za "prestiżowe".

Jest to zmora naszych czasów, świetnie widoczna również w dawniej prestiżowych markach samochodów. Nie chcę się tu rozwodzić, ale sporo już widziałem w życiu i twierdzę, że zalewa nas tandeta. Generalnie jesteśmy "testerami" niedopracowanych wyrobów i zalecam nieco inne podejście do zakupów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtorek lub środa będę miał serwisanta z SONY

Zakładam że bedą wciskać że TTTM 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.01.2020 o 11:31, prokop123 napisał:

Ponoć nieszczęśliwe wypadki i uszkodzenie tv akceptują i dają nowy egzemplarz hehehe 

sprawdzę tą teorię w ostateczności i z przyjemnością rozwalę tv 

Uważaj, bo możesz skończyć z rozwalonym sprzętem i wielką figą ze strony Sony. Poczytaj najpierw szczegółowy dokument opisujący tą rozszerzoną gwarancję i poszukaj tam terminu 'rażące zaniedbanie'. A najlepiej idź najpierw do prawnika niech przetłumaczy Ci ten dokument na ludzki język. Wtopić w ten sposób kilkadziesiąt tysi z powodu trzeszczącej obudowy, to dla nas byłaby niesamowicie zabawna sytuacja, a dla Ciebie spora tragedia...  

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś na forum korzystał z Serwis Extra Plus i ma doświadczenie 

OWU w załączniku 

 

gwarancja.pdf

Edytowane przez prokop123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, prokop123 napisał:

Ktoś na forum korzystał z Serwis Extra Plus i ma doświadczenie 

OWU w załączniku 

 

gwarancja.pdfNiedostępne

Coś się nie wkleił ten załącznik, ale znalazłem to OWU na internecie:

https://services.sony.pl/support/files/services/pl_pl/Extended_Warranty_Terms_Conditions.pdf

30 sekund zajęło mi znalezienie tego akapitu:

image.png.33184c2baa7ec8fca8319ff5203ddf21.png

także to by było na tyle jeżeli chodzi o rozwalenie TV. Wystarczy że znajdzie się dobry prawnik, który udowodni że niewłaściwie użytkowałeś sprzęt, źle go zainstalowałeś i obsługiwałeś i po ptakach. A dla sprzętu wartego kilkadziesiąt tysi uwierz mi, że znajdą prawniczego ninja.

Tam jest mowa o tym że ta gwarancja obejmuje Zdarzenia losowe, co według definicji tego dokumentu oznacza:

Cytat

„Zdarzenie Losowe” oznacza nagłe i
nieprzewidziane działanie, w wyniku którego doszło
do uszkodzenia mechanicznego lub elektrycznego.

czyli tak naprawdę nie wiadomo co. Nagłe i nieprzewidziane może być trzęsienie ziemi, albo powódź stulecia, ale nie to że szedłeś po pijaku, potknąłeś się o dywan i zrzuciłeś TV z szafki.

Wszystko to sprawia że ten dokument klient interpretuje na swoją korzyść, a ubezpieczyciel na swoją i tak naprawdę od decyzji sądu może zależeć na czyją korzyść finalnie zinterpretują te przepisy. Czyli to jest kot w worku.

Edytowane przez efel
  • Lubię 1
  • Dzięki 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serwisant Sony tydzień nie może dojechać ale to nawet dobrze, wiem co trzeszczy :D 

To nie tv a głośnik Sony HT-ST5000, gdy się rozgrzewa i gdy po wyłączeniu stygnie, plastik "trzaska" 

Będzie wiec reklamacja na głośnik a nie na tv 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, prokop123 napisał:

To nie tv a głośnik Sony HT-ST5000, gdy się rozgrzewa i gdy po wyłączeniu stygnie, plastik "trzaska" 

Miałeś świetny plan: rozwalić TV za kilkadziesiąt tysi z powodu trzeszczącego głośnika pod telewizorem. Gdyby się powiódł nominowalibyśmy Cię do jakiejś nagrody Darwina w kategorii RTV :)

  • Plusik 2
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwalam bo mogę ;) 

Poprzedni tv Kupiłem w dniu premiery i sprzedałem go dzień później na olx ( tracąc ok 3 tys)  bo miał ryske a nie chciało mi się reklamować tylko kupiłem drugi identyczny :) 

Nie lubie jak coś mnie denerwuje, głośnik też pójdzie w zapomnienie bo mnie denerwuje, chyba że Soniak go poprawi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...