Mike1980 1 Napisano 3 Maja 2019 Witam, Dziś po 2 tygodniach użytkowania wyskoczył czarny pas poziomy. Widoczny na wszystkich źródłach. TV kupiony w Media Expert, lecz 100% nówka ze wszystkimi foliami i oryginalnie zapakowany. Dziś zgłosiłem do serwisu. Zakładam, że matryca do wymiany. Żeby było zabawniej pas zaczyna się jakieś 10cm od lewego boku i ciągnie się poziomo do prawej krawędzi. Na szczęście czekałem z kalibracją ... Poprzedni OLED 55" nie był ok. Liczę na sprawną reakcję serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz19900.90 2 Napisano 3 Maja 2019 Witam, Dziś po 2 tygodniach użytkowania wyskoczył czarny pas poziomy. Widoczny na wszystkich źródłach. TV kupiony w Media Expert, lecz 100% nówka ze wszystkimi foliami i oryginalnie zapakowany. Dziś zgłosiłem do serwisu. Zakładam, że matryca do wymiany. Żeby było zabawniej pas zaczyna się jakieś 10cm od lewego boku i ciągnie się poziomo do prawej krawędzi. Na szczęście czekałem z kalibracją ... Poprzedni OLED 55" nie był ok. Liczę na sprawną reakcję serwisu.no wymienia ci matryce mi po kilku dniach od zgloszenia wymieniliWysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach