darekgra 222 Napisano 22 Maja 2019 (edytowane) Połączenie optyczne będzie wysyłało wszystko do SB stracisz tylko możliwość sterowania pilotem od tv głośnością sb i automatycznego wybudzania sb po włączeniu tv. Spliter z z mojego linku wyżej ma arc i przekazywanie będzie działało z każdego podpiętego urządzenia. jedyna niedogodność to wybór źródła dodatkowym pilotem od splitera. Narzekanie do bose nić Ci nie da, strata czasu, tu jest ewidentny konflikt sprzętowo/systemowy. Edytowane 22 Maja 2019 przez darekgra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba Czerniak 6 Napisano 22 Maja 2019 Spróbuje i jezeli problem będzie się pojawiał to co wtedy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekgra 222 Napisano 22 Maja 2019 Wymiana dekodera który tą szopkę powoduje, może dostawca ma już inne lub z innym oprogramowaniem, lub zmiana dostawcy ale to drastyczne. Ostatecznie po prostu się przyzwyczaić do problemu (będzie ciężko). Wymiana SB na takie które ma kilka wejść HDMI, Bose też miał takie w swojej ofercie bodajże z dwoma HDMI była wersja 300 Moim zdaniem porządny spliter na 99,9 % rozwiąże problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba Czerniak 6 Napisano 22 Maja 2019 2 godziny temu, darekgra napisał: Połączenie optyczne będzie wysyłało wszystko do SB stracisz tylko możliwość sterowania pilotem od tv głośnością sb i automatycznego wybudzania sb po włączeniu tv. Spliter z z mojego linku wyżej ma arc i przekazywanie będzie działało z każdego podpiętego urządzenia. jedyna niedogodność to wybór źródła dodatkowym pilotem od splitera. Narzekanie do bose nić Ci nie da, strata czasu, tu jest ewidentny konflikt sprzętowo/systemowy. W moim przypadku są tobdwa dekodery ? i dlaczego to nie występuje za każdym razem tylko 3 razy na 10 teraz testowałem i dopiero za 10 razem przy włączeniu dekodera się dźwięk spieprzyl . Powinnno być za każdym razem jak jest problem . Wczoraj np oglądałem film na netflixie i było ok ( bez oglądanie wcześniej dekodera ) przełączyłem na inny film i problem . Kurna sprzęt tej klasy i takie dziwne kombinacje ....”muszę robić . A może do netflixa się zwrócić ? Bo tez często fonia nie idzie w parze z wizja . Oni każą włączyć : wyłączyć tv ale tobtez nie jestvrozwiazaniev Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekgra 222 Napisano 22 Maja 2019 Ale oba dekodery powoduję problemy czy tylko jeden z nich? Jest to raczej normalne że nie za każdym razem... przy każdej zmianie źródła lub materiału algorytm tv rozpoznaje urządzenia i sygnał audio jaki jest w materiale i wtedy decyduje jaki format dżwięku dekoduje i w jakim formacie go przekazuje do SB. Dekoder najprawdopodobniej czasami ten proces zakłóca i masz taki efekt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba Czerniak 6 Napisano 22 Maja 2019 ale problem pojawia sie tylko i wylacznie przy lekturze z aplikacji zainstalowanych na TV takich jak yt czy netflix . jak ogladam dekoder problemu nie ma jak puscilem netflix z ps4 tez problemu nie bylo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekgra 222 Napisano 22 Maja 2019 za dekodowanie dźwięku z netflixa z ps4 odpowiada PS4 a tv tylko go przepuszcza dalej, sytuacja zmienia się przy aplikacjach wewnętrznych tv, bo to wtedy on dekoduje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba Czerniak 6 Napisano 22 Maja 2019 no to dekoduje jakos niepoprawnie ?;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekgra 222 Napisano 22 Maja 2019 Tak robi to źle, bo sprzęt który masz podłączony do tv zakłóca jego normalną pracę. Niestety w tym wypadku panas Ci nie pomoże bo z jego strony jest ok dopiero po podłączeniu dekodera pojawia się problem... producent dekodera = zero wsparcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba Czerniak 6 Napisano 22 Maja 2019 A to niezgranie dźwięku z wizja na netflixie to tez wina kodeków ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekgra 222 Napisano 23 Maja 2019 Chodzi ci o niezgranie/przesunięcie w czasie? Czy występuje ono zawsze czy tylko wtedy gdy masz dźwięk "zniekształcony" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba Czerniak 6 Napisano 23 Maja 2019 40 minut temu, darekgra napisał: Chodzi ci o niezgranie/przesunięcie w czasie? Czy występuje ono zawsze czy tylko wtedy gdy masz dźwięk "zniekształcony" ? To przesunięcie w czasie występuje przede wszystkim po tym jak ponownie uruchomię telewizor . I wtedy dźwięk jest normalny ale niesynchronizowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekgra 222 Napisano 23 Maja 2019 W aplikacji SB powinieneś mieć możliwość synchronizacji czasu, tylko że w twoim wypadku to bez sensu skoro przesunięcie występuje losowo. Musisz wyeliminować/odseparować od tv urządzenie które ten zamęnt wprowadza innej opcji nie widzę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba Czerniak 6 Napisano 23 Maja 2019 Odłączenia wszystko zostawię tylko bose i przetestuje tylko co gdy ten problem się powtórzy ? Tylko sa to napewno dwa urzedzenia ktore prowikyja zostane bez niczego albo zmienię operatora . Zobaczę potestuje chce mieć tylko pewność ze ni tv ni bose nie są przyczyna tego i ze nie ma w nich ustrki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba Czerniak 6 Napisano 15 Czerwca 2019 Hey dawno nie zaglądałem . Mój problem z dźwiękiem ciagle występuje ale się przyzwyczaiłem ? chciałbym poznać wasze ustawianie parametrów typu jasności tych ulepszaczy etc ... oglądam właśnie film w HDR ale niestety obraz jest strasznie ciemny aten cały HDR miał dawać więcej jasności . Podpowiedzcie jak macie ustawione ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach