Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Połączenie optyczne będzie wysyłało wszystko do SB stracisz tylko możliwość sterowania pilotem od tv głośnością sb i automatycznego wybudzania sb po włączeniu tv.

Spliter z z mojego linku wyżej ma arc i przekazywanie będzie działało z każdego podpiętego urządzenia. jedyna niedogodność to wybór źródła dodatkowym pilotem od splitera.

Narzekanie do bose nić Ci nie da, strata czasu, tu jest ewidentny konflikt sprzętowo/systemowy.

Edytowane przez darekgra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymiana dekodera który tą szopkę powoduje, może dostawca ma już inne lub z innym oprogramowaniem, lub zmiana dostawcy ale to drastyczne.

Ostatecznie po prostu się przyzwyczaić do problemu  (będzie ciężko).

Wymiana SB na takie które ma kilka wejść HDMI, Bose też miał takie w swojej ofercie bodajże z dwoma HDMI była wersja 300

Moim zdaniem porządny spliter na 99,9 % rozwiąże problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, darekgra napisał:

Połączenie optyczne będzie wysyłało wszystko do SB stracisz tylko możliwość sterowania pilotem od tv głośnością sb i automatycznego wybudzania sb po włączeniu tv.

Spliter z z mojego linku wyżej ma arc i przekazywanie będzie działało z każdego podpiętego urządzenia. jedyna niedogodność to wybór źródła dodatkowym pilotem od splitera.

Narzekanie do bose nić Ci nie da, strata czasu, tu jest ewidentny konflikt sprzętowo/systemowy.

W moim przypadku są tobdwa dekodery ?  i dlaczego to nie występuje za każdym razem tylko 3 razy na 10 teraz testowałem i dopiero za 10 razem przy włączeniu dekodera się dźwięk spieprzyl . Powinnno być za każdym razem jak jest problem . Wczoraj np oglądałem film na netflixie i było ok ( bez oglądanie wcześniej dekodera ) przełączyłem na inny film i problem . Kurna sprzęt tej klasy i takie dziwne kombinacje ....”muszę robić . A może do netflixa się zwrócić ? Bo tez często fonia nie idzie w parze z wizja . Oni każą włączyć : wyłączyć tv ale tobtez nie jestvrozwiazaniev

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale oba dekodery powoduję problemy czy tylko jeden z nich?

Jest to raczej normalne że nie za każdym razem... przy każdej zmianie źródła lub materiału algorytm tv rozpoznaje urządzenia i sygnał audio jaki jest w materiale i wtedy decyduje jaki format dżwięku dekoduje i w jakim formacie go przekazuje do SB. Dekoder najprawdopodobniej czasami ten proces zakłóca  i masz taki efekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale problem pojawia sie tylko i wylacznie przy lekturze z aplikacji zainstalowanych na TV takich jak yt czy netflix . jak ogladam dekoder problemu nie ma jak puscilem netflix z ps4 tez problemu nie bylo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za dekodowanie dźwięku z netflixa z ps4 odpowiada PS4 a tv tylko go przepuszcza dalej, sytuacja zmienia się przy aplikacjach wewnętrznych tv, bo to wtedy on dekoduje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak robi to źle, bo sprzęt który masz podłączony do tv zakłóca jego normalną pracę.

Niestety w tym wypadku panas Ci nie pomoże bo z jego strony jest ok dopiero po podłączeniu dekodera pojawia się problem... producent dekodera = zero wsparcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi ci o niezgranie/przesunięcie w czasie?

Czy występuje ono zawsze czy tylko wtedy gdy masz dźwięk "zniekształcony" ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, darekgra napisał:

Chodzi ci o niezgranie/przesunięcie w czasie?

Czy występuje ono zawsze czy tylko wtedy gdy masz dźwięk "zniekształcony" ?

 

To przesunięcie w czasie występuje przede wszystkim po tym jak ponownie uruchomię telewizor . I wtedy dźwięk jest normalny ale niesynchronizowane 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W aplikacji SB powinieneś mieć możliwość synchronizacji czasu, tylko że w twoim wypadku to bez sensu skoro przesunięcie występuje losowo.

Musisz wyeliminować/odseparować od tv urządzenie które ten zamęnt wprowadza innej opcji nie widzę.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odłączenia wszystko zostawię tylko bose i przetestuje tylko co gdy ten problem się powtórzy ?

Tylko sa to napewno dwa urzedzenia ktore prowikyja zostane bez niczego albo zmienię operatora . Zobaczę potestuje chce mieć tylko pewność ze ni tv ni bose nie są przyczyna tego i ze nie ma w nich ustrki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hey dawno nie zaglądałem . Mój problem z dźwiękiem ciagle występuje ale się przyzwyczaiłem ?  chciałbym poznać wasze ustawianie parametrów typu jasności tych ulepszaczy etc ...  oglądam właśnie film w HDR ale niestety obraz jest strasznie ciemny aten cały HDR miał dawać więcej jasności . Podpowiedzcie jak macie ustawione ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...