Skocz do zawartości
  • 0
JAREK 1985

Panasonic TX-65FX620E

Pytanie

Witam Panowie mam takie pytanie odnośnie tv Panasonica, koleżanka kupiła i jest sporo wygięty, tak ma być bo Panasonic powiedział Mi że tak to normalne???

Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam Jarek

20190214_124810.jpg

20190214_124822.jpg

20190214_124832.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1

Nie ten tv nie powinien mieć aż tak zniekształconej obudowy. Jeśli koleżanka zamówiła przez internet i ma go krócej niż 14 dni lub 30 w MM to niech go zwrócić. Jeśli zakup stacjonarny to zgłaszać do Panasonic na e-mail i dzwonić na infolinię. Ciekawe czy przypadkiem nie dostaliście  egzemplarza wystawowego. Sprawdźcie czy plastikowa obudowa odstaje w miejscach tych zgięć od matrycy czy sama matryca jest prosta a na obrazie nie ma zniekształceń i jak wygląda podświetlenie, czy nie ma jasnych lub ciemnych obszarów tzw. clouding.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Oj to nie taka łatwa sprawa pisałem do Panasonica to odsyłają Mnie do sklepu, piszę do sklepu to sklep do Panasonica jedna wielka porażka

Powiem szczerze że Panasonic stracił dużo w moich oczach, przez te bzdury które Mi wypisują 

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

To jest ich odpowiedź, Pawle, telewizory Panasonic posiadają matryce o kącie widzenia 176 oraz 178 stopni, dlatego zniekształcenie jest całkowicie naturalne.

Dobry tekst i to pisze taka firma jak Panasonic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Szkoda że nie napisali nasze telewizory są wypukłe jak szklana kula aby kąty były większe.

Nie odpuszczaj pisz i powołuje się na wady fizyczne, musisz udowodnić wadę tv.

Rozumiem że ze zwrotu nie możesz już skorzystać?

 

 

  • Haha 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Niestety zwrot jest niemożliwy ale koleżanka jutro pójdzie do sklepu i złoży reklamację na zasadzie rękojmi zobaczymy, jestem dobrej myśli, ale tak mnie to wkurzyło i co najgorsze poleciłem ten tv koleżance

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Jak to ME  to na trzeźwo niech nie idzie! Miałem kontakt z panasonikiem nie mam miłych wspomnień, nic nie ugralem, droga przez mękę. Współczuję

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam koleżanka była w sklepie, jak na razie idzie dobrze zgłosiła rękojmie i trzeba czekać do 3 dni zobaczymy, a ten sklep to rtv euro agd 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Proponuję ocenić na początku jak wyglądają inne egzemplarze, można zyskać konkretny argument w dyskusji, albo żyć spokojnie wiedząc , że to przypadek TTTM.

Edytowane przez Xisiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Panasonic napisał że to nie jest normalne i przekazali sprawę do odpowiedniego oddziału i trzeba czekać dadzą znać

Nareszcie napisali coś sensownego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Jeśli się nie odezwą proponuje za dwa dni przypomnieć się im ale już telefonicznie z powołaniem się na wcześniejsze e-maile.

Ja nigdy do tej pory nie miałem okazji reklamować niczego w Panasonic aż do obecnego Oleda. Znalazłem po miesiącu użytkowania jednego padniętego subpixela napisałem do nich a oni bez problemu wymieniają matryce, w sumie to w środę przyjeżdża już druga bo pierwsza która przywieźli miała aż 4 subpixela padnięte i odrazy zabrali z powrotem.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Może uda się coś załatwić, też masz pecha z tymi subpikselami, ale dobrze że wymieniają 

Powiem szczerze że po twoim poście mam jakąś nadzieje ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

@darekgra
Czy te matryce to wymieniają u Ciebie w domu, czy zabierają TV na serwis?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

W moim wypadku to w domu.

Przywożą można powiedzieć ze drugi tv tylko bez 3 płytek z elektronika i głośników, około 20 minut roboty i wszystko przełożone i skręcone.

Ale mniejsze tv mogą zabierać, poprostu mniej problemów przy 65 calach niż wożenie tego tam i z powrotem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam nie polecam nikomu awarii sprzętu Panasonic totalna porażka jeśli chodzi o naprawę lub wymianę, zawiodłem się na tej marce strasznie

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Mówią że to nie ich wina bo z fabryki taki nie wyjechał i koniec odbijają piłeczkę do sklepu, a że koleżanka zgłosiła reklamację na podstawie rękojmi to sklep musi oddać kasę.

Ale najpierw tv musi wrócić z serwisu w którym jest tydzień bo go oglądali i przeprowadzali ekspertyzę no żenada, i potem koleżanka ma go do sklepu oddać i niby oddadzą kasę. Jak na razie to sklep nie robi problemów ale Panasonic to debile a miałem kupić Oleda Panasonica i coś Mi się odechciało.

Właśnie tego Oleda którego Ty masz darekgra 

A jak tam z twoją matrycą????

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
6 minut temu, JAREK 1985 napisał:

Mówią że to nie ich wina bo z fabryki taki nie wyjechał i koniec odbijają piłeczkę do sklepu, a że koleżanka zgłosiła reklamację na podstawie rękojmi to sklep musi oddać kasę.

Ale to w czym problem? Producent stwierdza, że przekoszony nie przez nich, żadna gwarancja nie obejmuje wszak uszkodzeń mechanicznych, a sklep ma oddać kasę. To chyba nie ma co się obrażać, tylko cieszyć że sklep zwróci kasę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

w tym wypadku to niestety trochę panasonic ma rację, może to nie być ich wina ale dobrze bo skoro masz taką opinię z serwisu to sklep niema nic do gadania i musiał by zwrócić kasę.

w moim wypadku niestety nie jest dobrze... sprawa dalej w grze... ale i tak jestem z tego jaki obraz oferuje ten TV bardzo zadowolony, jak na razie z czystym sumieniem mogę polecić.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
12 minut temu, Xisiek napisał:

Ale to w czym problem? Producent stwierdza, że przekoszony nie przez nich, żadna gwarancja nie obejmuje wszak uszkodzeń mechanicznych, a sklep ma oddać kasę. To chyba nie ma co się obrażać, tylko cieszyć że sklep zwróci kasę.

Ok ale jak czytam wypowiedzi Panasonica to aż mi się chce płakać

Edytowane przez JAREK 1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

niestety teraz większość serwisów próbuj w taki sposób pozbyć się petenta... lecz nie można łatwo odpuścić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ciekawe czy sklep nie powie ze telewizor od nich taki nie wyszedł? A Panasonic skąd wiesz że od nich telewizor taki nie wyszedł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 27.02.2019 o 22:06, darekgra napisał:

niestety teraz większość serwisów próbuj w taki sposób pozbyć się petenta... lecz nie można łatwo odpuścić.

Witam i jak tam twoja matryca??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Napisano (edytowane)

jak na razie trafiam na słabej jakości matryce... chyba LG w kulki z panasem leci :) sprawa toczy się dalej.

 

 

Edytowane przez darekgra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam Panowie sprawa nareszcie potoczyła się po mojej myśli, mogę pochwalić sklep RTV EURO AGD bez żadnego problemu wymienili na inną markę, bo z Panasonic nie chce mieć już żadnej styczności. Telewizor był u nich w serwisie tydzień czasu tyle trwała ta ekspertyza po tygodniu przyjechał i wystawili oświadczenie że mają to gdzieś i jest to normalne i jeszcze napisali że cala ramka porysowana i źle zapakowany poniosło ich na maksa. Życzę Wam Panowie żebyście nigdy nie mieli takich cyrków jak Ja, nigdy nikomu nie polecę sprzętu Panasonica ale nie dlatego że jest kiepski tylko dlatego że podejście do klienta jest na poziomie zerowym, może jest tylko tak w Polsce 

Pozdrawiam Jarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...