Skocz do zawartości
  • 0
Sławomir Własik

TV BOX H96 MAX 4GB/64GB Android 8.1 problem z obrazem

Pytanie

Witam

Pierwszy raz na forum i niestety od razu z problemem:( Mam nadzieję że mi pomożecie. Zakupiłem takie cudo jak w tytule (TV BOX H96 MAX 4GB/64GB Android 8.1) i niestety ale jak na razie to mnie tylko irytuje. Jak na razie to chyba jedyny plus jaki odnotowałem to że jest o wiele szybszy od boxa którego ostatnio wykończyłem radosną aktualizacją zakończoną totalnym niepowodzeniem. Ale do rzeczy. Problem dotyczy wyświetlania video a wygląda tak: https://youtu.be/ZrnFF7FTccA 

Początkowo taki syf wyskakiwał mi tylko na Netflix. Zacząłem namiętnie instalować starsze wersje apk Netflixa. Odinstalowywałem i instalowałem pół soboty:) Nic to nie dało. Zaatakowałem BOK Netflix'a, odważnie, po męsku, bez ogródek (przy okazji pozdrawiam panią Patrycję) i sprawdzali doradzali a stanęło na tym że problem nie jest po ich stronie. Następnie zaatakowałem T-mobile. W sumie oba ataki przeprowadziłem dla czystej formalności i czystego sumienia (tak wiem, mogłem sprawdzić na innym łączu i sprzęcie - i tak zrobiłem, jest ok) bo a nóż ten tvbox ma jakieś specjalne preferencje co do szybkości łącza czy serwera Netflix'a. Ostatecznie zostałem na polu boju ja i nieszczęsny TV BOX. Oczywiście sprawdziłem kable, zmieniłem kable (tak, taki 4k też), podłączałem przez kino domowe (Yamaha jakaś), podłączałem bezpośrednio do TV (sony kdl-46ex) i nic, problem jak był tak został. Dziwne jest to że ten sam film na Netflix raz udało mi się oglądnąć bez takich rewelacji, a jakiś czas później oglądałem i po prostu nieustanna pikseloza. I już byłem skłonny dać za wygraną i stwierdzić że po prostu apka Netflixa coś nie kaman z tym tv boxem ale coś mnie tknęło i zainstalowałem YT (ten nieszczęsny zrzut który podpiąłem jest właśnie z tej apki YT) i dokładnie ten sam problem. Czyli to już na bank coś nie tak jest z tym sprzętem. Może wystarczy coś doinstalować, przestawić, jakiś kodek, coś, no nie wiem. Liczę na Waszą pomoc czy też jakąś sugestię. Czy to problem ogólny z tym modelem czy też kupiłem jakiś wadliwy i mam ścigać sprzedającego?  A, na innej apce YT (nie wiem po co YT robi tych apek tyle) tej którą ma to urządzenie domyślnie wybrałem jakiś filmik UHD i byłem zaskoczony że ten mój stary pierdziel Sony potrafi taki obraz wyświetlić, no szok. HBO GO i Amazon prime video też dobrze chodzą. Dziwna akcja.

z góry dzięki za wszelką pomoc

Sławek

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ma h96 max i u mnie nie ma problemu, myślę że posiadasz wadliwe urzadzenie. Problem jest Netflix i Google i ich certyfikaty. Można to obejść instalujesz kodi 18. 0 LEIA, z apoidie. I oglądasz Netflix 1080P, ja korzystam z legalnego konta, które to na certyfikowanych urządzeniach zapewnia obraz 4k. Niestety nikt nie informuje przed zakupem, a później człek szuka w necie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
W dniu 20.03.2019 o 21:29, D. P. napisał:

Ma h96 max i u mnie nie ma problemu, myślę że posiadasz wadliwe urzadzenie. Problem jest Netflix i Google i ich certyfikaty. Można to obejść instalujesz kodi 18. 0 LEIA, z apoidie. I oglądasz Netflix 1080P, ja korzystam z legalnego konta, które to na certyfikowanych urządzeniach zapewnia obraz 4k. Niestety nikt nie informuje przed zakupem, a później człek szuka w necie. 

Napisz cos więcej kolego. Według opisów w necie, np

https://androidpcreview.com/netflix-hd-android-tv-box/

ten twój h96 nie powinien mieć netflixa HD. Jedyne co powinno działać to oryginalne boxy z ameryki.

Niby ich strona informuje
https://www.h96tvbox.com/android-tv-box/smart-tv-box/126_netflix-in-hd-and-4k-on-android-box.html?page_type=post
Ale komentarze twierdzą inaczej i niestety muszę się z nimi zgodzić, te boxy po prosty nie mają pozwolenie na netlix HD. Pozostaje kupić przewody i normalnie PC podłączyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...