Skocz do zawartości
szach11

oled lg 65b8

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Panowie potrzebuje szybkiej pomocy. Wczoraj kurier przywiózł mi moje 65 calowe cacko LG b8 smile.gif.
Po testach bandingu i cloudingu na youtube zauważyłem przy obrazie 5% gray po prawej stronie delikatny banding. Przy testach jednobarwności matrycy na żółtym i fioletowym również zmieniał kolor po prawej stronie. Zauważyłem też przy jakimś teście że w pewnym momencie prawy dół ekranu lekko świeci a reszta jest czarna. 
Dajcie znać czy mam go wymieniać czy to normalne wady?
Jestem laikiem w tym temacie dlatego wybaczcie wszystkie wpadki w nazewnictwie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz to w normalnych scenach? Jeżeli ci to przeszkadza to nie pytaj nas tylko oddawaj ponieważ jak raz zauważyłeś to będzie cię to denerwować. Pytanie tylko czy trafisz na lepszy. Niestety to jest trochę loteria. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W normalnych scenach tego nie widać.  Trochę tylko denerwuje, że na białym  z jednej strony jest biały a z drugiej żółty. Czy możecie wkleić jakieś sprawdzone linku do testu tv osobno clouding i banding. Czy to że kolor nie jest równomierny na cały ekranie to da się skalibrować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, szach11 napisał:

Trochę tylko denerwuje, że na białym  z jednej strony jest biały a z drugiej żółty. 

To o czym piszesz to tzw. zafarb , każdy oled go posiada tylko w różnej kolorystyce/ilości/natężeniu , trafiają się lepsze i gorsze sztuki, u mnie jest np.niebieski przy obu pionach w praktyce prawie niezauważalny poza planszami ale każdy jest inaczej wyczulony. Co najważniejsze zafarb  wizualnie da się mocno ograniczyć w skutek profesjonalnej kalibracji.

Ps. lepiej pisać w temacie o B8(niż mnożyć tematy)i po przeczytaniu jego na pewno znalazłbyś odpowiedzi na swoje pytania:

 

Edytowane przez Zykfyr