Skocz do zawartości
PIOTReS1111

Co kupić, pomoc w wyborze TV

Rekomendowane odpowiedzi

W końcu dorosłem do zmiany TV, chociaż dotychczasowy gra. Proszę pomoc fachowców, bo w sklepach ... no sami wiecie...

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 40m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 4m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? 4
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ? na wprost
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ?stać
6. Jak słońce świeci w pokoju ? po prawej stronie TV , ok. 1,5 m od wschodniego okna, drzwi tarasowe południowe ok. 5 m od TV- nieco z boku i  na wprost,
7. Jaki masz obecnie telewizor ? 7-letni Philips serii 9, 47 cali
8. Co chcemy aby telewizor posiadał ? jestem laikiem w tej tematyce, sam nie wiem :), robią na mnie wrażenie gadżety typu sterowanie głosem, gestem
9.  Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) ? HD, jest dekoder 4K
10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora ?Dekoder AX 4K BOX- sygnał NC+ i CP
11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor ? ok.7
12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? mat
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? TVN-y , przyroda, sport, oczywiście film także
14. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora ? teraz nie miałem, ale myślę, że w dzisiejszych czasach się od tego nie ucieknie
15. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - jeśli tak to ile % dziennie? sporadycznie, konsola
16. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? od 17.00 do późnego wieczora
17. Preferencje co do wielkości? 65- max 75, komoda, na którym stoi TV ma szer. 160 cm
18. Co Cię denerwuje w telewizorach ? nie miałem na szczęście takich sytuacji
19. Preferencje co do marki ? Samsung . LG i Philips z przyzwyczajenia
20. Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne ? ?
21. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup ? ok. 10-12 tys. , jezeli uzasadniony powód to mogę dopłacić do ok. 15.