Nygus 375 Napisano 3 Października 2020 (edytowane) 16 minut temu, Adam60 napisał: Ponieważ raf nie odpisał sprawdziłem to i TV w niektórych rozdzielczościach rzeczywiście puszcza 120Hz. Dotyczy to 1440p i 1080p. Dlatego mi się to pokazało. Tym nie mniej cały obraz dygotał i nie dało się patrzeć więc dla mnie bezużyteczne. Jest od jakiegoś update jakiś Freesync na Samsungu, ale ja się nie będę w to bawił. @raf7705 120Hz, "naprawdę i trzy kropki" sugerują, że mnie chciałeś wyśmiać z tym odniesieniem do instrukcji i myślałeś, ze piszę bzdurę, ale to Ty widocznie nie masz pojęcia o możliwościach naszego TV. Szczerze to póki nie bawiłem się PC to też nie wiedziałem, że może być takie odświeżanie. Może ktoś coś więcej na ten temat ? Piszesz bzdury, napisałeś bzdurę, nie ma czegoś takiego jak rozdzielczość 120Hz... co by nie było to jest częstotliwość odświerzenia obrazu a nie rozdzielczość... Edytowane 3 Października 2020 przez Nygus 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 722 Napisano 3 Października 2020 (edytowane) 16 minut temu, Nygus napisał: Piszesz bzdury, napisałeś bzdurę, nie ma czegoś takiego jak rozdzielczość 120Hz... co by nie było to jest częstotliwość odświerzenia obrazu a nie rozdzielczość... A czy ty tylko mnie nie rozumiesz czy wszystkich ? Kolejny raz po kwestii piratów i ściągania napisów nie czytasz chyba uważnie tego co napisałem: W niektórych rozdzielczościach puszcza 120Hz (odświeżanie)... Nie ma tu chyba 5latków w przedszkolu więc jak piszę, że rozdzielczości puszczają 120Hz to mam na myśli, że w określonych rozdzielczościach można uzyskać 120HZ, a nie, że 120Hz to rozdzielczość ! Zresztą potem podaję te rozdzielczości ! A raf to chyba w ogóle chciał ze mnie zakpić, a sam nie miał o tym pojęcia bo coś zamilkł ! K u r w a - czasami mam dość tego forum ! Zamiast jakiejś normalnej dyskusji to taki raf zamiast napisać np. - adam o co chodzi z tą rozdzielczością, albo - ty UWAŻNIE przeczytać co napisałem to wyśmiewanie, zarzucanie komuś, że pisze bzdury, a co jeden to lepszy Szkoda słów ! Edytowane 3 Października 2020 przez Adam60 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 375 Napisano 3 Października 2020 (edytowane) Nie puszcza, tylko przyjmuje i wyświetla, a w instrukcji musi (powinna) być dokładna informacja jakie rozdzielczości z jakim odwiedzaniem mogą być wyświetlone. Rozdzielczość ustawiasz w komputerze i tam tez możesz zmieniać częstotliwość odświerzenia, w tym przypadku to komputer steruje sygnałem wyjściowym a nie tv. Jak odbiornik (tv czy monitor) są „rozpoznane” przez komputer to będziesz miał na liście dostępne standardowe rozdzielczości jakie odbiornik może wyświetlić. Wyświetlenie czegoś poza zakresem może powodować rożna ciekawe efekty, lub calowity brak obrazu. Edytowane 3 Października 2020 przez Nygus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 722 Napisano 3 Października 2020 (edytowane) 3 minuty temu, Nygus napisał: Nie puszcza, tylko przyjmuje i wyświetla, a w ładnie w instrukcji musi (powinna) być dokładna informacja jakie rozdzielczości z jakim odwiedzaniem mogą być wyświetlone. Rozdzielczość ustawiasz w komputerze i tam tez możesz zmieniać częstotliwość odświerzenia, w tym przypadku to steruje sygnałem wyjściowym a nie tv. Jak odbiornik (tv czy monitor) są „rozpoznane” przez komputer to będziesz miał na liście dostępne standardowe rozdzielczości jakie odbiornik może wyświetlić. Wyświetlenie czegoś poza zakresem może powodować rożna ciekawe efekty, lub calowity brak obrazu. No widzisz tak się składa, że nie ma tego w instrukcji. A jakoś jak mi się ustawiło 120Hz na kompie to nie mogłem zmienić. Została tylko ta. Zgodnie z tym co wyczytałem w necie 120HZ działa na Q9FN w 1440p i 1080p, z tym, że u mnie właśnie były różne ciekawe efekty... Dla mnie temat czysto teoretyczny bo 60HZ mi całkowicie wystarcza. Edytowane 3 Października 2020 przez Adam60 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 375 Napisano 3 Października 2020 3 minuty temu, Adam60 napisał: A czy ty tylko mnie nie rozumiesz czy wszystkich ? Kolejny raz po kwestii piratów i ściągania napisów nie czytasz chyba uważnie tego co napisałem: W niektórych rozdzielczościach puszcza 120Hz (odświeżanie)... Nie ma tu chyba 5latków w przedszkolu więc jak piszę, że rozdzielczości puszczają 120Hz to mam na myśli, że w określonych rozdzielczościach można uzyskać 120HZ, a nie, że 120Hz to rozdzielczość ! Zresztą potem podaję te rozdzielczości ! A raf to chyba w ogóle chciał ze mnie zakpić, a sam nie miał o tym pojęcia bo coś zamilkł ! K u r w a - czasami mam dość tego forum ! Zamiast jakiejś normalnej dyskusji to taki raf zamiast napisać np. - adam o co chodzi z tą rozdzielczością, albo - ty UWAŻNIE przeczytać co napisałem to wyśmiewanie, zarzucanie komuś, że pisze bzdury, a co jeden to lepszy Szkoda słów ! Obrażona gwiazda... spytam, kto Ciebie rozumie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 722 Napisano 3 Października 2020 (edytowane) 2 minuty temu, Nygus napisał: Obrażona gwiazda... spytam, kto Ciebie rozumie? ...Inni W żadnym miejscu nie napisałem czy nie sugerowałem, że 120Hz to rozdzielczość więc każdy czytelnik tego tematu sam stwierdzi czy to ja coś napisałem źle czy ty czytasz za szybko ... Edytowane 3 Października 2020 przez Adam60 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 375 Napisano 3 Października 2020 (edytowane) 8 minut temu, Adam60 napisał: No widzisz tak się składa, że nie ma tego w instrukcji. A jakoś jak mi się ustawiło 120Hz na kompie to nie mogłem zmienić. Została tylko ta. Zgodnie z tym co wyczytałem w necie 120HZ działa na Q9FN w 1440p i 1080p, z tym, że u mnie właśnie były różne ciekawe efekty... Dla mnie temat czysto teoretyczny bo 60HZ mi całkowicie wystarcza. Nie ma w instrukcji to trudno. Jak napisałem, komputer rozpoznaje rodzaj podpiętego wyświetlacza i jeśli faktycznie 120Hz jest dostępne tylko przy jednej rozdzielczości, to komputer nie pozwala nic zmienić, dopóki sie nie włączysz niestandardowych opcji w sterownikach. Ale może to być problem np. Starych sterownikow karty graficznej..To jest bardziej złożona sprawa niż tylko podpiąć kabelek i pstryknąć włącznik. 5 minut temu, Adam60 napisał: ...Inni Przez wrodzona grzeczność nie będę rozwijał tego tematu... ale ciekawe... bardzo ciekawe Edytowane 3 Października 2020 przez Nygus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 722 Napisano 3 Października 2020 1 minutę temu, Nygus napisał: Nie ma w instrukcji to trudno. Jak napisałem, komputer rozpoznaje rodzaj podpiętego wyświetlacza i jeśli faktycznie 12Hz jest dostępne tylko przy jednej rozdzielczości, to komputer nie pozwala nic zmienić, dopóki nie nie włączysz niestandardowych opcji. Tego się boję bo jest komunikat, że można popsuć TV Generalnie połączenie PC z TV w dzisiejszej technologii naprawdę nie jest łatwe... Ale dzięki za podpowiedź w sprawie połączenia bezp. do TV. Na pewno kabelek jest słaby bo raz na dzień i w tym połączeniu zdarza się czarny ekran, ale nie to co przez Onkyo gdzie było co 10 min. A ja się kiedyś śmiałem z ludzi kupujących kabelki HDMI po 1000zł 😁 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
escapers 74 Napisano 3 Października 2020 (edytowane) 15 minutes ago, Adam60 said: No widzisz tak się składa, że nie ma tego w instrukcji. A jakoś jak mi się ustawiło 120Hz na kompie to nie mogłem zmienić. Została tylko ta. Zgodnie z tym co wyczytałem w necie 120HZ działa na Q9FN w 1440p i 1080p, z tym, że u mnie właśnie były różne ciekawe efekty... Dla mnie temat czysto teoretyczny bo 60HZ mi całkowicie wystarcza. Tutaj w instrukcji masz obsługiwane rozdzielczości przez TV od 159 strony: https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201901/20190102115403583/ENG_KM2DVBEUN-3.0.2_181205.0.pdf Zalecana rozdzielczość to 3840 x 2160 at 60 Hz. Musisz tez uważać z rozdzielczościami i częstotliwościami, których nie wspiera TV, normalnie powinno zadziałać zabezpieczenie i TV wyłączy obraz jeśli go nie obsługuje, ale tez możesz go uszkodzić. Dodatkowo przy wyższych rozdzielczościach i częstotliwościach potrzebujesz kabel, najlepiej certyfikowany HDMI 2.0. Edytowane 3 Października 2020 przez escapers 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 722 Napisano 3 Października 2020 2 minuty temu, escapers napisał: Tutaj w instrukcji masz obsługiwane rozdzielczości przez TV od strony 159: https://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201901/20190102115403583/ENG_KM2DVBEUN-3.0.2_181205.0.pdf Zalecana rozdzielczość to 3840 x 2160 at 60 Hz. Musisz tez uważać z rozdzielczościami i częstotliwościami, których nie wspiera TV, normalnie powinno zadziałać zabezpieczenie i TV wyłączy obraz jeśli go nie obsługuje, ale tez możesz go uszkodzić. Dodatkowo przy wyższych rozdzielczościach i częstotliwościach potrzebujesz kabel, najlepiej certyfikowany HDMI 2.0. Dzięki ! Ja patrzyłem w instr. papierowej u siebie dlatego pisałem, że nie ma. Nic już nie kombinuję. Mam ustawione 60Hz i tyle. Kabelek niby ma jakieś certyfikaty. Przynajmniej tak było w opisie na Allegro jak kupowałem Ale jak widać na nic się to zdało. No i to HDMI 2.0b Kupię dobry kabelek HDMI, podłączę znów przez Onkyo i skończą się problemy. Bo z wyjątkiem tego, że znikał mi co jakiś czas wszystko było ok. I dźwięk 7.1 i obraz się dobrze ustawiał. A TV za każdym razem mi zmienia na ciemne źródło PC i wyłącza UHD kolor.... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 375 Napisano 3 Października 2020 8 minut temu, Adam60 napisał: Tego się boję bo jest komunikat, że można popsuć TV Generalnie połączenie PC z TV w dzisiejszej technologii naprawdę nie jest łatwe... Ale dzięki za podpowiedź w sprawie połączenia bezp. do TV. Na pewno kabelek jest słaby bo raz na dzień i w tym połączeniu zdarza się czarny ekran, ale nie to co przez Onkyo gdzie było co 10 min. A ja się kiedyś śmiałem z ludzi kupujących kabelki HDMI po 1000zł 😁 Tak, jak się puści rozdzielczość nieobsługiwane (z duża częstotliwością odświerzenia) to teoretycznie można uwalić odbiornik, ale najczęściej po prostu nie będzie obrazu. Tek komunikat jest pewnego rodzaju zabezpieczeniem, żeby nikt się nie czepiał jak coś pójdzie naprawdę nie tak jak powinno. W przypadku komputera i tv to... są trzy kwestie; karta graficzna, sterowniki i ewentualnie kabel. A potem jeszcze sprawa ustawień właściwości wyświetlanego obrazu. Dużo punktów trzeba zgrać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 3 Października 2020 Ponieważ raf nie odpisał sprawdziłem to i TV w niektórych rozdzielczościach rzeczywiście puszcza 120Hz. Dotyczy to 1440p i 1080p. Dlatego mi się to pokazało. Tym nie mniej cały obraz dygotał i nie dało się patrzeć więc dla mnie bezużyteczne. Jest od jakiegoś update jakiś Freesync na Samsungu, ale ja się nie będę w to bawił. [mention=155330]raf7705[/mention] 120Hz, "naprawdę i trzy kropki" sugerują, że mnie chciałeś wyśmiać z tym odniesieniem do instrukcji i myślałeś, ze piszę bzdurę, ale to Ty widocznie nie masz pojęcia o możliwościach naszego TV. Szczerze to póki nie bawiłem się PC to też nie wiedziałem, że może być takie odświeżanie. Może ktoś coś więcej na ten temat ?Naprawdę... 120Hz, to nie jest Rozdzielczość!To jest częstotliwość odświeżania.Wiem że działa, na 1080 i 1440, bo używam regularnie na Xbox. Piszesz bzdury, napisałeś bzdurę, nie ma czegoś takiego jak rozdzielczość 120Hz... co by nie było to jest częstotliwość odświerzenia obrazu a nie rozdzielczość...Otóż to. ...Inni W żadnym miejscu nie napisałem czy nie sugerowałem, że 120Hz to rozdzielczość więc każdy czytelnik tego tematu sam stwierdzi czy to ja coś napisałem źle czy ty czytasz za szybko ...Ja zrozumiałem, tak jak Nygus. Raptem przy rozdzielczości WQHD ustawiła się rozdzielczość 120Hz, której nie można było zmienić i obraz zaczął dygotać. Do tego TV nie przeskalował go do 4K więc była tragedia.Tak samo w grze, która przyjmuje domyślne odświeżanie z systemu. W końcu zmieniłem na 2560x1600 i tu już spokojnie ustawiłem 60Hz i było skalowanie do 4K i w końcu pograłem trochę, a nie testowałem i nie było ani jednego zaniku obrazu. Generalnie połączenie PC z takim TV wcale nie jest takie proste. No i ktoś może to ogarnie bo ja już zgłupiałem w tej chwili - jak dokładnie działa ARC w tym TV ? Mam PC podpiętego pod wejście HDMI bez ARC, a przecież idzie do ampli. Co prawda jako 2.0 PCM, ale idzie. A nie powinno wcale ?Może się pomyliłeś ale wyraźnie napisałeś rozdzielczość 120Hz.Więc nie podskakuj. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 722 Napisano 4 Października 2020 11 godzin temu, raf7705 napisał: Może się pomyliłeś ale wyraźnie napisałeś rozdzielczość 120Hz. Tak rzeczywiście - literówka. Oczywiście myślałem o odświeżaniu i tak wynikało z kontekstu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 4 Października 2020 No i wystarczyło by tyle za komentarz. A nie snuć jakieś historie szpiegowskie .Działa to 120Hz na 1440p ale bez HDR, tak że jak mam w grze dobry HDR (nie w każdej jest dobry), to też wolę 4k 60hz z HDR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaus71 1 699 Napisano 4 Października 2020 8 minut temu, raf7705 napisał: Działa to 120Hz na 1440p ale bez HDR dla 1440 nie ma HDR na PC? chyba to dziwne, bo bandwidth HDMI 2.0 powinien starczyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 722 Napisano 4 Października 2020 Jest HDR na 120Hz w obsługiwanych rozdzielczościach, przynajmniej na PC, ale obraz po prostu migotał i szczerze to się bałem, że TV mi się zaraz uszkodzi. Po za tym w takim obrazie nie było jak grać. Prawda, że nie włączyłem trybu gra. Podobno jest jakieś ustawienie gdzie to się ustawia, żeby było ok, ale nie zamierzam tego sprawdzać. Panowie polećcie mi jakiś przyzwoity kabelek HDMI 3m lub wzmacniacz. Poczytałem temat i sprawa tego zaniku obrazu z PC znana jest od co najmniej 10 lat Najprawdopodobniej właśnie kwestia kabelka. Potrzebuję płaski. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 4 Października 2020 dla 1440 nie ma HDR na PC? chyba to dziwne, bo bandwidth HDMI 2.0 powinien starczyć?Przecież pisałem że, na Xbox używam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 722 Napisano 5 Października 2020 (edytowane) Zrobiłem taki mały eksperyment. Miałem z pracy jakiś kabelek HDMI (dość gruby), na którym jednak nie działał mi shield więc na pewno nie był 2.0b . Nie wiedziałem czy to HDMI 1.4 czy 2.0. Ale pomyślałem, że ja z kompa i tak wysyłam sygnał 1440p więc niech nawet i by był 1.4. A HDR przechodzi przez wszystkie rozdzielczości. Więc podłączyłem go sobie bezpośrednio do Onkyo i pograłem z 20 min i wszystko było ok. Zobaczymy po dłuższej grze. Od razu mi się włączył HDR bez żadnego kombinowania jak wcześniej. Po prostu pięknie po tych męczarniach z bezp. podłączeniem. Oby tylko nie zrywało mi. Wiem jedno - kabelek jest 2x grubszy od tego co wcześniej podłączałem. Muszę jeszcze dodać o czym wcześniej nie wspominałem, że te kabelki idą drogą gdzie jest mnóstwo innych kabelków USB, od prądu, przedłużaczy do prądu, dysków więc zakłócenie spore. Sprawdziłem teraz jak szedł na zewnątrz. Jak się będzie znów rwało to jeszcze sprawdzę właśnie jak idzie na zewnątrz bo to może te zakłócenia. Sam nie wiem... No i znów mam dźwięk 7.1 Edytowane 5 Października 2020 przez Adam60 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 5 Października 2020 Kabel miałeś ciulowy i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 375 Napisano 5 Października 2020 10 minut temu, raf7705 napisał: Kabel miałeś ciulowy i tyle. Nie atakuj go, on ma wszystko co najlepsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 722 Napisano 5 Października 2020 (edytowane) Godzinę temu, raf7705 napisał: Kabel miałeś ciulowy i tyle. Miałem kabelek o którym pisałem w dziale o Epsonie, ale pewno nie pamiętasz. Nawet go wtedy polecałem i podawałem link do aukcji na Allegro. Nie pamiętam żebyś wtedy cokolwiek złego o nim powiedział. No, ale to było 2 lata temu i jak pamiętasz Epson i tak nie puszczał 60Hz więc szło 30Hz i nie pamiętam czy przypadkiem i już wtedy mi tak obraz nie znikał raz na dzień, ale pewno zrzuciłem winę na Onkyo. Nawet z szewim pisałem wtedy, żeby odsunąć ampli żeby miało dużo miejsca. Ale oczywiście nie musisz pamiętać. No i kabelek od Epsona od tej firmy miał jakieś 20m. a nie 3m (ale to ta sama firma). Pokazywali certyfikaty itd. Wyglądało to ok. No i na 30m też dopuszczałem, że raz na dzień może tak być. Ten 3m to już nawet nie pamiętam do czego używałem... Ale generalnie ten znikający obraz pojawiał się czasami i na Playerze także tylko myślałem, że to wina Onkyo... A teraz podłączyłem do Panasonica kabelek firmowy dodawany do xboxa one i ani razu się tak nie zdarzyło. No i sprawdzę teraz na PC z tym innym. Sprawa jest też taka, że zupełnie co innego jak ci obraz zniknie w czasie filmu, gdzie to się nawet nie zauważa, a co innego w trakcie gry. Zasadnicza różnica. Godzinę temu, Nygus napisał: Nie atakuj go, on ma wszystko co najlepsze Wierz mi - ironia zupełnie nie potrzebna... Daleko, nawet bardzo mi do tego, żebym miał wszystko najlepsze.... Edytowane 5 Października 2020 przez Adam60 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nygus 375 Napisano 5 Października 2020 7 minut temu, Adam60 napisał: Miałem kabelek o którym pisałem w dziale o Epsonie, ale pewno nie pamiętasz. Nawet go wtedy polecałem i podawałem link do aukcji na Allegro. Nie pamiętam żebyś wtedy cokolwiek złego o nim powiedział. No, ale to było 2 lata temu i jak pamiętasz Epson i tak nie puszczał 60Hz więc szło 30Hz i nie pamiętam czy przypadkiem i już wtedy mi tak obraz nie znikał raz na dzień, ale pewno zrzuciłem winę na Onkyo. Nawet z szewim pisałem wtedy, żeby odsunąć ampli żeby miało dużo miejsca. Ale oczywiście nie musisz pamiętać. No i kabelek od Epsona od tej firmy miał jakieś 20m. a nie 3m (ale to ta sama firma). Pokazywali certyfikaty itd. Wyglądało to ok. No i na 30m też dopuszczałem, że raz na dzień może tak być. Ten 3m to już nawet nie pamiętam do czego używałem... Ale generalnie ten znikający obraz pojawiał się czasami i na Playerze także tylko myślałem, że to wina Onkyo... A teraz podłączyłem do Panasonica kabelek firmowy dodawany do xboxa one i ani razu się tak nie zdarzyło. No i sprawdzę teraz na PC z tym innym. Wierz mi - ironia zupełnie nie potrzebna... Daleko, nawet bardzo mi do tego, żebym miał wszystko najlepsze.... Hahahaha... jeszcze napisz która ręką wkładasz kabel do gniazda 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raf7705 965 Napisano 5 Października 2020 Wierz mi - ironia zupełnie nie potrzebna... Daleko, nawet bardzo mi do tego, żebym miał wszystko najlepsze....A co niby miałem pisać....Dla mnie, jak kabel działa, to jest ok.Jak nie działa, to jest ciulowy i tyle. Ja się kablami nie onanizuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam60 722 Napisano 6 Października 2020 Tak więc ostatecznie potwierdzam - winowajcą za zaniki sygnału był kabelek hdmi, który jak kupowałem 2 lata temu za ok 100zł wydawał mi się ok. To się w głowie nie mieści, że można podawać iż kabel ma wszystkie certyfikaty i sprzedawać coś takiego. Wymieniłem na jakiś inny, nie wiem nawet skąd bo to z firmy, ale wiem, że jest 2x grubszy od tamtego i wczoraj przez 2 godziny nie było ani jednego zaniku więc wszystko powinno być ok ! Tak więc Panowie i Panie - jak podłączycie PC do TV lub amplitunera i będzie wam się pojawiał co jakiś czas czarny ekran - to zdecydowanie wina kabelka hdmi ! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borsuk2 5 Napisano 22 Października 2020 Hej, Coś dziwnego dzieje się z moim Q9. Kiedy oglądam TV obraz jest OK ale kiedy kliknę "domek" na pilocie i pojawia się pasek menu smart na dole to kolory tego paska są jakby prześwietlone. Jeśli najadę na YT lub HBO GO czy Netflix to te miniaturki/kafelki wyglądają jak prześwietlona klisza. Tak samo jak odpalę YT. Tło jest białe a wszystkie kafelki z filmami wyglądają jak prześwietlona klisza. Jakby gdzieś była włączona opcja odwróć kolory. Niestety nie mogę nigdzie znaleźć opcji żeby to wyłączyć. Film czy wiadomości w TV (cyfra/dekoder po HDMI) wyglądają OK. Problem jest tylko w tym pasku menu smart i z wyświetlanymi w tym pasku miniaturkami oraz w aplikacjach YT, HBO itd. Ale już po odpaleniu filmu/filmiku na YT/HBO obraz / kolory są normalne. Nie wiem czy to jakiś bug w sofcie czy dzieciaki przypadkowo coś kliknęły? Wczoraj po północy jak odpalałem smarta wszystko było ok. Ale dziś znów wrócił obraz prześwietlonej kliszy. Macie jakiś pomysł? Co to jest? Jak się tego pozbyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach