Skocz do zawartości
Matka

Samsung QE55Q9FNA czy Sony KD55XF9005

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, w marcu planuje kupić TV. Na oku mam dwa modele Samsung QE55Q9FNA lub Sony Bravia KD55XF9005.

Od TV odległość to jakieś 3,5m - niestety 65 cali nie wejdzie.
Przed TV maks 2 osoby siedzące na wprost ekranu, który stoi na podstawce.
Mam dwa TV jeden to Sony KDL - 40W5740 drugi to Sony KDL-32HX753.
Zależy mi aby TV był bardzo smart :) tzn, system ma być bardzo responsoryjny i ma nie mulić.
90% procent treści wyświetlanej na tv to będzie streaming Netflix, Youtube... reszta to jakieś filmy ściągnięte z sieci, nie będzie podłączony żadny blu ray czy inne dvd, może w przyszłości konsola jakaś, jak firmy technologiczne nie ogarną się z cenami podzespołów do PC.
Tv oglądam jakieś 2 godziny dziennie, przeważnie wieczorami.
Kwota max to jakieś 7500 zł.

Chcę aby tv świecił bardzo ładnie, tv chcę kupić na długie lata.
Jestem kompletnym laikiem, ale wydaje mi się, że do treści jaką chcę konsumować samsung może okazać się za dobry i w żaden sposób nie skorzystam z jego dobrodziejstw w 100%. 
Dlatego się waham czy nie lepiej kupić sony do którego mam też duże zaufanie bo jeden z tv chodzi już chyba z 10 lat ,a drugi koło 6.

Proszę doradźcie jaki model TV kupić, nie chcę tylko OLED i nic z firmy LG, bo mam złe doświadczenia z nią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3,5 m i sporo $$$ do wydania, na pewno 65 nie wejdzie? możesz mieć 65xf9005 za 6500 lub mniej. Obydwa tv są spoko, z tym że samsung to flagowiec a ten sony to taki premium tv. Piszesz, że zależy Ci na płynnym smarcie, tutaj na pewno lepszy jest Tizen, Android ma różne opinie. Samsung ma 320 stref wygaszania a sony "tylko" 48, poczytaj wątki o obydwu tv na forum, każdy ma swoje plusy i swoje problemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach