DamianRos 20 Napisano 22 Grudnia 2018 Witajcie, Szanowni forumowicze postaram się najkrócej jak się da Wam opowiedzieć o historii która przechodzę z tv Samsung ks 9500. Tv zakupiłem ponad rok temu w sklepie x.Narazie dam im szanse na pozytywne zakończenie sprawy.Tv zepsuł się 7 tyg temu. Pierwsza rzecz która była absurdalna to to iż nie dostałem żadnego pokwitowania odebrania tv przez kuriera. Z racji tego iż napisali w mailu że tv dotarł odpuściłem temat. Gwarancję mam sklepową nie producenta. Od tego czasu dostaje informacje że płyta idzie z Włoch już 4 tygodnie. Informacje które uzyskuje są wyłącznie efektem moich dziesiątek telefonów do tego sklepu. Sami od siebie nic nie piszą nic nie dzwonią. Pare dni temu poprosiłem żeby kierownik/ szef/ właściciel zadzwonił do mnie.Nie zadzwonił. To przelało czar goryczy.Postanowiłem nagrać całą rozmowę nie informując ich o tym. Pan stwierdził że od razu po świętach nastąpi zwrot pieniędzy lub naprawiony tv. Niby będą mieć dostawę tych tv ... Czekam na pierwszy dzień po świętach. jezeli sami nie zadzwonią to ... on właśnie co powinienem zrobić może przesłać im tą rozmowę ? Pozdrawiam serdecznie Ps : nie jest to sklep typu Mm, M exp, RTV E A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smietans 35 Napisano 23 Grudnia 2018 Witajcie, Szanowni forumowicze postaram się najkrócej jak się da Wam opowiedzieć o historii która przechodzę z tv Samsung ks 9500. Tv zakupiłem ponad rok temu w sklepie x.Narazie dam im szanse na pozytywne zakończenie sprawy.Tv zepsuł się 7 tyg temu. Pierwsza rzecz która była absurdalna to to iż nie dostałem żadnego pokwitowania odebrania tv przez kuriera. Z racji tego iż napisali w mailu że tv dotarł odpuściłem temat. Gwarancję mam sklepową nie producenta. Od tego czasu dostaje informacje że płyta idzie z Włoch już 4 tygodnie. Informacje które uzyskuje są wyłącznie efektem moich dziesiątek telefonów do tego sklepu. Sami od siebie nic nie piszą nic nie dzwonią. Pare dni temu poprosiłem żeby kierownik/ szef/ właściciel zadzwonił do mnie.Nie zadzwonił. To przelało czar goryczy.Postanowiłem nagrać całą rozmowę nie informując ich o tym. Pan stwierdził że od razu po świętach nastąpi zwrot pieniędzy lub naprawiony tv. Niby będą mieć dostawę tych tv ... Czekam na pierwszy dzień po świętach. jezeli sami nie zadzwonią to ... on właśnie co powinienem zrobić może przesłać im tą rozmowę ? Pozdrawiam serdecznie Ps : nie jest to sklep typu Mm, M exp, RTV E A To skoro nie ujawniasz nazwy sklepu to po co wogóle ten post? Bezsens. Tytuł też, skoro dajesz im szanse a z drugiej strony ich obsmarowujesz? Masakra. Poprostu daj im szanse i jak nie dojdzie do ugody po Twojej mysli dopiero umiesc taki post/temat, albo odrazu podaj nazwę i nie daj szansy.. A dwa, nie mają obowiązku informować Cie telefonicznie ani ogólnie pierwsi dzwonić. Poczytaj regulamin itp, ile ma trwac naprawa, wymiana, jest to zwykle 30 dni roboczych czyli ponad msc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DamianRos 20 Napisano 23 Grudnia 2018 To jest zwiastun Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xpok 4 Napisano 23 Grudnia 2018 Ten "x" zmień np na "y" ponieważ od razu pomyślałem o sklepie z "x" w nazwie :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DamianRos 20 Napisano 23 Grudnia 2018 Panowie ta sytuacja mnie nauczyła iż nie ma co przyoszczędzać 500 zł na produkcie kosztującym 8 - 10 tys bo potem jest tak jak jest. Kiedyś się dziwiłem że kolega kupuje iPhone w cortlandzie, teraz już to rozumiem:) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pebe86 67 Napisano 23 Grudnia 2018 1 godzinę temu, DamianRos napisał: Panowie ta sytuacja mnie nauczyła iż nie ma co przyoszczędzać 500 zł na produkcie kosztującym 8 - 10 tys bo potem jest tak jak jest. Kiedyś się dziwiłem że kolega kupuje iPhone w cortlandzie, teraz już to rozumiem:) Iphone to akurat kiepski przykład, bo ma gwarancję realizowaną na podstawie IMEI w każdym autoryzowanym punkcie. Nie potrzebujesz nawet dowodu zakupu. Ale co do zasady to mam takie samo zdanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DamianRos 20 Napisano 23 Grudnia 2018 A skoro już o iphone i zresztą nie tylko to fakt iż telefony wskoczyły na pułap 4-6 tyś to jest jakaś kpina bez względu na to czy kogoś stać czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DamianRos 20 Napisano 3 Stycznia 2019 Panowie zakończenie sprawy. Dziś dostałm nowy tv mogłem wybrać do 6 tys dołożyłyłem 300 zł i wziąłem lg c8 55 Przy okazji gdzie znajdę plik z tym filmem w najwyższej jakości? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 3 Stycznia 2019 W sklepie na BD-UHD. Najlepsza opcja. Ew. na YouTube. Oraz pseudo 4K czyli 4K UHD z wykastrowanym bitratem na Netflix, Amazon czy iTunes. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach