hubert222 0 Napisano 6 Kwietnia 2019 Ja robiłem aktualizację i działa ok jak do tej pory. Najważniejsze że dysk widzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał Rbk 0 Napisano 6 Kwietnia 2019 Chcę wrócić, bo niestety, ale zaktualizowałem i nie jestem zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zakk87 0 Napisano 6 Kwietnia 2019 Ten soft jest dla całej serii TPM171 czyli7303, 7363, 7373, 7383, 7393, 7503, 7803, 8303, 8503, OLED803, OLED903, OLED873, OLED973 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszonmk 0 Napisano 6 Kwietnia 2019 Zrobiłem aktualizacje Tv strasznie zamula jak podłącze dysk zewnętrzny szuka i szuka na nim folderów a jak znajdzie filmy w 1080p przycinają, jest to strasznie irytujące bo przed aktualizacją wszystko pięknie chodziło, dodam, że odtwarzam z dysku przez wbudowany player bo na Kodi mam problemy w postaci mikro zacięć. Trzeba poczekać na nowe oprogramowanie albo wrócić do starego. Dzwoniłem do działu technicznego Philipsa to powiedzieli, że tak ma być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zakk87 0 Napisano 6 Kwietnia 2019 Na te ścinki w kodi jest sposób ale nie mogę znaleźć teraz tego rozwiązania. Pobaw się opcjami obrazu i dźwięku w ustawieniach programu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubert222 0 Napisano 6 Kwietnia 2019 U mnie przy odtwarzaniu z kodi jakoś nie zauważyłem zacięć, wbudowany player za to przycina i obraz i dźwięk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zakk87 0 Napisano 6 Kwietnia 2019 Odnośnie Kodi:"I found that after turning OFF "Settings / Player / Video / Synchronize playback with screen" it plays content perfectly" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubert222 0 Napisano 6 Kwietnia 2019 Miałem to wyłączone i z płynnym odtwarzaniem zero problemów. Korzystam jeszcze z nakładki Cherry TV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszonmk 0 Napisano 6 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, zakk87 napisał: Odnośnie Kodi: "I found that after turning OFF "Settings / Player / Video / Synchronize playback with screen" it plays content perfectly" Niestety nie pomogło są mikro zacięcia nawet głos przeskakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artistis 0 Napisano 17 Kwietnia 2019 Jak wygląda w Oreo sprawa czasu "włączania się" telewizora? Miało być szybciej w/g zapewnień Philipsa... Przymierzam się do zakupu 55PUS7303 (naprawdę fajna cena),ale po tym jak zobaczyłem, że TV może startować 50sek. (inny model) zaczynam się zastanawiać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hubert222 0 Napisano 17 Kwietnia 2019 Na czuwaniu jak jest zostawiony to jest moment. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FrankyGoes 80 Napisano 29 Lipca 2019 U dobrego znajomego śmiga bezawaryjnie (przynajmniej tak twierdzi). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach