fire1982 0 Napisano 18 Grudnia 2018 witam, przeszukałem troche tematów, byłem w kilku sklepach i swoje poszukiwania zawęziłem do dwóch modeli z tematu.Teraz pytanie który według Was będzie lepszy. Telewizor będzie pod nc+ , głównie chodzi mi o mecze i filmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 481 Napisano 20 Grudnia 2018 Na twoim miejscu postawiłbym na samsunga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 21 Grudnia 2018 Wybij sobie z głowy Philipsa. Tu masz na świeżo jeden z wielu tematów opisujących problem z reklamowaniem tego dziadostwa: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smietans 35 Napisano 27 Grudnia 2018 Wybij sobie z głowy Philipsa. Tu masz na świeżo jeden z wielu tematów opisujących problem z reklamowaniem tego dziadostwa: A ja polecam Philipsa. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radosuaf 138 Napisano 27 Grudnia 2018 IPS vs VA... Dla mnie wybór jest jasny - Samsung. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smietans 35 Napisano 28 Grudnia 2018 Wybij sobie z głowy Philipsa. Tu masz na świeżo jeden z wielu tematów opisujących problem z reklamowaniem tego dziadostwa: A co ma producent czy serwis Philipsa do rekojmi? Bo nie bardzo rozumiem? Za to odpowiada sklep, a kupujący krzysta z rekojmi a nie gwarancji. Tu akurat wiekszy problem sprawia sklep niz serwis.. Także tego... 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tps 0 Napisano 31 Grudnia 2018 Sam stoję przed wyborem TV i mam mały problem. Rozważam w/w modele i wolę samsunga jednak w 2018 roku nie spiera on DTS i chyba pozostaje czekać albo na jakieś zmiany przez samsunga, albo nowe modele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabeelek 0 Napisano 2 Stycznia 2019 Też mam ten sam problem co powyżej. Który model wybrać. Za Philipsem przemawia do mnie ambilight, za Samsungiem matryca VA. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 2 Stycznia 2019 Dnia 28.12.2018 o 09:06, smietans napisał: A co ma producent czy serwis Philipsa do rekojmi? Bo nie bardzo rozumiem? Za to odpowiada sklep, a kupujący krzysta z rekojmi a nie gwarancji. Tu akurat wiekszy problem sprawia sklep niz serwis.. Także tego... Drugi raz nie będę pisał tego samego, odpisałem co ma serwis do rękojmi tutaj: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smietans 35 Napisano 2 Stycznia 2019 Drugi raz nie będę pisał tego samego, odpisałem co ma serwis do rękojmi tutaj: Nic nie ma. Euro rtv agd tu jest sprzedaca i on odpowiada za rekojmie. Serwis i producent odpowiada za gware.Wez idz jeszcze raz i poczytaj. Tak jak pisanie ze tylko kupowanie w duzych sieciowkach a euro to mala sieciowka haha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabeelek 0 Napisano 2 Stycznia 2019 Poczytałem trochę i mam pewne obawy do supportu Philipsa. Czy Ambilight to mocny argument aby wybrać jednak Philipsa? W Samsungu martwi mnie brak DTS... A może są inne alternatywy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 2 Stycznia 2019 1 minutę temu, diabeelek napisał: Poczytałem trochę i mam pewne obawy do supportu Philipsa. Czy Ambilight to mocny argument aby wybrać jednak Philipsa? W Samsungu martwi mnie brak DTS... Ambilight sobie daruj. Do każdego TV możesz kupić sobie 'zewnętrzny' ambilight który działa lepiej niż ten w Philipsach (jest 4 stronny i ma mniejsze opóźnienia) https://www.dreamscreentv.com/ Niby nie jest to tani interes, bo wypasiony zestaw dreamscreen 4K to koszt około 1 tys zł. Ale kupujesz to raz i masz spokój na lata, bo możesz zainstalować na dowolnym późniejszym TV i nie jesteś uwiązany do jednej marki. Brak DTS w Samsungach to też spory minus niestety i czasami bardzo mocno komplikuje życie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabeelek 0 Napisano 2 Stycznia 2019 Czyli w sumie nie wiadomo co brać. Podejrzewam, ze bez różnicy co wybiorę i tak będzie o niebo lepiej niż w moim obecnym LG z 2013 roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 3 Stycznia 2019 Dnia 2.01.2019 o 13:10, diabeelek napisał: Czyli w sumie nie wiadomo co brać. Podejrzewam, ze bez różnicy co wybiorę i tak będzie o niebo lepiej niż w moim obecnym LG z 2013 roku Nie do końca. Zdarza się że naprawdę wtopisz i takie proste rzeczy jak oglądanie TV naziemnej to będzie udręka, podczas gdy na starym TV wszystko śmigało. Ja tak miałem z Philipsem którego kupiłem pod koniec 2015 roku. Ten telewizor nie nadawał się praktycznie do niczego, nie pamiętał niektórych ustawień obrazu (zawsze włączał efekt opery mydlanej po zmianie kanału), sam się włączał w nocy budząc wszystkich w domu, po jakiejś aktualizacji oprogramowania przestał działać tuner naziemnej i nie dało rady oglądać w ogóle telewizji, inna aktualizacja uwaliła pilota i po 5 minutach od włączenia TV pilot przestał reagować, pomagało tylko wyciągnięcie kabla z gniazdka. Teraz jak to piszę, to jest nie do pomyślenia jakie rzeczy się działy z tym TV. Oczywiście wszystkie recenzje wychwalały ten TV bo jakość obrazu świetna i Ambilight itp. Co z tego, skoro nie raz miałem ochotę wyrzucić to dziadostwo przez okno? I to nie była tylko kwestia mojego egzemplarza, bo praktycznie wszystkie problemy to było oprogramowanie które na każdym TV jest takie same. Na oficjalnym forum Philipsa ludzie opisywali dantejskie sceny z tymi telewizorami. I wiesz co? I nic, Philips olał to wszystko, wypuszczał kolejne aktualizacje które non stop coś psuły, na forum ludzie się domagali pomocy i oczywiście zero reakcji. Dałbym linka żebyś sobie poczytał, ale przytomnie Philips pewnego pięknego dnia w 'trosce o najwyższe dobro swoich klientów' po prostu zamknął swoje forum i go już nie ma. Taka to fajna firma. Także obojętnie co kupisz, zawsze jest ryzyko że zostaniesz wydymany i coś nie będzie działać na czym Ci zależy. Kwestia tylko odpowiedniej decyzji, żeby nie było gorzej niż to co masz teraz. Ale ryzyko istnieje zawsze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabeelek 0 Napisano 3 Stycznia 2019 Czyli Ty wybralbys Samsunga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diabeelek 0 Napisano 6 Stycznia 2019 Jeszcze wróce do tematu bo cały czas sie waham czy Samsung i VA czy Philips i ambilight i IPS. Zauważyłem, że rzadko kiedy ogładam TV centralnie na wprost zazwyczaj patrze z lewego lub prawego kąta. Za tym Philipsem przemawia ten ambilight ale słyszałem, że ich support i "kurzenie" matrycy od wewnątrz jest dosyć częste... Za to Samsung łapie wielkiego minusa za brak DTS... Koledzy pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waldo94 481 Napisano 6 Stycznia 2019 Dnia 20.12.2018 o 11:55, Waldo94 napisał: Na twoim miejscu postawiłbym na samsunga. Jak wyżej. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smietans 35 Napisano 16 Stycznia 2019 Nie do końca. Zdarza się że naprawdę wtopisz i takie proste rzeczy jak oglądanie TV naziemnej to będzie udręka, podczas gdy na starym TV wszystko śmigało. Ja tak miałem z Philipsem którego kupiłem pod koniec 2015 roku. Ten telewizor nie nadawał się praktycznie do niczego, nie pamiętał niektórych ustawień obrazu (zawsze włączał efekt opery mydlanej po zmianie kanału), sam się włączał w nocy budząc wszystkich w domu, po jakiejś aktualizacji oprogramowania przestał działać tuner naziemnej i nie dało rady oglądać w ogóle telewizji, inna aktualizacja uwaliła pilota i po 5 minutach od włączenia TV pilot przestał reagować, pomagało tylko wyciągnięcie kabla z gniazdka. Teraz jak to piszę, to jest nie do pomyślenia jakie rzeczy się działy z tym TV. Oczywiście wszystkie recenzje wychwalały ten TV bo jakość obrazu świetna i Ambilight itp. Co z tego, skoro nie raz miałem ochotę wyrzucić to dziadostwo przez okno? I to nie była tylko kwestia mojego egzemplarza, bo praktycznie wszystkie problemy to było oprogramowanie które na każdym TV jest takie same. Na oficjalnym forum Philipsa ludzie opisywali dantejskie sceny z tymi telewizorami. I wiesz co? I nic, Philips olał to wszystko, wypuszczał kolejne aktualizacje które non stop coś psuły, na forum ludzie się domagali pomocy i oczywiście zero reakcji. Dałbym linka żebyś sobie poczytał, ale przytomnie Philips pewnego pięknego dnia w 'trosce o najwyższe dobro swoich klientów' po prostu zamknął swoje forum i go już nie ma. Taka to fajna firma. Także obojętnie co kupisz, zawsze jest ryzyko że zostaniesz wydymany i coś nie będzie działać na czym Ci zależy. Kwestia tylko odpowiedniej decyzji, żeby nie było gorzej niż to co masz teraz. Ale ryzyko istnieje zawsze... I na podstaqie tego twierdzisz ze Philips to g..? AhaTo ja powiem ze LG to G... Mam LG model 2013 kupiony w 2013 i w 2017 zaczal sam sie wyłączać, do tej pory to robi, nie jest to tylko przypadek kilku egz, mase ludzi ma ten problem.LG drugi jakis problem z filtrem ma i ten tez widze powoli zaczyna miec.Nie kupujcie LG, bo to g.. Co z tego ze tani i chwalony za oled ale jak mam ochote rzucic nim z 2 pietra.Takie same argumenty jak twoje..Samsungi? A Samsung na parodie nie dzial obslugi i serwis. Przekonalem się na tv jak i ostatnio na lodówce, gdzie serwis kazał mi rozłożyc folię z lodówki w pokoju w dobrze oswietlonym i robic zdjecia.. Pytanie kto sprawdza lodowke przez folie? Kto zostawia potem ta folie sobie w domu? Tak samo jak styropianowy stelarz..Moglbym wymieniac tysiace negatywnych opinni o jakosci produktow samsung jak i ich serwisie, tak samo o samym lg. Ja polecam Philipsa z 2018, działa super. Tak naprawde nie ma lepsza, gorsza marka. Zalezy jaki egz Ci sie trafi i tyle. Smiac mi sie chce jak@efel w kazdym posci gnoi philipsa. Placi mu chyba ktos za antyreklame i reklamowanie innej marki... 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
efel 1 394 Napisano 17 Stycznia 2019 20 godzin temu, smietans napisał: I na podstaqie tego twierdzisz ze Philips to g..? Aha To ja powiem ze LG to G... Mam LG model 2013 kupiony w 2013 i w 2017 zaczal sam sie wyłączać, do tej pory to robi, nie jest to tylko przypadek kilku egz, mase ludzi ma ten problem. LG drugi jakis problem z filtrem ma i ten tez widze powoli zaczyna miec. Nie kupujcie LG, bo to g.. Co z tego ze tani i chwalony za oled ale jak mam ochote rzucic nim z 2 pietra. Takie same argumenty jak twoje.. Widzisz, nie do końca mój przypadek z Philipsem jest taki sam jak Twój z LG. Są to wręcz drastycznie różne przypadki. Ja miałem problemy z telewizorem od samego początku, bo winne było OPROGRAMOWANIE, które w każdym egzemplarzu TV jest takie same. Jeżeli masz błąd w sofcie, to ten błąd będzie miał każdy użytkownik sprzętu. Twój LG zaczął szwankować po 4 latach od zakupu, z opisu wynika że pewnie to usterka sprzętowa. Usterkę sprzętową wystarczy namierzyć i byle domorosły elektronik za 50 zł wymieni Ci kondensator czy dwa i już masz sprawny sprzęt. Można się wkurzyć, to fakt, ale przez 4 lata miałeś sprawny telewizor. Philips wyjeżdża popsuty już z fabryki (z wadliwym softem). Jeżeli Twoja wada w LG objawiłaby się w czasie trwania gwarancji nie miałbyś problemu z reklamowaniem sprzętu. Philips ma głęboko gdzieś wady swojego oprogramowania - albo piszą że to wina Google, twórców aplikacji, albo że sprzęt jest sprawny i już. Co gorsza Philips nie uczy się na błędach i wypuszcza nowe modele telewizorów z tymi samymi bugami w sofcie. Wiele razy czytałem tu na forum posty posiadaczy np oledów Philipsa, którzy mieli identyczne problemy z oprogramowaniem ich TV co ja 3 lata temu. Przez 3 lata ktoś kto pisze ich oprogramowanie, bierze za to kasę nie jest w stanie poprawić tych paru linijek kodu, które powodują że funkcja X nie działa? Dla mnie to jest skrajna niekompetencja. Kierownictwo firmy widzi to, bo ciężko nie zauważyć że ludzie narzekają, reklamują i nic z tym nie robi, bo kasa musi się zgadzać. Jak można polecać sprzęt korporacji, która ma wliczone w swój biznes plan to, że sprzeda Ci popsuty produkt, a jak przyjdziesz go reklamować to splunie Ci w twarz i powie że z ich punktu widzenia wszystko jest ok? Żyjemy w czasach, gdzie nawet pralka ma swój system operacyjny i jakość oprogramowania odpowiada za sprawność danego sprzętu. Jeżeli wsadzisz do produkowanej rzeczy najlepsze komponenty, najlepszą elektronikę, ale wynajmiesz do oprogramowania tego niekompetentnych programistów (w przypadku Philipsa są to partacze z Indii) dostaniesz spartolony sprzęt, który raz będzie działał a raz nie. Jeden niekompetentny programista, jeden nieudolny tester potrafią zniweczyć wysiłek całego zespołu odpowiedzialnego za dany produkt. Co do porównywania serwisów. Zarówno LG jak i Samsung do serwisowania swoich sprzętów wynajmują lokalne firemki. Tam pracują różni ludzie, raz gorsi, raz lepsi. W zależności od tego gdzie mieszkasz i na jakich ludzi trafisz jakość ich serwisu może być raz lepsza, albo gorsza. Philips ma jeden autoryzowany serwis na cały kraj: MIK Radom. Wystarczy że pracuje tam jeden niekompetentny kierownik (a na to wygląda po moich własnych doświadczeniach i opiniach w sieci) i już rzutuje to na całą markę. Z tego co wiem, to z tego nieszczęsnego serwisu korzysta również Sony. 20 godzin temu, smietans napisał: Smiac mi sie chce jak@efel w kazdym posci gnoi philipsa. Placi mu chyba ktos za antyreklame i reklamowanie innej marki... A mi się śmiać chce jak ktoś poleca sprzęt Philipsa. Jeżeli faktycznie go posiadasz, to poczekaj do kilku aktualizacji oprogramowania. Zobaczymy ile rzeczy przestanie Ci działać i czy będziesz dalej polecał tą markę. Jakbyś poczytał wszystkie moje posty to wiedziałbyś, że nie reklamuję jednej marki. W zależności od potrzeb i budżetu polecam raz LG, raz Samsunga, raz Sony. Fakt - nikomu nie polecam Philipsa, z powodów które opisałem powyżej, ale nie znaczy to że zawsze tak będzie. Niech Philips weźmie się w garść, zaktualizuje platformę sprzętową (odejdzie od MediaTeka), zatrudni prawdziwych specjalistów od oprogramowania, którzy pokażą że faktycznie zależy im na swojej robocie przez regularne łatanie błędów bez wprowadzania nowych, to zmienię swoje zdanie w 5 minut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach