Jump to content
boood

Epson tw6700 i defekt obrazu (pixel, pyłek)

Recommended Posts

Panowie dzisiaj odpaliłem nowego epsona i takie kwiatki mam.  Pixel uszkodzony czy pyłek? Widać pięknie przy filmach. 

IMG_20181213_194947_HHT.jpg

IMG_20181213_194938_HHT.jpg

IMG_20181213_194040_HHT.jpg

IMG_20181213_194107_HHT.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę lepsze zdjęcia.  Widać na nich że to nie jeden pixel tylko kilka a na niebieskim jak pyłek. 

Screenshot_2018-12-14-10-08-48-837_com.miui.videoplayer.png

Screenshot_2018-12-14-10-07-40-505_com.miui.videoplayer.png

Screenshot_2018-12-14-10-07-12-948_com.miui.videoplayer.png

Screenshot_2018-12-14-10-06-50-017_com.miui.videoplayer.png

Screenshot_2018-12-14-10-06-16-168_com.miui.videoplayer.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trudna sprawa tak na odległość wydać obiektywną opinie.

Może to jest "paproch" tylko? 😟

Może warto wysłać takie zapytanie do serwisu,

jak serwis to widzi, powinni mieć większe doświadczenia z takimi "kwiatkami"? 😟

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z pierwszych fot to wyglada jak bad pixel z kolejnych jak jakis paproch...Wpisz w google lcd proejctor bad pixel i zobaczysz sobie i porownasz.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, szewi napisał:

Z pierwszych fot to wyglada jak bad pixel z kolejnych jak jakis paproch...Wpisz w google lcd proejctor bad pixel i zobaczysz sobie i porownasz.

 

Próbowałem już tak zdiagnozować problem.  Jednak zdjęcia są różne i nie można jednoznacznie stwierdzić czy pixel czy paproch. Dzisiaj zmienię położenie projektora  i ocenianie to max powiększeniu. Choć czuje ze tak czy siak oddam go w ramach 14 dni.  

PS.  Albo mam pecha albo tak teraz wszystko produkują lub ewentualnie może jestem za bardzo świadomym klientem.  Wcześniej kupiłem psu8102, potem oleda 55 C8 a teraz epsona i wszystkie sprzęty miały wady i to obrazu :).  Może teraz robią wszystko dla przeciętnego Xsinskiego i zakładają że jakoś to będzie. A kontrola jakości występuje tylko teoretycznie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic nie jest doskonałe i nigdy nie będzie. :)

Żyjemy w wielkim labiryncie możliwych "opcji",

w takim świecie odnajdują się tylko najlepsi! 😍:wub:

BTW

Cieszę się, że tego "komuszki" nie przeskoczą,

żadne "owsiki" tego nie wyprostują na "spędach", rozwój technologii na to nie pozwala!!! :P:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, boood napisał:

Próbowałem już tak zdiagnozować problem.  Jednak zdjęcia są różne i nie można jednoznacznie stwierdzić czy pixel czy paproch. Dzisiaj zmienię położenie projektora  i ocenianie to max powiększeniu. Choć czuje ze tak czy siak oddam go w ramach 14 dni.  

PS.  Albo mam pecha albo tak teraz wszystko produkują lub ewentualnie może jestem za bardzo świadomym klientem.  Wcześniej kupiłem psu8102, potem oleda 55 C8 a teraz epsona i wszystkie sprzęty miały wady i to obrazu :).  Może teraz robią wszystko dla przeciętnego Xsinskiego i zakładają że jakoś to będzie. A kontrola jakości występuje tylko teoretycznie. 

To jest ewidentna wada, a nie kwestia świadomości klienta...

Nie radzę w tym wypadku korzystać z odstąpienia od umowy w trybie 14 dniowym bo sklep może nałożyć opłatę manipulacyjną za zmniejszenie wartości rzeczy... Odstąpienie od umowy dotyczy tylko takiej sytuacji kiedy oddaje się coś bo się rozmyśliło, a nie dlatego, że jest wadliwe. W tym wypadku trzeba korzystać z rękojmi. Ja bym na twoim miejscu zażądał wymiany na inny egz. wolny od wad, ale sprzedawca może naprawić jeśli to pierwsza naprawa... Tyle teoria... W praktyce każdy szanujący się sklep odda ci kasę albo zrobi wymianę jak nie minęło 14 dni, ale ja bym po prostu napisał grzecznie, że jest taki problem i prosisz o wymianę... Bo jeśli wejdziesz na drogę prawną to odstąpienie od umowy nie ma tu zastosowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odstąp od umowy bez podawania przyczyny i po kłopocie. Jak miałem paproch w tv to zrobiłem zwrot bez podawania przyczyny i serwisant w czasie zwrotu widział paproch ale przyjęli zwrot bez mrugnięcia okiem i powiedzieli, że to wina producenta a nie moja. Przy drugim zwrocie i odstąpieniu od umowy (też jakiś paproch) sam nawet powiedziałem, że jest paproch i że to trochę przegięcie z tymi bublami i serwisant powiedział, że zdarza się i że przepraszają i spokojne odstąpienie od umowy i zwrot kasy. Sklep nie nałoży opłaty manipulacyjnej bo to nie wina klienta tylko zwykły bubel producenta i sprzedawcy są tego świadomi, nie baw się w rękojmię.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, hubio napisał:

To jest ewidentna wada, a nie kwestia świadomości klienta...

Nie radzę w tym wypadku korzystać z odstąpienia od umowy w trybie 14 dniowym bo sklep może nałożyć opłatę manipulacyjną za zmniejszenie wartości rzeczy... Odstąpienie od umowy dotyczy tylko takiej sytuacji kiedy oddaje się coś bo się rozmyśliło, a nie dlatego, że jest wadliwe. W tym wypadku trzeba korzystać z rękojmi. Ja bym na twoim miejscu zażądał wymiany na inny egz. wolny od wad, ale sprzedawca może naprawić jeśli to pierwsza naprawa... Tyle teoria... W praktyce każdy szanujący się sklep odda ci kasę albo zrobi wymianę jak nie minęło 14 dni, ale ja bym po prostu napisał grzecznie, że jest taki problem i prosisz o wymianę... Bo jeśli wejdziesz na drogę prawną to odstąpienie od umowy nie ma tu zastosowania.

Hubio, napisałeś jak prawnik? Czy tylko się znasz na Prawie Konsumenckim? :)

Better Call Saul! :P:lol:

saul.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minut temu, Filutek napisał:

Hubio, napisałeś jak prawnik? Czy tylko się znasz na Prawie Konsumenckim? :)

Nie Filutku... :) Znam się na całym prawie, choć praktykowałem parę lat w konsumenckim, ale prawo karne też nie jest mi obce... :)

41 minut temu, super napisał:

Odstąp od umowy bez podawania przyczyny i po kłopocie. Jak miałem paproch w tv to zrobiłem zwrot bez podawania przyczyny i serwisant w czasie zwrotu widział paproch ale przyjęli zwrot bez mrugnięcia okiem i powiedzieli, że to wina producenta a nie moja. Przy drugim zwrocie i odstąpieniu od umowy (też jakiś paproch) sam nawet powiedziałem, że jest paproch i że to trochę przegięcie z tymi bublami i serwisant powiedział, że zdarza się i że przepraszają i spokojne odstąpienie od umowy i zwrot kasy. Sklep nie nałoży opłaty manipulacyjnej bo to nie wina klienta tylko zwykły bubel producenta i sprzedawcy są tego świadomi, nie baw się w rękojmię.

Jak pisałem - wszystko zależy na kogo się trafi... Jak sklep jest w porządku to żadna procedura nie przeszkodzi, a jak nie jest mogą mieć tu podstawę... :) Tak czy inaczej kolega powinien napisać o tej usterce nawet jak zażąda zwrotu w trybie odstąpienia... Nie powinien pisać suchego odstąpienia i wysłać tak projektor...

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlatego warto zawsze kupować w sklepach z dobrą reputacją a nie kierować się tym gdzie jest kilka złotych taniej. Sklep, do którego robiłem zwroty ma opinię dbającego o klienta i zawsze jego pracownicy mieli dla mnie czas, doradzali i widać było, że zależy im na kupujących a nie tylko na kasie. Zresztą w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru sklepy chyba wolą gdy towar zwracany ma jakąś wadę z winy producenta, bo wtedy otrzymają od tego producenta zwrot pełnej kwoty za wadliwy towar lub nowy pełnowartościowy produkt. W innym wypadku muszą chyba sprzedać zwrócony towar w niższej cenie - outlet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie teoria teorią a praktyka wygrywa.  Nie jestem pierwszakiem w zakupach na odległość. Nie raz zwracałem towar ostatnio 65 cali  osobiście.  Gości przyjmujących zwroty guzik obchodzi dlaczego oddajesz. Pobieżnie sprawdzają czy jest pilot i czy tv się uruchamia koniec kropka. A pilota to sprawdzili przez przypadek bo wypadł z pudła:). Po co mam się męczyć z prostowaniem tematu w sklepie.  Z własnego doświadczenia wiem że zaraz serwis może naprawa,  sprawdzimy bo jak to tylko pixel to w epsonie wymieniają jak jest więcej niż trzy itd. Potem dostaje kilkudniowy projektor porysowany, wymacany z niespodzianką w środku (więcej kurzu) po co mi to. Chciałbym bardzo aby sklepy były tak miłe i szły na rękę klientowi jak w trakcie zakupu sprzętu ale tak nie jest niestety. Z doświadczenia wiem że to jest walka która ja wygram w tym przypadku bez jednego wystrzału. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jak oddawałem proja w trybie odstąpienia, któremu nic nie dolegało, ale było zużyte z 10 godz sklep od razu zastrzegł, że mi dadzą opłatę manipulacyjną bo niby nie można mieć nawet 1 godz. na liczniku. Na co ja, że przecież "normalne korzystanie z rzeczy" dozwolone wg tej ustawy to jest wypróbowanie właśnie, sypnąłem paromi artykułami z ustaw i odesłałem. Podobno sprawdzali proja 12 godzin i po wielkich testach nie naliczyli tej opłaty. Dodam jeszcze, że tu nie było typowego odstąpienia tylko wymiana na droższy model więc i im się opłacało więc może dlatego tylko tak się zakończyło. Zresztą sklep mi napisał, że dlatego, że wymiana to nie będzie tej opłaty. Dodam, że to jest chyba największy sklep projów w Polsce :)

Zawsze oczywiście można iść do sądu... Pewien facet woził się z pewną wielką polską firmą z dziedziny RTV-AGD parę lat o TV za 10 tyś bo dokonał zwrotu, a oni mu po prostu go nie przyznali, właśnie z powodu wady, bo nie zastosował rękojmi... Po 3 latach wygrał, ale co się nabiegał po sądach to jego... Pamiętajcie dla zwykłej osoby bieganie po sądach to nie jest żadna przyjemność, a wielkie sklepy mają od tego prawników na etatach i dla nich to zwykła praca... Tylko jest kwestia reputacji, ale właściwie o każdym sklepie są jakieś negatywne opinie więc i tak w zalewie informacji sklepy zakładają, że i tak im to nie zaszkodzi... Miałem pewną sprawę ze sprzętem audio - to dopiero się działo... Nie poszedłem na drogę prawną z w/w powodów, ale napisałem bezpośrednio do przedstawiciela producenta w Polsce - centralnie do dyrektora tej firmy jakiś zastępców i po roku walki to oni wpłynęli na sklep, który w momencie jak kupowałem na ALLE nie miał żadnych negatywów... Sprawę zresztą dokładnie opisałem w necie na jednym z forów audio...

Tak więc boood ja też mam spore doświadczenie, myślę, że większe niż Ty bo w sporach z różnymi sklepami byłem już kilkanaście razy, wszystkich zakupów kilkadziesiąt - i jak pisałem - wszystko zależy od polityki sprzedawcy, wielokrotnie od konkretnej osoby przyjmującej zgłoszenie - czy ma dobry dzień czy zły...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...