Skocz do zawartości
boood

Epson tw6700 i defekt obrazu (pixel, pyłek)

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie dzisiaj odpaliłem nowego epsona i takie kwiatki mam.  Pixel uszkodzony czy pyłek? Widać pięknie przy filmach. 

IMG_20181213_194947_HHT.jpg

IMG_20181213_194938_HHT.jpg

IMG_20181213_194040_HHT.jpg

IMG_20181213_194107_HHT.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę lepsze zdjęcia.  Widać na nich że to nie jeden pixel tylko kilka a na niebieskim jak pyłek. 

Screenshot_2018-12-14-10-08-48-837_com.miui.videoplayer.png

Screenshot_2018-12-14-10-07-40-505_com.miui.videoplayer.png

Screenshot_2018-12-14-10-07-12-948_com.miui.videoplayer.png

Screenshot_2018-12-14-10-06-50-017_com.miui.videoplayer.png

Screenshot_2018-12-14-10-06-16-168_com.miui.videoplayer.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudna sprawa tak na odległość wydać obiektywną opinie.

Może to jest "paproch" tylko? ?

Może warto wysłać takie zapytanie do serwisu,

jak serwis to widzi, powinni mieć większe doświadczenia z takimi "kwiatkami"? ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

1 godzinę temu, hubio napisał:

Ten błąd w 7300 czy 9300 ?

Tw6700

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z pierwszych fot to wyglada jak bad pixel z kolejnych jak jakis paproch...Wpisz w google lcd proejctor bad pixel i zobaczysz sobie i porownasz.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, szewi napisał:

Z pierwszych fot to wyglada jak bad pixel z kolejnych jak jakis paproch...Wpisz w google lcd proejctor bad pixel i zobaczysz sobie i porownasz.

 

Próbowałem już tak zdiagnozować problem.  Jednak zdjęcia są różne i nie można jednoznacznie stwierdzić czy pixel czy paproch. Dzisiaj zmienię położenie projektora  i ocenianie to max powiększeniu. Choć czuje ze tak czy siak oddam go w ramach 14 dni.  

PS.  Albo mam pecha albo tak teraz wszystko produkują lub ewentualnie może jestem za bardzo świadomym klientem.  Wcześniej kupiłem psu8102, potem oleda 55 C8 a teraz epsona i wszystkie sprzęty miały wady i to obrazu :).  Może teraz robią wszystko dla przeciętnego Xsinskiego i zakładają że jakoś to będzie. A kontrola jakości występuje tylko teoretycznie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie jest doskonałe i nigdy nie będzie. :)

Żyjemy w wielkim labiryncie możliwych "opcji",

w takim świecie odnajdują się tylko najlepsi! ?:wub:

BTW

Cieszę się, że tego "komuszki" nie przeskoczą,

żadne "owsiki" tego nie wyprostują na "spędach", rozwój technologii na to nie pozwala!!! :P:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, boood napisał:

Próbowałem już tak zdiagnozować problem.  Jednak zdjęcia są różne i nie można jednoznacznie stwierdzić czy pixel czy paproch. Dzisiaj zmienię położenie projektora  i ocenianie to max powiększeniu. Choć czuje ze tak czy siak oddam go w ramach 14 dni.  

PS.  Albo mam pecha albo tak teraz wszystko produkują lub ewentualnie może jestem za bardzo świadomym klientem.  Wcześniej kupiłem psu8102, potem oleda 55 C8 a teraz epsona i wszystkie sprzęty miały wady i to obrazu :).  Może teraz robią wszystko dla przeciętnego Xsinskiego i zakładają że jakoś to będzie. A kontrola jakości występuje tylko teoretycznie. 

To jest ewidentna wada, a nie kwestia świadomości klienta...

Nie radzę w tym wypadku korzystać z odstąpienia od umowy w trybie 14 dniowym bo sklep może nałożyć opłatę manipulacyjną za zmniejszenie wartości rzeczy... Odstąpienie od umowy dotyczy tylko takiej sytuacji kiedy oddaje się coś bo się rozmyśliło, a nie dlatego, że jest wadliwe. W tym wypadku trzeba korzystać z rękojmi. Ja bym na twoim miejscu zażądał wymiany na inny egz. wolny od wad, ale sprzedawca może naprawić jeśli to pierwsza naprawa... Tyle teoria... W praktyce każdy szanujący się sklep odda ci kasę albo zrobi wymianę jak nie minęło 14 dni, ale ja bym po prostu napisał grzecznie, że jest taki problem i prosisz o wymianę... Bo jeśli wejdziesz na drogę prawną to odstąpienie od umowy nie ma tu zastosowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odstąp od umowy bez podawania przyczyny i po kłopocie. Jak miałem paproch w tv to zrobiłem zwrot bez podawania przyczyny i serwisant w czasie zwrotu widział paproch ale przyjęli zwrot bez mrugnięcia okiem i powiedzieli, że to wina producenta a nie moja. Przy drugim zwrocie i odstąpieniu od umowy (też jakiś paproch) sam nawet powiedziałem, że jest paproch i że to trochę przegięcie z tymi bublami i serwisant powiedział, że zdarza się i że przepraszają i spokojne odstąpienie od umowy i zwrot kasy. Sklep nie nałoży opłaty manipulacyjnej bo to nie wina klienta tylko zwykły bubel producenta i sprzedawcy są tego świadomi, nie baw się w rękojmię.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, hubio napisał:

To jest ewidentna wada, a nie kwestia świadomości klienta...

Nie radzę w tym wypadku korzystać z odstąpienia od umowy w trybie 14 dniowym bo sklep może nałożyć opłatę manipulacyjną za zmniejszenie wartości rzeczy... Odstąpienie od umowy dotyczy tylko takiej sytuacji kiedy oddaje się coś bo się rozmyśliło, a nie dlatego, że jest wadliwe. W tym wypadku trzeba korzystać z rękojmi. Ja bym na twoim miejscu zażądał wymiany na inny egz. wolny od wad, ale sprzedawca może naprawić jeśli to pierwsza naprawa... Tyle teoria... W praktyce każdy szanujący się sklep odda ci kasę albo zrobi wymianę jak nie minęło 14 dni, ale ja bym po prostu napisał grzecznie, że jest taki problem i prosisz o wymianę... Bo jeśli wejdziesz na drogę prawną to odstąpienie od umowy nie ma tu zastosowania.

Hubio, napisałeś jak prawnik? Czy tylko się znasz na Prawie Konsumenckim? :)

Better Call Saul! :P:lol:

saul.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Filutek napisał:

Hubio, napisałeś jak prawnik? Czy tylko się znasz na Prawie Konsumenckim? :)

Nie Filutku... :) Znam się na całym prawie, choć praktykowałem parę lat w konsumenckim, ale prawo karne też nie jest mi obce... :)

41 minut temu, super napisał:

Odstąp od umowy bez podawania przyczyny i po kłopocie. Jak miałem paproch w tv to zrobiłem zwrot bez podawania przyczyny i serwisant w czasie zwrotu widział paproch ale przyjęli zwrot bez mrugnięcia okiem i powiedzieli, że to wina producenta a nie moja. Przy drugim zwrocie i odstąpieniu od umowy (też jakiś paproch) sam nawet powiedziałem, że jest paproch i że to trochę przegięcie z tymi bublami i serwisant powiedział, że zdarza się i że przepraszają i spokojne odstąpienie od umowy i zwrot kasy. Sklep nie nałoży opłaty manipulacyjnej bo to nie wina klienta tylko zwykły bubel producenta i sprzedawcy są tego świadomi, nie baw się w rękojmię.

Jak pisałem - wszystko zależy na kogo się trafi... Jak sklep jest w porządku to żadna procedura nie przeszkodzi, a jak nie jest mogą mieć tu podstawę... :) Tak czy inaczej kolega powinien napisać o tej usterce nawet jak zażąda zwrotu w trybie odstąpienia... Nie powinien pisać suchego odstąpienia i wysłać tak projektor...

  • Lubię 1
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego warto zawsze kupować w sklepach z dobrą reputacją a nie kierować się tym gdzie jest kilka złotych taniej. Sklep, do którego robiłem zwroty ma opinię dbającego o klienta i zawsze jego pracownicy mieli dla mnie czas, doradzali i widać było, że zależy im na kupujących a nie tylko na kasie. Zresztą w przypadku odstąpienia od umowy i zwrotu towaru sklepy chyba wolą gdy towar zwracany ma jakąś wadę z winy producenta, bo wtedy otrzymają od tego producenta zwrot pełnej kwoty za wadliwy towar lub nowy pełnowartościowy produkt. W innym wypadku muszą chyba sprzedać zwrócony towar w niższej cenie - outlet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie teoria teorią a praktyka wygrywa.  Nie jestem pierwszakiem w zakupach na odległość. Nie raz zwracałem towar ostatnio 65 cali  osobiście.  Gości przyjmujących zwroty guzik obchodzi dlaczego oddajesz. Pobieżnie sprawdzają czy jest pilot i czy tv się uruchamia koniec kropka. A pilota to sprawdzili przez przypadek bo wypadł z pudła:). Po co mam się męczyć z prostowaniem tematu w sklepie.  Z własnego doświadczenia wiem że zaraz serwis może naprawa,  sprawdzimy bo jak to tylko pixel to w epsonie wymieniają jak jest więcej niż trzy itd. Potem dostaje kilkudniowy projektor porysowany, wymacany z niespodzianką w środku (więcej kurzu) po co mi to. Chciałbym bardzo aby sklepy były tak miłe i szły na rękę klientowi jak w trakcie zakupu sprzętu ale tak nie jest niestety. Z doświadczenia wiem że to jest walka która ja wygram w tym przypadku bez jednego wystrzału. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jak oddawałem proja w trybie odstąpienia, któremu nic nie dolegało, ale było zużyte z 10 godz sklep od razu zastrzegł, że mi dadzą opłatę manipulacyjną bo niby nie można mieć nawet 1 godz. na liczniku. Na co ja, że przecież "normalne korzystanie z rzeczy" dozwolone wg tej ustawy to jest wypróbowanie właśnie, sypnąłem paromi artykułami z ustaw i odesłałem. Podobno sprawdzali proja 12 godzin i po wielkich testach nie naliczyli tej opłaty. Dodam jeszcze, że tu nie było typowego odstąpienia tylko wymiana na droższy model więc i im się opłacało więc może dlatego tylko tak się zakończyło. Zresztą sklep mi napisał, że dlatego, że wymiana to nie będzie tej opłaty. Dodam, że to jest chyba największy sklep projów w Polsce :)

Zawsze oczywiście można iść do sądu... Pewien facet woził się z pewną wielką polską firmą z dziedziny RTV-AGD parę lat o TV za 10 tyś bo dokonał zwrotu, a oni mu po prostu go nie przyznali, właśnie z powodu wady, bo nie zastosował rękojmi... Po 3 latach wygrał, ale co się nabiegał po sądach to jego... Pamiętajcie dla zwykłej osoby bieganie po sądach to nie jest żadna przyjemność, a wielkie sklepy mają od tego prawników na etatach i dla nich to zwykła praca... Tylko jest kwestia reputacji, ale właściwie o każdym sklepie są jakieś negatywne opinie więc i tak w zalewie informacji sklepy zakładają, że i tak im to nie zaszkodzi... Miałem pewną sprawę ze sprzętem audio - to dopiero się działo... Nie poszedłem na drogę prawną z w/w powodów, ale napisałem bezpośrednio do przedstawiciela producenta w Polsce - centralnie do dyrektora tej firmy jakiś zastępców i po roku walki to oni wpłynęli na sklep, który w momencie jak kupowałem na ALLE nie miał żadnych negatywów... Sprawę zresztą dokładnie opisałem w necie na jednym z forów audio...

Tak więc boood ja też mam spore doświadczenie, myślę, że większe niż Ty bo w sporach z różnymi sklepami byłem już kilkanaście razy, wszystkich zakupów kilkadziesiąt - i jak pisałem - wszystko zależy od polityki sprzedawcy, wielokrotnie od konkretnej osoby przyjmującej zgłoszenie - czy ma dobry dzień czy zły...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...