Skocz do zawartości
Kamil Miszczak

Jaki tv 55 - 65 cali do około 6 000 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Jestem kompletnym laikiem cały tydzień poświęciłem szukaniu tego odpowiedniego tv ale szczerze mówiąc od czytania tych wszystkich artykułów i recenzji telewizorów jestem głupszy niż przed ich przeczytaniem. Do tego wszystkiego jeszcze oferta telewizorów jest tak obszerna że nie sposób się pomylić w ich nazwach czasami mam wrażenie że producenci celowo podobnie nazywają telewizory żeby ludzie w sumie nie wiedzieli co kupują. Podejrzewam ze w większość osoby które kupują tv w markecie podporządkowują się sugestii sprzedającego który bardzo często nie ma zielonego pojęcia co mówi i co wciska tak na prawdę klientowi. 

 

Ok wracając do sedna poszukuję telewizora miedzy 55 - 65 cali który będzie przyzwoicie odwzorowywał kolory, na którym będzie można obejrzeć mecz czy w przyszłości odpalić konsolę, a obraz nie będzie przy tym tragiczny rozmyty czy posiekany przez miotające pasy. miło by było jakby opcja smart chodziła sprawnie (posiadam internet z światłowodu o dużej mocy) odległość oglądających powyżej 3 metrów. Dodam że mój salon to 50 m2 więc jest ogromna przestrzeń pokój jest nasloneczniony dość dobrze zwłaszcza w letnie wieczory. Tv oglądam zarówno wieczorami jak i w dzień. Kąty są ważne kiedy siedzimy przy stole w jadalni ( oddalony o 6 metrów) też bym coś chciał widzieć. Albo jak gotuję w kuchni odległość w tym wypadku to około 7/8 metrów. Przejrzałem kilkadziesiąt rożnych tv i nie mam pojęcia co wybrać. oto co znalazłem ja. proszę o przejrzenie moich pozycji i ukierunkowanie mnie na wybór tego odpowiedniego. Jeśli jednak w moim zestawieniu nie ma tego który zaproponujecie to proszę o podanie jaki mógłby to być inny model. Z tym że coraz bardziej nastawiam się jednak na 65 cali.

1) Sony KD-55XF9005

2) Sony KD-55XE9305

3) Sony 55XE9005

4) Samsung UE55NU8042T

5) Samsung 55MU8002

6) Samsung 55NU8042

7) Samsung 65NU8002

? Samsung 65NU7002