Skocz do zawartości
Lxd2476kkd

Pomoc w wyborze nowego tv

Rekomendowane odpowiedzi

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor  16 m2
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora  3m
3. Ile osób zasiada przed telewizorem  1 czasami 3
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne  Na wprost 
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć  wisieć 
6. Jak słońce świeci w pokoju Od boku nie padając w prost na telewizor
7. Jaki masz obecnie telewizor Sony W8 42 cale FHD
8. Co chcemy aby telewizor posiadał Pełną paletę barw fajnie jak by miał jasność na poziomie 1000 nitów jak więcej to super :) 
9.  Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) Na razie Hd ale planuje coś na 4k kupić 
10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora  Kino domowe konsola PS 4 pro
11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor  5-6 
12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą  Nie znam się co lepsze :) 
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej To co z dekodera na  co dzień ale filmy z lapka i dvd z blu rey
14. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora Tak
15. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - jeśli tak to ile %  90
16. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień  Wieczorem i rano 
17. Preferencje co do wielkości  55-65 tak myślałem
18. Co Cię denerwuje w telewizorach cena :P 
19. Preferencje co do marki Fan marki Sony choć może dam się przekonać do innej 
20. Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne  Mój miał pasywne nie wiem co to znaczy oglądałem może z 10 razy od 3 lat jak mam sony więc  fajnie jak by było choć nie musi przeżyje bez
21. Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup 6000 górna granica chyba że będzie warto dołożyć   to przemyślę 

22. Czy będziesz zainteresowany profesjonalną kalibracją ekranu w celu wyciśnięcia maksymalnych możliwości nowego Tak w zależności jaka to kwota 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach