Skocz do zawartości
DamianRos

Awaria ks 9500 :(

Rekomendowane odpowiedzi

 

Witajcie. Dziś telewizor chyba mi nawalił :(((

Objawy nie chce się włączyć...

Słychać że chodzi bo są odgłosy np kiedy włącze dyktowanie  ale nic poza tym jakieś porady co to może być?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłączasz z prądu. Oczekujesz z minutę, włączasz i sprawdzasz. Brak poprawy - serwis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie pomogło. Dziękuję Xisiek. Powiedzcie czy jak tego kolosa (65 cali) będę musiał wysyłać czy przyjadą do domu ?

Tv na gwarancji. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, DamianRos napisał:

Niestety nie pomogło. Dziękuję Xisiek. Powiedzcie czy jak tego kolosa (65 cali) będę musiał wysyłać czy przyjadą do domu ?

Tv na gwarancji. 

Przyjadą do domu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 godziny temu, DamianRos napisał:

Fjubens a czy naprawa jest w domu czy  zawsze zabierają tv? Kurcze nie uśmiecha mi się pakowanie  tego dziada

Różnie. U mnie serwisant chciał zabrać TV, ale zapytałem czy na pewno nie da rady zrobić tego na miejscu i udało mi się przekonać go do tego. Bez żadnego wyklinania / krzyku czy w drugą stronę: proszenia. Wystarczyło zapytanie.

Tylko to zależy od człowieka serwisanta wszystko. Sami z siebie pewnie nie proponują opcji serwisu na miejscu bo nie każdy może sobie tego życzyć. Niektórzy nie chcą żeby u nich coś robić, "śmiecić im", zaglądać w każdy kąt itd.

Tak jak z korepetycjami - niektórzy wolą nawet do siebie ucznia zaprosić na miejscu niż jeździć po całym mieście, a inni nie chcą żeby się u nich w domu obce osoby kręciły.

Ale do rzeczy:

Najpierw jak wyślesz zgłoszenie to umówią Cię na konkretny dzień i widełki godzinowe na wizytę serwisanta - on najpierw przyjedzie prawdopodobnie bez żadnych części na wymianę itd., sprawdzić czy faktycznie problem występuje, czy nr SN się zgadza z fakturą zakupu itd., zrobi zdjęcia lub zapisze o co chodzi, postawi wstępną diagnozę i zamówi częśc/i.

Później druga wizyta już typowo serwisowa. U mnie wymieniana była matryca więc trochę inaczej, wiadomo było co,, bo podświetlenie zintegrowane z matrycą przebijało. Tutaj może chodzić o płytę główną albo coś innego zupełnie. On tam ogarnie.

Także prawdopodobnie i tak 2 wizyty będą. Możesz od razu zapytać serwisanta jak coś czy da radę wymianę zrobić na miejscu.

Te TV po zdjęciu tylnej obudowy mają samą elektronikę z tyłu, matryca jest w dodatkowej obudowie w środku, nie ma ani jak kurz wpaść ani co więc nie muszą być jakieś super sterylne warunki do tego. Możesz nawet dodać jak coś, że widziałeś na forach wpisy, że da radę na miejscu serwisować.

Edytowane przez Fjubens
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fjubens Dziękuję ! Jednak jeszcze są ludzie na tym świecie którzy potrafią poświęcić bezinteresownie swój cenny  czas żeby komuś pomóc...

Pozdrawiam serdecznie :)

Edytowane przez DamianRos
  • Plusik 1
  • Lubię 1
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...