DamianRos 20 Napisano 19 Października 2018 Witajcie. Dziś telewizor chyba mi nawalił :((( Objawy nie chce się włączyć... Słychać że chodzi bo są odgłosy np kiedy włącze dyktowanie ale nic poza tym jakieś porady co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 657 Napisano 20 Października 2018 Wyłączasz z prądu. Oczekujesz z minutę, włączasz i sprawdzasz. Brak poprawy - serwis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DamianRos 20 Napisano 20 Października 2018 Niestety nie pomogło. Dziękuję Xisiek. Powiedzcie czy jak tego kolosa (65 cali) będę musiał wysyłać czy przyjadą do domu ? Tv na gwarancji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 20 Października 2018 5 minut temu, DamianRos napisał: Niestety nie pomogło. Dziękuję Xisiek. Powiedzcie czy jak tego kolosa (65 cali) będę musiał wysyłać czy przyjadą do domu ? Tv na gwarancji. Przyjadą do domu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DamianRos 20 Napisano 20 Października 2018 Fjubens a czy naprawa jest w domu czy zawsze zabierają tv? Kurcze nie uśmiecha mi się pakowanie tego dziada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 21 Października 2018 (edytowane) 22 godziny temu, DamianRos napisał: Fjubens a czy naprawa jest w domu czy zawsze zabierają tv? Kurcze nie uśmiecha mi się pakowanie tego dziada Różnie. U mnie serwisant chciał zabrać TV, ale zapytałem czy na pewno nie da rady zrobić tego na miejscu i udało mi się przekonać go do tego. Bez żadnego wyklinania / krzyku czy w drugą stronę: proszenia. Wystarczyło zapytanie. Tylko to zależy od człowieka serwisanta wszystko. Sami z siebie pewnie nie proponują opcji serwisu na miejscu bo nie każdy może sobie tego życzyć. Niektórzy nie chcą żeby u nich coś robić, "śmiecić im", zaglądać w każdy kąt itd. Tak jak z korepetycjami - niektórzy wolą nawet do siebie ucznia zaprosić na miejscu niż jeździć po całym mieście, a inni nie chcą żeby się u nich w domu obce osoby kręciły. Ale do rzeczy: Najpierw jak wyślesz zgłoszenie to umówią Cię na konkretny dzień i widełki godzinowe na wizytę serwisanta - on najpierw przyjedzie prawdopodobnie bez żadnych części na wymianę itd., sprawdzić czy faktycznie problem występuje, czy nr SN się zgadza z fakturą zakupu itd., zrobi zdjęcia lub zapisze o co chodzi, postawi wstępną diagnozę i zamówi częśc/i. Później druga wizyta już typowo serwisowa. U mnie wymieniana była matryca więc trochę inaczej, wiadomo było co,, bo podświetlenie zintegrowane z matrycą przebijało. Tutaj może chodzić o płytę główną albo coś innego zupełnie. On tam ogarnie. Także prawdopodobnie i tak 2 wizyty będą. Możesz od razu zapytać serwisanta jak coś czy da radę wymianę zrobić na miejscu. Te TV po zdjęciu tylnej obudowy mają samą elektronikę z tyłu, matryca jest w dodatkowej obudowie w środku, nie ma ani jak kurz wpaść ani co więc nie muszą być jakieś super sterylne warunki do tego. Możesz nawet dodać jak coś, że widziałeś na forach wpisy, że da radę na miejscu serwisować. Edytowane 21 Października 2018 przez Fjubens 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DamianRos 20 Napisano 21 Października 2018 (edytowane) Fjubens Dziękuję ! Jednak jeszcze są ludzie na tym świecie którzy potrafią poświęcić bezinteresownie swój cenny czas żeby komuś pomóc... Pozdrawiam serdecznie Edytowane 21 Października 2018 przez DamianRos 1 1 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach