Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam co prawda K950 ale u mnie jest a jest cicho ponieważ druga połowa nie wytrzymuje moich testów. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na avsforum było coś o tym i podobno to może być spowodowane zakłóceniami wi-fi (jakieś urządzenie albo nawet router). Niektórym pomagało przestawienie subwoofera w inne miejsce (np. z tyłu pokoju).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy mogę się z tym zgodzić ponieważ ludzie pisali ze 2.4 GHz może powodować problemy ale ja mam połączone przez 5 GHz i zdążają się zerwane połączenia. Może gdyby całkiem wyłączyć 2.4 GHz to by pomogło ale z drugiej strony co to za produkt ze nie radzi sobie z siecią 2.4? Gdyby Samsung chciał wprowadzić aktualizacje a nie tylko sprzedawać następcę. Ale to już inna historia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to jest możliwe. Któreś z urządzeń może się nie lubić z subem i tyle. Ja miałem kiedyś podobne problemy z żarówką i listwą LIFX. Właśnie pasma się gryzły i mi się żarówka zawieszała za każdym razem, listwa działała bez zarzutu. Po licznych aktualizacjach dopiero i zmianie routera jest w porządku i już mogę normalnie mieć włączone oba zakresy częstotliwości. 

Co mieszkanie to też inaczej sieć działa w danym punkcie. 

Możesz jedynie na gwarancję wysłać bo może jednak się mylę i coś jest nie tak z subwooferem. 

Ja mam inny model Samsunga i działa super a jest daleko od routera i w miejscu gdzie na 2m2 przypada 11 urządzeń które mają dostęp do wi-fi i wszystko działa bez problemu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi sie bawić w wysłanie ponieważ jak pisałem nie dzieje się to często. Może zmiana kanału na routerze by pomogła ale jak działa to nie ruszam. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś z was wieszał tylne głośniki jakoś na ścianie?

jak to zrobić?

nie mogę znaleźć jakichś uchwytów do tego przeznaczonych - ponoć pasują od logitech z906 ale wydają się za delikatne.

ktoś może coś doradzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A napisz jak Ci śrub użyłeś do głośników tył? Bo też chce powiesić a sroba 6 mm pasuje ale gwint nie mają być z innym gwintem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam miałem problem z śróbami ponieważ Samsung nie pisze nic mądrego w instrukcji. Udałem się do marketu mrówka i tam metoda prób i błędów ( trafiłem za pierwszym razem) kupiłem. W instrukcji jest chyba tylko info jaki jest gwint.

uchwyty kupiłem z tej aukcji na zasadzie „a protestuje i jak coś to za te pieniądze nie będę płakał”. Ale jako ze wszystko jest ok to zostały.

https://allegro.pl/oferta/scienny-uchwyt-glosnikowy-do-kolumn-i-glosnikow-6855192886?snapshot=MjAxOC0wNy0xNlQxMjoxMjo1Ny4yOTVaO2J1eWVyOzAwODA5NzM4NDMzOWNjNGYwZmE3Yzc0ZmNmMDFjZjgyYjA5YzYxYzMxYjk5N2MxYzEwZTUxOWUxNWZiMjI2OGI%3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Też kupiłem takie uchwyty tylko śruby nie pasuja. Idę dziś i będę szukał.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanie. Mam soundbar podłączony do tv hdmi arc dźwięk na tv jest ustawiony sondbar i sam się przestawia na dźwięk tv? Tego nie rozumiem. Tak jakby soundbar sam się wygaszal czym to może być spowodowane? W ustawieniach tv jest ustawiony dźwięk na soundbar i po jakimś czasie sie sam przełącza na sygnał tv. Piszcie co może być nie tak? Dzięki 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 godziny temu, LV426 napisał:

Ja mam inny model Samsunga i działa super a jest daleko od routera i w miejscu gdzie na 2m2 przypada 11 urządzeń które mają dostęp do wi-fi i wszystko działa bez problemu. 

U mnie podobnie,z tym że N850 stoi 0,5m od routera i w okolicy sounbara na 1mkw jest 5 urządzeń z wifi

Mardok85 nic takiego u siebie nie zaobserwowałem,podczas grania nigdy samoczynnie nie przełączył się na głośniki tv

Sporadycznie bywa że przy włączeniu wszystkiego,nie raz grają głośniki tv i muszę przełączyć na soundbar,ale to rzadkość,nie wiem czym spowodowana

Edytowane przez dekoder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli ten typ tak porostu ma z tym przełączaniem. Dzięki ze dzielicie sie informacji. Martwi mnie jeszcze ten sobwoofer czemu na delikatnym basie czasem charczy. Jak przystawie ucho  do sobwofera to słychać i troszkę mnie to denerwuje. Spróbuje postawić go w innym miejscu i obserwacjie prowadzić. Muszę do sklepu podjechać samsunga sprawdzić czy to tak porostu musi być czy ja jestem przewrazliwinny. A serwis soundbara musiał bym do Krakowa jechać bo w okolicy tylko tam jest magik który to ogarnia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna promocja na IBOOD 

Soundbar Dolby Atmos 7.1.4  HW-N950 za 2.579,95 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł:) 

Instalacja bajecznie prosta. Wystarczyło podłączyć elementy do prądu, a wszystkie głośniki automatycznie się połączyły z belką.

Trochę było strachu z dekoderem nc+, ponieważ nie za bardzo chciał  pracować na wejściu hdmi. Po włączeniu belki, potrzebował wielu prób zsynchronizowania się: 2 sekundy obrazu, potem zerwanie komunikacji i tak z dziesięć razy. Pomogło podłączenie dekodera bezpośrednio do telewizora. Myślę, że to kolejny przykład niedopracowania dekodera, a nie błąd soundbara.

Z dźwięku jestem bardzo zadowolony, spójny, potężny (nawet za bardzo),nic nie charczy. system przeznaczony do pokoju gościnnego/zapasowego. więc instalacja więcej niż dobra;)

Chyba dobrze wydane pieniądze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, w najbliższym czasie zamierzam kupić HW-N950 i mam powierzchnię pokoju pow 30 m wymiary 3.3 x 10 m i podwieszany sufit. Czy przy takim suficie uzyskam dolby Atmos i DTS:X i czy będzie soundbar wystarczająco głośny ?

IMG_20190424_175216.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, w najbliższym czasie zamierzam kupić HW-N950 i mam powierzchnię pokoju pow 30 m wymiary 3.3 x 10 m i podwieszany sufit. Czy przy takim suficie uzyskam dolby Atmos i DTS:X i czy będzie soundbar wystarczająco głośny ?
spacer.png
Jeśli chodzi o moc, to spokojnie wystarczy z zapasem. Jednak dla atmos optymalnie było by, gdyby TV stał na środku ściany, a nie w rogu. Inaczej boczne głośniki w belce albo nie będą się miały od czego odbić, albo odbiją się nierównomiernie. Tak, czy inaczej powinieneś być zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki czyli taki nie do końca równy sufit nie powinien przeszkadzać w uzyskaniu Atmos? I oczywiście TV będzie stać na środku, tylko teraz się upewniam czy uzyskam dane efekty dźwiękowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie. Ja N950 słyszałem w tak dziwnych miejscach i nadal był efekt, że tutaj powinno być bardzo dobrze ;) Pokój wydaje się wręcz idealny. Będzie ogień... bo to jest sprzęt na większe pokoje.

  • Lubię 1
  • Dzięki 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam N950 od miesiąca , podłączony do Samsung HU6900 i dwa problemy z nim związane:

1.Dekoder NC+ podłączony do HDMI 1w N950, a soundbar do ARC w TV - problem polega na tym że nie mam obrazu (dźwięk jest) na Canal+4K, wyświetla się komunikat o tym że mój TV nie obsługuje rozdzielczości 4K, po wpięciu przewodu do HDMI STB problem znika , czy wpięcie do STB coś zmienia w funkcjach ? w instrukcji jest jasno napisane aby wpinać w ARC.

2.HIMEDIA Q10 podłączony do HDMI 2 w N950 - problem z uzyskaniem obrazu po przełączaniu na HDMI2 w N950, obraz nie wyświetla się, muszę kilkakrotnie klikać na pilocie aby przełączyć na HDMI2 aby obraz się pojawił, jest to bardzo irytujące ponieważ czasem potrzeba kilku minut aby obraz się pojawił :(

 

Proszę o pomoc w wyeliminowaniu powyższych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy miał ktoś z Was problem, że tylne głośniki w ogóle nie działały? Niby wszystko jest ok, diody święcą się stałym, niebieskim światłem; subwoofer gra... a tylne nic... 

Materiał video to film z dolby atmos z wbudowanej aplikacji Netflixa w LG B8. W sumie jak słucham muzyki po BT, na przykład przez Spotify to tez tylko belka + sub grają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

włącz na youtube "dolby digital 5.1 test"  i sprawdź

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Barnaba ale na YouTube 5.1 nie odtworzysz ani z apki tv ani z większości tvboxów na chwilę obecną tylko shild daje radę 5.1 z YouTube wyciągnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, darekgra napisał:

@Barnaba ale na YouTube 5.1 nie odtworzysz ani z apki tv ani z większości tvboxów na chwilę obecną tylko shild daje radę 5.1 z YouTube wyciągnąć.

LG C8 i aplikacja YT. 5.1 działa.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...