Cześć, potrzebuję pomocy. Kupiłem Samsunga, 65MU7002, potrzebuję pomocy w trzech kwestiach:
1. Podłączyłem i obraz jest jedynie akceptowalny. Mam Mutimedię. Podłączyłem przez hdmi one Connect z amplituberem i szału nie ma. Na starym tv obraz wyglądał lepiej. Zmieniłem już ustawienia na zalecane na forum i nie pomogło. Pytanie czy tv jest źle podłączony? Czy winna jest słaba jakość sygnału z Multimedi? Netflix przez z mi boxa wygląda dużo lepiej.
2. Kwestia dźwięku. Też pewnie kwestia podłączenia - mam podłączony telewizor jednym kablem hdmi z amplitunrem. Jak odpalę na tv Youtube albo netflixa to dźwięk idzie przez tv, a nie przez kino domowe. Jeśli odpalę z boxa, jest już Ok- idzie przez kino.
3. Zauważyłem, że jak wejdę w menu smart obraz na chwilę się przyciemnia. Jak wybiorę jakąś opcję, wraca do standardowej jakości. Tylko w tym miejscu. Czy ktoś coś takiego u siebie zauważył ? To wada czy kwestia ustawień?
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później.
Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.
Cześć, potrzebuję pomocy. Kupiłem Samsunga, 65MU7002, potrzebuję pomocy w trzech kwestiach:
1. Podłączyłem i obraz jest jedynie akceptowalny. Mam Mutimedię. Podłączyłem przez hdmi one Connect z amplituberem i szału nie ma. Na starym tv obraz wyglądał lepiej. Zmieniłem już ustawienia na zalecane na forum i nie pomogło. Pytanie czy tv jest źle podłączony? Czy winna jest słaba jakość sygnału z Multimedi? Netflix przez z mi boxa wygląda dużo lepiej.
2. Kwestia dźwięku. Też pewnie kwestia podłączenia - mam podłączony telewizor jednym kablem hdmi z amplitunrem. Jak odpalę na tv Youtube albo netflixa to dźwięk idzie przez tv, a nie przez kino domowe. Jeśli odpalę z boxa, jest już Ok- idzie przez kino.
3. Zauważyłem, że jak wejdę w menu smart obraz na chwilę się przyciemnia. Jak wybiorę jakąś opcję, wraca do standardowej jakości. Tylko w tym miejscu. Czy ktoś coś takiego u siebie zauważył ? To wada czy kwestia ustawień?
Z góry dziękuję za pomoc.
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach