Skocz do zawartości
eqr

Tanie a dobre ? Czy to możliwe ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Ostatnie kilka dni spędzam na szukaniu TV:

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 19m2.
2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 3-4 m.
3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? 2 osoby.
4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu - czy kąty są ważne ? - Raczej na wprost,
5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ? - Będzie wisiał.
6. Jak słońce świeci w pokoju ? - Pokój z 1 oknem na zachód, do tego są drzewa za oknem, raczej mało oświetlony
7. Jaki masz obecnie telewizor ? - BRAK - TV to mój komp z monitorem ok 3K, 10bit matrycą IPS w macie
8. Co chcemy aby telewizor posiadał ? Złącze LAN, fajnie jak będę mógł łączyć się do mojego kompa i  stamtąd oglądać jakieś filmy
9.  Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) ? - Cyfrowy naziemny, potem od dostawcy neta przez internet (nie znam się na tym)
10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora ? BRAK (to TV do kompa będzie podłączony)
11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor ? - Ciężko powiedzieć. Dla mnie 2-3h, dla Dziewczyny 2-8h
12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? - Chyba obojętnie - cena będzie grała większą rolę.
13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? - Ja SciFiction i i te przyrodnicze serii Discover, a Dziewczyna Seriale - SPORTU nie oglądam ?
14. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora ? - Jeszcze nie wiem, ale do kompa chciałbym się łączyć
15. Czy zamierzasz grać w gry PC / konsola - jeśli tak to ile % dziennie? - NIE
16. Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? - Raczej wieczorami
17. Preferencje co do wielkości? - 40-50, max 55
18. Co Cię denerwuje w telewizorach ? To co w smartfonach - brak możliwości wymiany procka czy ramu ?
19. Preferencje co do marki ? - Brak
20. Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne ? - Nie