Skocz do zawartości
barkley1

LG 55UJ620V - czy działa KODI?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Z uwagi, że jestem początkujący i noszę się  z zamiarem zakupu nowego TV marki LG 55UJ620V chciałbym zapytać, czy nie będzie problemu z instalacją KODI i oglądaniem? Telewizor ma system webOS 3.5 i nie chciałbym go kupować, jeśli nie będzie możliwości oglądanie KODI oraz Terrrarium TV

Dziękuje z góry za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WebOS nie wspiera kodi. Musisz dokupić jakąś przystawkę z androidem albo wybrać telewizor z takim systemem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, vader_4747 napisał:

WebOS nie wspiera kodi. Musisz dokupić jakąś przystawkę z androidem albo wybrać telewizor z takim systemem.

A co to znaczy przystawka z androidem? Bo może to rozwiąże mój problem gdyż TV z Androidem to tylko drogie SONY. Mogę prosić o wyjaśnienie jak działa ta przystawka i jakiej firmy polecasz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc przystawka z androidem miałem na myśli urządzenia dodające funkcje smart do telewizora, działające w oparciu o system operacyjny Android, takie jak nVidia Shield TV. Nvidia jest bardzo droga, ale tego typu sprzętu jest teraz multum. Konkretnego urządzenia Ci nie wskażę, bo sam z takich urządzeń nie korzystam, gdyż nie używam kodi i system WebOS w moim OLEDzie w zupełności mi wystarcza.

Edytowane przez vader_4747

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, barkley1 napisał:

A co to znaczy przystawka z androidem? Bo może to rozwiąże mój problem gdyż TV z Androidem to tylko drogie SONY. Mogę prosić o wyjaśnienie jak działa ta przystawka i jakiej firmy polecasz?

Są też i tańsze produkty Philipsa i TCLa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach