Skocz do zawartości
ramarez

"Nowy" UE65MU8002 z MatrixMedia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wybrałem sklep MatrixMedia po przeczytaniu pozytywnych komentarzy na forum.

Dziś odebrałem przesyłkę - jednak po sprawdzeniu telewizor (kupowany jako nowy) - wygląda jednak na egzemplarz używany.

Po oględzinach - ekran wygląda jak nowy (brak rys).

Jednak istnieje pare elementów, przez które zaczynam wątpić w oferowany stan telewizora.

 

1. Podstawa

Porysowana, brak śrub łączących dwa elementy podstawy (z 6 śrub, są tylko 3 śruby wkręcone w telewizor - śruby używane).

IMG_2857.png.d1f6cb9f6d9fe9403f10c29ce783c9b5.png

Stan wkręconych śrub

sruba.thumb.jpg.8e325d48de7074ebfb2ef7936057918a.jpg

W jednej części podstawy, brak gumki (przez co podstawa nie będzie stabilna).

IMG_2844.thumb.jpg.f6ceffe1a4ebf2e2dc20169adb7b4104.jpg

(mowa o tej gumce)

IMG_2845.thumb.jpg.6923be2765af866a77008ed0d3a9343f.jpg

 

Stan wizualny podstawy

IMG_2848.thumb.jpg.323dba827ca213c0ca95527e7d1b40d7.jpg

IMG_2850.thumb.jpg.419c0d948fb002f8ae00287ec4be9c43.jpg

IMG_2852.thumb.jpg.ecb3ebf7cc19d8f27295cad6a795886d.jpg

Tak wyglądają części końcowe podstawy 

koncowka.thumb.jpg.63f44fc9ddbd6ddf4121ea78f6c63522.jpg

Czyli te dwa elementy

i-samsung-ue65mu8002.jpg.62de48a23b35a5b6dc8dfd1407a2a63b.jpg

 

Ogólnie dość słabo jak na nowy stan

 

Media box

IMG_2853.thumb.jpg.089a037f1e5f57d020435a872c0eb08e.jpg

Niedbale przyklejona folia

IMG_2840.thumb.jpg.9c1ac49ad563c8c3ad147a5db8a80fce.jpg

 

Telewizor siedzi jeszcze w kartonie, przez brak śrub podstawy nie jestem w stanie go sprawdzić (czekam na drugą osobę, aby go zamontować na ścianie - innej opcji nie widzę na dziś).

Czy to jest normalna praktyka? Telewizor ewidentnie nie jest nowy (w dokumentach widnieje data produkcji 2017.04.27)

Sprawy jeszcze nie zgłosiłem do sklepu - planuje to zrobić jutro.

Zakup przez allegro, stan jako "nowy" (nie "powystawowy")

Przy przesyłce brak faktury zakupu - nie wiem w jaki sposób jest realizowana gwarancja (producent czy matrixmedia), w dokumentach jest karta gwarancyjna. (w aukcji brak informacji o gwarancji).

 

PS. tak jak cieszyłem się na zakup nowego telewizora, tak teraz to prysło - tak jak prysło zaufanie do krajowych sklepów (to juz niestety kolejny raz - a mówiłem sobie, że zakupy to już tylko w amazonie... )

PS2. Dam znać w kolejnym poście czy działa i jak działa.

PS3. Dam również znać jak sprawę załatwi sklep 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ewent. sprawdź ekran / obraz/ i jeśli dobry to napisz, że tv był ze zwrotu. Jednocześnie dodaj, że  albo im odeślesz albo zażądaj sporej zniżki.. Plus muszą ci przesłać fakturę.Tylko się pośpiesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Telewizor dziala.

28 minut temu, pawcho napisał:

ewent. sprawdź ekran / obraz/ i jeśli dobry to napisz, że tv był ze zwrotu. Jednocześnie dodaj, że  albo im odeślesz albo zażądaj sporej zniżki.. Plus muszą ci przesłać fakturę.Tylko się pośpiesz

Zostaje mi jeszcze negatyw i spor na allegro. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem telewizor z planszami (biała, czerwona, zielona, niebieska, czarna)

Naliczyłem 4 bad pixele 

Oraz na białym coś takiego:

IMG_1712.thumb.jpg.5d9b6d2c2543034b7a2b1317f038ada9.jpg

 

Dodatkowo przy sprawdzeniu informacji o aktualizacjach - był komunikat o ostatnim sprawdzeniu aktualizacji 14.02.2018, telewizor jest na najnowszym oprogramowaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz 14 na oddanie, albo reklamuj, niech przysyłają po niego kuriera i wymienią na nowy, jak tak miałem z kilka lat temu, zamówiłem NOWĄ Plazmę dość tanio, jak się okazało TV był porysowany, zniszczone opakowanie i na ekranie były wypalenia, niestety drugiego takiego już nie mieli a rabatu dać nie chcieli to oddali pieniądze.

W Twoim przypadku najlepiej zażądaj wymiany, bo nawet jak dostaniesz rabat to będzie ci denerwowały mankamenty które zauważyłeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na środa umówiona wymiana.

Z ustaleń MatrixMedia - nastąpiła pomyłka w magazynie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.07.2018 o 16:29, ramarez napisał:

Z ustaleń MatrixMedia - nastąpiła pomyłka w magazynie.

 

A świstak siedzi i zawija...

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybacz, że odrobinę poza tematem, ale w życiu nie widziałem tak niedbale naklejonej folii jak tutaj widoczne na zdjęciu One Connecta. Jeśli tak faktycznie to przyjechało to widać, że MatrixMedia nawet nie próbował zamaskować faktu, że to zwykła używka/towar ze zwrotu.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Telewizor wymieniony, egzemplarz nowy.

Tutaj wielki szacunek dla Matrix Media, sprawa załatwiona w trybie ekspresowym.

Podziękowania dla działu reklamacji za szybką reakcję i wymianę.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, ramarez napisał:

Telewizor wymieniony, egzemplarz nowy.

Tutaj wielki szacunek dla Matrix Media, sprawa załatwiona w trybie ekspresowym.

Podziękowania dla działu reklamacji za szybką reakcję i wymianę.

 

 

O jakim szacunku mówisz? Dostałeś to co ci się należy, straciłeś czas i być może nerwy więc za co szacunek dla nich? Za to że chcieli cie w konia zrobić i wysłali telewizor ze zwrotu licząc na to że machniesz ręką? No chyba że uwierzyłeś w tą bajkę o pomylce na magazynie? Telewizory pozwrotowe też trzeba upłynnić przecież, same się nie sprzedadzą.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Somebody101 napisał:

 

O jakim szacunku mówisz? Dostałeś to co ci się należy, straciłeś czas i być może nerwy więc za co szacunek dla nich? Za to że chcieli cie w konia zrobić i wysłali telewizor ze zwrotu licząc na to że machniesz ręką? No chyba że uwierzyłeś w tą bajkę o pomylce na magazynie? Telewizory pozwrotowe też trzeba upłynnić przecież, same się nie sprzedadzą.

Mogłem się bawić w odsyłanie kurierem i codzienne wydzwanianie do działu reklamacji z pytaniem o status (już przechodziłem przez podobne historie, akurat nie w RTV, a w IT i zawsze pare tygodni bez zakupionego produktu) - i za to szacunek (za szybkie załatwienie sprawy).

Telewizor wymieniony całkowicie na ich koszt.

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...