ramarez 1 Napisano 11 Lipca 2018 Witam, Wybrałem sklep MatrixMedia po przeczytaniu pozytywnych komentarzy na forum. Dziś odebrałem przesyłkę - jednak po sprawdzeniu telewizor (kupowany jako nowy) - wygląda jednak na egzemplarz używany. Po oględzinach - ekran wygląda jak nowy (brak rys). Jednak istnieje pare elementów, przez które zaczynam wątpić w oferowany stan telewizora. 1. Podstawa Porysowana, brak śrub łączących dwa elementy podstawy (z 6 śrub, są tylko 3 śruby wkręcone w telewizor - śruby używane). Stan wkręconych śrub W jednej części podstawy, brak gumki (przez co podstawa nie będzie stabilna). (mowa o tej gumce) Stan wizualny podstawy Tak wyglądają części końcowe podstawy Czyli te dwa elementy Ogólnie dość słabo jak na nowy stan Media box Niedbale przyklejona folia Telewizor siedzi jeszcze w kartonie, przez brak śrub podstawy nie jestem w stanie go sprawdzić (czekam na drugą osobę, aby go zamontować na ścianie - innej opcji nie widzę na dziś). Czy to jest normalna praktyka? Telewizor ewidentnie nie jest nowy (w dokumentach widnieje data produkcji 2017.04.27) Sprawy jeszcze nie zgłosiłem do sklepu - planuje to zrobić jutro. Zakup przez allegro, stan jako "nowy" (nie "powystawowy") Przy przesyłce brak faktury zakupu - nie wiem w jaki sposób jest realizowana gwarancja (producent czy matrixmedia), w dokumentach jest karta gwarancyjna. (w aukcji brak informacji o gwarancji). PS. tak jak cieszyłem się na zakup nowego telewizora, tak teraz to prysło - tak jak prysło zaufanie do krajowych sklepów (to juz niestety kolejny raz - a mówiłem sobie, że zakupy to już tylko w amazonie... ) PS2. Dam znać w kolejnym poście czy działa i jak działa. PS3. Dam również znać jak sprawę załatwi sklep Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Somebody101 373 Napisano 11 Lipca 2018 Zwracaj i nawet się nie zastanawiaj. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcho 18 Napisano 11 Lipca 2018 ewent. sprawdź ekran / obraz/ i jeśli dobry to napisz, że tv był ze zwrotu. Jednocześnie dodaj, że albo im odeślesz albo zażądaj sporej zniżki.. Plus muszą ci przesłać fakturę.Tylko się pośpiesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramarez 1 Napisano 11 Lipca 2018 Telewizor dziala. 28 minut temu, pawcho napisał: ewent. sprawdź ekran / obraz/ i jeśli dobry to napisz, że tv był ze zwrotu. Jednocześnie dodaj, że albo im odeślesz albo zażądaj sporej zniżki.. Plus muszą ci przesłać fakturę.Tylko się pośpiesz Zostaje mi jeszcze negatyw i spor na allegro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramarez 1 Napisano 11 Lipca 2018 Sprawdziłem telewizor z planszami (biała, czerwona, zielona, niebieska, czarna) Naliczyłem 4 bad pixele Oraz na białym coś takiego: Dodatkowo przy sprawdzeniu informacji o aktualizacjach - był komunikat o ostatnim sprawdzeniu aktualizacji 14.02.2018, telewizor jest na najnowszym oprogramowaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ravaelo 0 Napisano 15 Lipca 2018 masz 14 na oddanie, albo reklamuj, niech przysyłają po niego kuriera i wymienią na nowy, jak tak miałem z kilka lat temu, zamówiłem NOWĄ Plazmę dość tanio, jak się okazało TV był porysowany, zniszczone opakowanie i na ekranie były wypalenia, niestety drugiego takiego już nie mieli a rabatu dać nie chcieli to oddali pieniądze. W Twoim przypadku najlepiej zażądaj wymiany, bo nawet jak dostaniesz rabat to będzie ci denerwowały mankamenty które zauważyłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramarez 1 Napisano 15 Lipca 2018 Na środa umówiona wymiana. Z ustaleń MatrixMedia - nastąpiła pomyłka w magazynie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adawro 37 Napisano 16 Lipca 2018 Dnia 15.07.2018 o 16:29, ramarez napisał: Z ustaleń MatrixMedia - nastąpiła pomyłka w magazynie. A świstak siedzi i zawija... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fjubens 307 Napisano 16 Lipca 2018 Wybacz, że odrobinę poza tematem, ale w życiu nie widziałem tak niedbale naklejonej folii jak tutaj widoczne na zdjęciu One Connecta. Jeśli tak faktycznie to przyjechało to widać, że MatrixMedia nawet nie próbował zamaskować faktu, że to zwykła używka/towar ze zwrotu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramarez 1 Napisano 16 Lipca 2018 Dam znać w środę. Zgodnie z ustaleniami mam otrzymać nowy egzemplarz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramarez 1 Napisano 18 Lipca 2018 Telewizor wymieniony, egzemplarz nowy. Tutaj wielki szacunek dla Matrix Media, sprawa załatwiona w trybie ekspresowym. Podziękowania dla działu reklamacji za szybką reakcję i wymianę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Somebody101 373 Napisano 18 Lipca 2018 24 minuty temu, ramarez napisał: Telewizor wymieniony, egzemplarz nowy. Tutaj wielki szacunek dla Matrix Media, sprawa załatwiona w trybie ekspresowym. Podziękowania dla działu reklamacji za szybką reakcję i wymianę. O jakim szacunku mówisz? Dostałeś to co ci się należy, straciłeś czas i być może nerwy więc za co szacunek dla nich? Za to że chcieli cie w konia zrobić i wysłali telewizor ze zwrotu licząc na to że machniesz ręką? No chyba że uwierzyłeś w tą bajkę o pomylce na magazynie? Telewizory pozwrotowe też trzeba upłynnić przecież, same się nie sprzedadzą. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramarez 1 Napisano 18 Lipca 2018 1 minutę temu, Somebody101 napisał: O jakim szacunku mówisz? Dostałeś to co ci się należy, straciłeś czas i być może nerwy więc za co szacunek dla nich? Za to że chcieli cie w konia zrobić i wysłali telewizor ze zwrotu licząc na to że machniesz ręką? No chyba że uwierzyłeś w tą bajkę o pomylce na magazynie? Telewizory pozwrotowe też trzeba upłynnić przecież, same się nie sprzedadzą. Mogłem się bawić w odsyłanie kurierem i codzienne wydzwanianie do działu reklamacji z pytaniem o status (już przechodziłem przez podobne historie, akurat nie w RTV, a w IT i zawsze pare tygodni bez zakupionego produktu) - i za to szacunek (za szybkie załatwienie sprawy). Telewizor wymieniony całkowicie na ich koszt. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Somebody101 373 Napisano 18 Lipca 2018 Wymiana na ich koszt należała ci się jak psu buda. No ale nieważne. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach