Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 30.03.2019 o 19:38, tomulus2000 napisał:

Mialem LG55SK9500, obecnie jest Sony 55xf9005.

System w lg bardzo szybki - rewelka, wybieranie glosowe fajna sprawa, sam pilot na duży  +,  Dźwięk jak na tv bardzo dobry - naprawdę!!!. Co do usb, podpinasz i leci :), kąty widzenia  wiadomo- ips.

W sony pilot to stary klocek. Android dziaaałłłaaaaa.... ;) , dźwięk średni na jeża, Usb firmowy działa ale najlepiej ściągnąć program.... Wszystkie te 3 rzeczy na pewno są lepsze w lg.

Został obraz, tutaj Sony jest zdecydowanie lepszy od LG. Obraz jest naprawdę dobry. Kąty widzenia w w ciągu dnia są  akcetpowalne w Sony, w nocy już nie, wiadomo jaka matryca. 

To tyle :)

Zapomniałem o jednym. W LG wszelkie filmiki w 4K na yt odtwarzane są płynie, natomiast Sony nie radzi sobie i niestety występują przycinki co jest irytujące jak na tv z 2018r. 

ps. dotyczy modelu xf9005, w tegorocznym dołożyli pamięć z 2GB do 2,5GB ;)  i lepszy procek. Możliwe że problem już nie będzie występował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.04.2019 o 13:39, tomulus2000 napisał:

Zapomniałem o jednym. W LG wszelkie filmiki w 4K na yt odtwarzane są płynie, natomiast Sony nie radzi sobie i niestety występują przycinki co jest irytujące jak na tv z 2018r. 

ps. dotyczy modelu xf9005, w tegorocznym dołożyli pamięć z 2GB do 2,5GB ;)  i lepszy procek. Możliwe że problem już nie będzie występował.

witam pierwszy post na tym forum : dokładnie od tygodnia jestem posiadaczem LG65SK9500. Miałem pewne obawy czytając opinie na forum ale jak dobrze że na obawach się skończyło.Większość osób z forum gani czerń w tym modelu a to że za jasna lub za ciemna, dlatego też zwlekałem z zakupem.Pomyślałem w sobotę zrobię profesjonalną kalibrację i sam się przekonam co ona wniesie w ten odbiornik.Zadzwoniłem do pana Maćka i umówiłem się na dzisiaj.(pozdrawiam Brata dobra robota) obraz po kalibracji jest bardzo dobry być morze nie każdy lubi naturalne kolory (większość z ludzi lubi chodzić w różowych okularach) ja lubię naturę. Obraz z Nc+ jest bardzo dobry natomiast z Netflixa w Dolby Vison i z YouTube w HDR jest za[beeep]isty.Dodam jeszcze jedno podczas  rozmowy z kalibrantem że  dobrze zrobiłem kupując 9500 a nie 8500 o który też brałem pod uwagę.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Mikołaj Kaliński napisał:

Dodam jeszcze jedno podczas  rozmowy z kalibrantem że  dobrze zrobiłem kupując 9500 a nie 8500 o który też brałem pod uwagę. 

Czy poza większą liczbą stref wspominał o czymś więcej co miałoby znaczenie na co dzień?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mikołaj Kaliński -  a z ciekawości ile płaciłeś za swój tv? Ja widzę na szybko cenę na necie około 6300 zł a za OLED 65B8 około 7000 zł, więc różnica raczej nie duża.

Edytowane przez stanec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie ukazała się dzisiaj nowa aktualizacja 04.10.65 do telewizorów serii SK, czy ktoś już to wgrał ? jeśli tak to co ona wnosi nowego.Jeszcze najważniejsze czy wgrywając ww soft nie popsuje profesjonalnej kalibracji.

proszę o odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat

Release History 
[03.00.95] 
1. Minor Bug Fix 

[03.01.40] 
1. Revert the Tricolor New Spec Implemntation 1.4 (CIS Only) 
2. To improve Magic remote control operation disabled issue during Magic remote control on/off repeatedly. 

[04.10.06] 
1. Google Assistant is also available in the following countries. 
(Australia, Canada, France, Germany, Korea, Spain, United Kingdom) 
2. Alibaba voice AI feature is available in China. 
3. You can control the TV (channel change, volume control, input switch, etc.) using the Google Home / Amazon Echo Smart Speakers in the following countries as well. 
(Google Home : France, Germany, Japan, Korea) 
(Amazon Echo : Australia, Canada) 
4. We have reduced the amount of time the cursor is displayed when not moving the MRCU. 
In addition, Minor Bugs are fixed. 

[04.10.20] 
1. To improve that the subtitle is not displayed when HbbTV app in on 

[04.10.36] 
1. To improve issue of external AV Receiver "Not Supported" error when playing Dolby Atmos content

[04.10.65]
1. To improve no audio issue when changing sound out from ARC to TV Speaker in QSM Mode On

- https://www.lg.com/pl/wsparcie/oprogramowanie?keyword=65SK9500PLA&search=65SK9500PLA&superCateId=

ja u siebie mam wersję 04.10.36 i przy sprawdzaniu możliwości aktualizacji oprogramowania wyświetla mi się, że nie ma żadnej nowej wersji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stałem się (nie)szczęśliwym posiadaczem 65SK9500, głównie ze względu na dość sporą promocje - 1190 euro (np taki xf9005 kosztował 1700 w tym samym czasie).

Sam WebOs spisuje się na medal. Tu nie można nic zarzucić a wręcz brać przykład. Natomiast, jeśli chodzi jakoś obrazu to jest to kwestia dyskusyjna. Local Dimming na High oraz zjechanie z backlight poniżej 30 to konieczność przy oglądaniu TV wieczorową porą. Inaczej zaczyna się robi dyskoteka na ekranie. 

Niestety kolega mmpeg-4 ma rację.  Przy maksymalnym podświetleniu (np. przy domyślnym HDR) widać czasami diody podświetlenia przy dolnym pasku. Podobno ten model tak ma.

Pytanie. Czy komuś udało się ustawić HDR dla netflixa (Dolby Vision) żeby dało się to jakoś oglądać? Jeśli tak to poprosiłbym o wytyczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli takie same kwiatki są w wersji 65 co w wersji 55 to rzeczywiście lipa ,  szczególnie w DV w wersji 55 było disco i nie dało się tego ustawić.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, KARTON napisał:

Jeżeli takie same kwiatki są w wersji 65 co w wersji 55 to rzeczywiście lipa ,  szczególnie w DV w wersji 55 było disco i nie dało się tego ustawić.

Ponieważ nie korzystam z Netflixa więc nie komentowałem postu kolegi Desan, ale oglądając satelitarne kanały FHD z NC+ oraz filmy 4K HDR z YouTube'a, nie mam żadnych zastrzeżeń do obrazu wyświetlanego na moim 65SK9500.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie ma idealnego telewizora, każdy ma swoje wady i zalety. Do oglądania filmów w ciemności to tylko OLED, który też nie jest idealny bo jak ktoś dużo używa telewizora tak jak ja to będzie miał po pewnym czasie wypalone na stałe znaczki rożnych stacji jak np.TVN24  o czym można poczytać na tej stronie: https://www.rtings.com/tv/learn/real-life-oled-burn-in-test

lub samemu sprawdzić idąc do Media Markt i puścić test matrycy z Youtube na jakimś telewizorze OLED (obojętnie jakiej firmy), który stoi tam na wystawie włączony od około pół roku.

Myślę, że profesjonalna kalibracja na pewno sporo pomoże na twój problem Desan.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Cezar395 napisał:

Myślę, że profesjonalna kalibracja na pewno sporo pomoże na twój problem Desan.

A ponieważ oni reklamują się, że jeśli po kalibracji nie będziesz widział poprawy to wtedy nic nie płacisz, więc ja będąc na Twoim miejscu bym z tej deklaracji skorzystał :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czytam wasze posty i powiem wam jedno.Kalibracja nie poprawi smug na Netflix oglądając filmy w ciemnych scenach i latając pilotem po ekranie.

Kalibracja ma na celu ustawienie jak najwierniejszych naturalnych kolorów(tak jak to widział reżyser) po kalibracji telewizję oglądasz w trybie technicolor expert .Wszelkie niedociągnięcia w nocnym oglądaniu niweluje jakaś lampka w pomieszczeniu i też nie rozwiąże problemu do końca.Jest prawdą że idealnego TV w tej kwocie nie kupimy .Rada jest jedna i opisywana przez wielu na tym forum,nie zwracać uwagi na pierdoły. Miłego oglądania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idealnego telewizora nie kupimy w żadnej kwocie, bo nikt takiego jeszcze nie stworzył, nie ma takiej technologi i pewnie przez najbliższe parę lat nie będzie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oled daleko do ideału co nie zmienia faktu ze do oglądania filmów i seriali nie ma lepszego tv. Jak weźmiesz pod uwagę inne rzeczy np granie czy programy informacyjne to już nie jest tak różowo. Nie ma tv idealnego ale oled jest bardzo fajna technologia. Za kilka lat może coś innego będzie lepsze. 

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, tonybcc napisał:

Oled daleko do ideału co nie zmienia faktu ze do oglądania filmów i seriali nie ma lepszego tv. Jak weźmiesz pod uwagę inne rzeczy np granie czy programy informacyjne to już nie jest tak różowo. Nie ma tv idealnego ale oled jest bardzo fajna technologia. Za kilka lat może coś innego będzie lepsze.  

OLED można powiedzieć że jest ideałem, ale tylko i wyłącznie do filmów. Do innych treści albo średnio sie nadaje, albo nie nadaje sie w ogóle.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj tam do filmów tylko, ja na swoim gram sporo na ps4 i switchu i tez jest idealny :) A o wypalenia nie ma co się martwić, ponieważ jeżeli pojawią się w ciągu 2 lat (okres gwarancji) to matryca jest wymieniana i gwarancja leci od nowa na wymienioną cześć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, Ketsurui napisał:

A o wypalenia nie ma co się martwić, ponieważ jeżeli pojawią się w ciągu 2 lat (okres gwarancji) to matryca jest wymieniana i gwarancja leci od nowa na wymienioną cześć. 

Z tą wymianą na gwarancji to nie jest tak prosto jak się niektórym wydaje. Telewizor ma soft, który zapisuje jak użytkujemy telewizor. Jeśli w serwisie wyjdzie, że niezgodnie z warunkami określonymi w gwarancji (czyli godzinami jeden kanał albo granie) to tylko pozostaje się sądzić. Czyli niepotrzebna strata czasu i nerwów. Jeśli ktoś kupił telewizor na firmę to jest jeszcze trudniej, bo serwis dopiero szuka dziury w całym :-(.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LG nie robi żadnych problemów z wymiana, wypalone matryce wymieniają nawet czasami w domu u klienta. Soft który zapisuje jak był użytkowany telewizor? Jedyne co tam widać to tylko ile razy był włączony i wyłączony TV (normalnie czy instartem) i czy była robiona kompensacja. Nie przesadzajmy, że jest tam jakiś magiczny soft który wszystko monitoruje :P To, że serwisant stwierdzi, że godzinami był oglądany tylko jeden kanał i wypaliło się logo to są tylko jego domysły i nie udowodni tego w żaden sposób. 

Edytowane przez Ketsurui

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak jest jak mówisz to dlaczego LG nie chciało mi wymienić w zeszłym roku w październiku wypalonego OLEDA 65B7, który okazyjnie kupiłem w EuroAGD na wyprzedaży i odrazu reklamowałem ??? Ostatecznie telewizor oddałem do sklepu przed upływem 14 dni i się wyleczyłem z OLED :-).

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Waldo94 napisał:

OLED można powiedzieć że jest ideałem, ale tylko i wyłącznie do filmów. Do innych treści albo średnio sie nadaje, albo nie nadaje sie w ogóle.

Irytująca bzdura! Nie nadaje się tylko do wyświetlania długotrwałych statycznych obrazów.

Ciekawostką jest umieszczanie ekranów oled jako najdroższych (i przy okazji najlepszych) opcji topowych laptopów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Ketsurui napisał:

Soft który zapisuje jak był użytkowany telewizor? Jedyne co tam widać to tylko ile razy był włączony i wyłączony TV (normalnie czy instartem) i czy była robiona kompensacja. Nie przesadzajmy, że jest tam jakiś magiczny soft który wszystko monitoruje :P To, że serwisant stwierdzi, że godzinami był oglądany tylko jeden kanał i wypaliło się logo to są tylko jego domysły i nie udowodni tego w żaden sposób. 

Nie masz racji, soft w menu serwisowym wyświetla ilość przepracowanych godzin:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...