Od mniej więcej miesiąca przestał na tym telewizorze działać netflix. Kod błędu to tvq-pm-100 (5.2.102). Telewizor na gwarancji więc dzwonię na infolinię philipsa i każą mi przesłać logi, dowód zakupu i zdjęcie błędu. Wysłałem wszystko jak chcieli. Od prawie miesiąca cisza ze strony philipsa. Nie ma rozwiązania poza twardym resetem i reinstalacją telewizora co oczywiście nie działa. Na każdym innym urządzeniu netflix mi śmiga bez żadnego problemu. Na infolinii mówią, że problem jest globalny i trzeba czekać na rozwiązanie nie wiadomo tylko ile ma to czekanie trwać. Wiem jednak, że znajomy, który ma identyczny telewizor takiego problemu z netflixem nie ma. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czy philips może w nieskończoność przedłużać usunięcie bądź co bądź usterki tv? Ktoś coś poradzi?
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później.
Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.
Od mniej więcej miesiąca przestał na tym telewizorze działać netflix. Kod błędu to tvq-pm-100 (5.2.102). Telewizor na gwarancji więc dzwonię na infolinię philipsa i każą mi przesłać logi, dowód zakupu i zdjęcie błędu. Wysłałem wszystko jak chcieli. Od prawie miesiąca cisza ze strony philipsa. Nie ma rozwiązania poza twardym resetem i reinstalacją telewizora co oczywiście nie działa. Na każdym innym urządzeniu netflix mi śmiga bez żadnego problemu. Na infolinii mówią, że problem jest globalny i trzeba czekać na rozwiązanie nie wiadomo tylko ile ma to czekanie trwać. Wiem jednak, że znajomy, który ma identyczny telewizor takiego problemu z netflixem nie ma. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czy philips może w nieskończoność przedłużać usunięcie bądź co bądź usterki tv? Ktoś coś poradzi?
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach