Skocz do zawartości
  • 0
mat46

Philips 43PUH6101 przestał działać netflix

Pytanie

Od mniej więcej miesiąca przestał na tym telewizorze działać netflix. Kod błędu to tvq-pm-100 (5.2.102). Telewizor na gwarancji więc dzwonię na infolinię philipsa i każą mi przesłać logi, dowód zakupu i zdjęcie błędu. Wysłałem wszystko jak chcieli. Od prawie miesiąca cisza ze strony philipsa. Nie ma rozwiązania poza twardym resetem i reinstalacją telewizora co oczywiście nie działa. Na każdym innym urządzeniu netflix mi śmiga bez żadnego problemu. Na infolinii mówią, że problem jest globalny i trzeba czekać na rozwiązanie nie wiadomo tylko ile ma to czekanie trwać. Wiem jednak, że znajomy, który ma identyczny telewizor takiego problemu z netflixem nie ma. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Czy philips może w nieskończoność przedłużać usunięcie bądź co bądź usterki tv? Ktoś coś poradzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

W moim przypadku pomoglo przywrocenie TV do ustawien fabrycznych.

Z tego co czytalem na anglojęzycznych stronach to apka netflixa na smart TV wywala sie w nieodpowiedniej konfiguracji dzwieku na TV

Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Dnia 11.05.2018 o 12:33, mat46 napisał:

 Czy philips może w nieskończoność przedłużać usunięcie bądź co bądź usterki tv? Ktoś coś poradzi?

Tak u Philipsa juz jest. Pozegnaj sie z netflixem w tv. Juz Ci tego nikt nie naprawi.Ja od kilku juz lat powtarzam , ze od philipsa to czajnik i toster ale nie rtv..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

 

Dostałem poniższe wskazówki od philipsa. Po zrobieniu dokładnie tak jak poniżej netflix zaczął działać normalnie:

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie państwa zgłoszenia. Chcielibyśmy przekazać państwu następujące informacje.

Nawiązując do naszej rozmowy pzresyłam instrukcję.
W pierwszej kolejności nalezy wykonać reset I reinstalacje.

Sytuacja
Twardy reset jest zalecany w przypadku wszelkich problemów z wydajnością sprzętu

Rozwiązanie
Aby przeprowadzić twardy reset, wykonaj co następuje:
• Wyłącz telewizor
• Odłącz wszystkie kable i akcesoria od telewizora
• Odczekaj co najmniej jedną minutę i podłącz ponownie kable do telewizora


 


Sytuacja
Po przeprowadzeniu pierwszej instalacji telewizor można ponownie zainstalować za pomocą opcji w menu telewizora.

Lista kontrolna
Upewnij się, że:
• baterie są prawidłowo włożone do pilota zdalnego sterowania,
• przewód zasilający jest prawidłowo podłączony do telewizora i do gniazdka elektrycznego.

Odpowiedź
W przypadku (ponownej) instalacji wszystkie ustawienia telewizora zostaną przywrócone do wartości domyślnych.

1. Ponowna instalacja wcześniej zainstalowanego telewizora
Aby ręcznie rozpocząć ponowną instalację telewizora, wykonaj następujące czynności:
Naciśnij przycisk konfiguracji (Setup) na pilocie telewizora i wybierz:

[Ustawienia ogólne] (General settings) > [Zainstaluj ponownie telewizor] (Reinstall TV)
Lub
[Wszystkie ustawienia] (All settings) > [Ustawienia ogólne] (General settings) > [Zainstaluj ponownie telewizor] (Reinstall TV).

Aby usunąć wszystkie ustawienia telewizora / nagrania z dysku twardego i rozpocząć procedurę pierwszej instalacji, wybierz opcję [Tak] (Yes) i zatwierdź tę opcję przyciskiem "OK" na pilocie zdalnego sterowania.

2. Pierwsza instalacja telewizora - podstawowe ustawienia telewizora
Telewizor rozpocznie instalację i wyświetli podstawowe (wymagane) ustawienia:
• Język menu telewizora
• Kraj, w którym zainstalowany jest telewizor
• Umieszczenie telewizora na podstawie lub na ścianie
• Lokalizacja telewizora - wybierz [Dom] (Home) w przypadku zwykłego korzystania z telewizora

3. Pierwsza instalacja telewizora - dodatkowe ustawienia telewizora
Po przeprowadzeniu podstawowej instalacji telewizor wyświetli dodatkowe (opcjonalne) ustawienia:

• Instalacja kanałów satelitarnych
• Instalacja kanałów telewizyjnych (naziemnych/kablowych)
• Optymalizacja ustawień obrazu i dźwięku telewizora
• Podłączanie do sieci
• Dodawanie urządzeń
 

Uwaga: wszystkie wybrane ustawienia można później zmienić w menu telewizora.

 

Wybierz opcję "Gotowe", aby ukończyć pierwszą instalację.



- sprawdzic przestawiona data I godzina na reczny
- wykonac ustawienia fabryczne I sprawdzic czy jest data I godzina na reczny
- reset konta Netflix wykonany: kolo zebate ( ustawienia)>wszystkie ustawienia>siec> ustawienia Netflix> dezaktywacja I ok
- I na koniec ponowny reset

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...