Skocz do zawartości
Szaman999

Oficjalny sklep Samsung - OSTRZEŻENIE!!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów...

Kupiłem 21.03.2018r. telewizor Samsung The Frame w Oficjalnym Sklepie Samsung.

http://sklepsamsung.pl

Telewizor działał poprawnie przez 1 godzinę.

Dnia 23.03.2018 złożyłem reklamację w ramach rękojmi z żądaniem wymiany na nowy pozbawiony wad egzemplarz.

14-dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji minął bez żadnej reakcji ze strony sklepu.

Jedyne co sklep zrobił to wysłał kuriera po wadliwy telewizor.

Zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego wysłałem dzisiaj (09.04.2018) im wezwanie do niezwłocznej realizacji żądania wymiany sprzętu na nowy.

Zdecydowanie nie polecam Oficjalnego Sklepu Samsung.

Nadal jestem bez odbiornika i nie wiadomo czy sprawa nie zakończy się w sądzie.

Więcej opisuję na oficjalnym polskim forum Samsung:

https://eu.community.samsung.com/t5/Sprzęt-Audiowizualny/Samsung-The-Frame-zepsuty-prosto-z-pudła/m-p/459462#M2884

Polecam poczytać. Ciekawa lektura..

 

Edytowane przez Szaman999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa w toku. Podobno mam dostać nowy TV około wtorku (17.04.2018).

A jak naprawdę będzie to się okaże. Pozostaję sceptyczny póki co.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mogles poprosic o zwrot gotowki  jesli oczywiscie  jest taka mozliwosc.

Samsung  jest bardzo awaryjny.Przeczytaj w internecie  watek   ... samsung uwaga  gwarancja.Tylko samsung  ma tak  rozbudowany  watek.

Lepiej kupic    telewizor renomowanej  firmy czyli  Sony,Panasonic, Sharp.

 

  • Plusik 1
  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewno, że jest taka możliwość. 14 dni na zwrot bez podania przyczyny w przypadku zakupu online.

Mnie jednak zależało na tym telewizorze. To elektronika, może się zdarzyć, że się popsuje, albo tak jak w moim przypadku była popsuta od początku.

Jest to całkiem zrozumiałe. Niezrozumiałe jest natomiast podejście Samsunga do klienta.

Edytowane przez Szaman999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, grundig napisał:

Witam.

Mogles poprosic o zwrot gotowki  jesli oczywiscie  jest taka mozliwosc.

Samsung  jest bardzo awaryjny.Przeczytaj w internecie  watek   ... samsung uwaga  gwarancja.Tylko samsung  ma tak  rozbudowany  watek.

Lepiej kupic    telewizor renomowanej  firmy czyli  Sony,Panasonic, Sharp.

 

Bo tylko Samsung ma tak dużą sprzedaż? :huh:

 

Sharpa to nawet nie wiem jak skomentować :lol:

  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, Szaman999 napisał:

Mnie jednak zależało na tym telewizorze. To elektronika, może się zdarzyć, że się popsuje, albo tak jak w moim przypadku była popsuta od początku.

Jest to całkiem zrozumiałe. Niezrozumiałe jest natomiast podejście Samsunga do klienta.

a nie chciał samsung od ręki podjechać do domu i wymienić płyty? tylko to by była naprawa.

u mnie tak zrobili - i w 1h było po temacie 

w kwestii serwisu ja samsunga mogę tylko określić jako świetny serwis - ale może tak dobrze jest tylko w Poznaniu

Edytowane przez klaus71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że chciał tyle, że nie od ręki.

A nie uważasz, ze to absurd naprawiać w ramach gwarancji od początku wadliwy telewizor? Po 1 godzinie używania?

Od ręki porządna firma wymieniłaby ten telewizor na nowy zamiast robić przepychanki. Sprawa nadal jest w toku.

 

Edytowane przez Szaman999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no na pewno fajniej byłoby dostać nowy - ale może mieli jedną sztukę i się problem zrobił

w przypdku lcd jak trafi się dobra sztuka - z równomiernym podświetleniem / bez cloudingu

to lepiej zacisnąć zęby i zrobić serwis niż dostac nowy potencjalnie gorszy

Edytowane przez klaus71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może... nic mi na ten temat nie jest wiadomo. Wystarczyło napisać i się dogadać. 

Dlatego też piszę, że podejście do klienta jest fatalne.

 

”fajniej”? Kolego poducz się lepiej marketingu szeptanego. 

Ja kupiłem nowy telewizor. Wymagam by od nowości był sprawny. Bez wad. 

Zgodnie z przepisami wada, która ujawniła się nawet w ciągu 6 miesięcy od sprzedaży traktowana jest jakby istniała zaraz po zakupie. U mnie minęła 1 godzina do ujawnienia się wady, a ty mi piszesz, ze fajniej byłoby dostać nowy???

Edytowane przez Szaman999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz, jak kupiłeś ostatnią sztukę jaką mieli to się tak porobiło - dlatego pisałem że czasami warto zrezygnować z zasad by mieć coś działającego

ale brak reakcji przez 14 dni to rzeczywiście skandal - tv premium wymaga obsługi premium by taki temat nie musiał powstawać i wstyd przynosić

 

 

Edytowane przez klaus71
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I z ostatnim Twoim zdaniem się zgadzam. Cieszę się, że się rozumiemy. 

Oj, nie edytuj postów, gdy już dostałeś odpowiedz. Ja wiem, że tu świeży jestem, ale to trochę nie ładnie. 

Nic nie pisałem o cloudingu tylko o niedziałającym telewizorze praktycznie od pierwszego włączenia. 

Oj, nie edytuj postów, gdy już dostałeś odpowiedz. Ja wiem, że tu świeży jestem, ale to trochę nie ładnie. 

Nic nie pisałem o cloudingu tylko o niedziałającym telewizorze praktycznie od pierwszego włączenia. 

Nic też (podkreślam po raz kolejny) nie wiem jakobym kupił ostatnią sztukę. Powtórzę raz jeszcze. Wystarczyło się dogadać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...