maxkorzen 48 Napisano 20 Lutego 2018 Według mnie powinieneś zgłosić - i to oficjalnie by mieć ew. Dowód ze jest wada. Masz zdjecia wiec sobie tego nie wymyśliłeś. zly obraz czasem sie pojawia czasem jest dobry. Ale reklamacja będzie juz otwarta i niech LG sie martwi jak rozwiązać problem. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 26 Lutego 2018 Zrobiłem tak mówiliście: czyli zrestartowałem do ustawień fabrycznych z poziomu telewizora i przez jeden dzień użytkowania nie wystąpił ten błąd. Potem wezwałem serwis i zabrali go w ciągu 24 h. Powiedziałem jakie usterki zaobserwowałem dodatkowo dałem im na pen drive te zdjęcia z tym załamaniem barw. Oni dziś zadzwonili, że po tyg oględzin, testowali tv i nie zauważyli wspomnianej przeze mnie usterki. Z tego co wiem to przeczyścili jakieś gniazda. Jak będę miał raport z serwisu to go załączę. mam pytanie do was? jeżeli oni niczego nie wykryli tzn że ta usterka była chwilowa? czym ta poświata była? Macie jakieś sugestie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xisiek 1 663 Napisano 26 Lutego 2018 Czyli już widać że serwis się chce migać, jeśli widać dowód na wystepowanie problemu na załączonych zdjęciach to co tu niby testować?! Poza tym co niby ma dać czyszczenie gniazd skoro problem występuje też na Netflixie, który leci bezpośrednio z tv. Ehh te serwisy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczeks 51 Napisano 26 Lutego 2018 A jak zresetowałeś, z menu telewizora, czy z poziomu serwisowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 26 Lutego 2018 1 godzinę temu, byczeks napisał: A jak zresetowałeś, z menu telewizora, czy z poziomu serwisowego? Z menu telewizora. 1 godzinę temu, Xisiek napisał: Czyli już widać że serwis się chce migać, jeśli widać dowód na wystepowanie problemu na załączonych zdjęciach to co tu niby testować?! Poza tym co niby ma dać czyszczenie gniazd skoro problem występuje też na Netflixie, który leci bezpośrednio z tv. Ehh te serwisy To co teraz robić? Czekać na następną usterkę? Mam nadzieję że nie będzie wiwcejbto występowało a jak wystąp to znów zgłoszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxkorzen 48 Napisano 27 Lutego 2018 Masz papier ze zgłosiłeś. Serwis nie uznaje ale wg mnie jest szansa ze nawet po gwarancji, gdy ten sam problem wystąpi, uda sie wywalczyć naprawę - tylko wtedy niestety pewnie sąd będzie potrzebny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 27 Lutego 2018 3 godziny temu, maxkorzen napisał: Masz papier ze zgłosiłeś. Serwis nie uznaje ale wg mnie jest szansa ze nawet po gwarancji, gdy ten sam problem wystąpi, uda sie wywalczyć naprawę - tylko wtedy niestety pewnie sąd będzie potrzebny. Ale jak wystąpi ta sama usterka? To będę mógł znów zgłosić do serwisu? I czym sie różni to przywrócenie do ustawień fabrycznych przez manu tv od tego przywrócenia przez menu serwisowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 28 Lutego 2018 Dnia 26.02.2018 o 21:47, byczeks napisał: A jak zresetowałeś, z menu telewizora, czy z poziomu serwisowego? Słuchaj jak włączam test tv to mi taki komunikat wyskakuje .To normalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczeks 51 Napisano 28 Lutego 2018 Ja nie mam takiego komunikatu.. na pytanie czy obraz jest wyświetlany poprawnie klikam TAK i ten rysunek znika po informacji że jest wszystko w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 28 Lutego 2018 Dnia 27.02.2018 o 06:47, maxkorzen napisał: 11 minut temu, byczeks napisał: Ja nie mam takiego komunikatu.. na pytanie czy obraz jest wyświetlany poprawnie klikam TAK i ten rysunek znika po informacji że jest wszystko w porządku. A czego może to być wina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczeks 51 Napisano 28 Lutego 2018 Nie wiem. Z opisu wynika że jest jakiś problem ze źródłem zewnętrznym. Trudno mi powiedzieć jaki jest powód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 28 Lutego 2018 Ale nie jest to wina kabli w serwisie wszystko niby w porządku a normalnego testu nie może przejść poprawnie. 7 minut temu, byczeks napisał: Nie wiem. Z opisu wynika że jest jakiś problem ze źródłem zewnętrznym. Trudno mi powiedzieć jaki jest powód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach