Skocz do zawartości
reddeath

OLED załamania barw

Rekomendowane odpowiedzi

Według mnie powinieneś zgłosić - i to oficjalnie by mieć ew. Dowód ze jest wada. Masz zdjecia wiec sobie tego nie wymyśliłeś.

zly obraz czasem sie pojawia czasem jest dobry. Ale reklamacja będzie juz otwarta i niech LG sie martwi jak rozwiązać problem.

  • Plusik 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem tak mówiliście: czyli zrestartowałem do ustawień fabrycznych z poziomu telewizora i przez jeden dzień użytkowania nie wystąpił ten błąd. Potem wezwałem serwis i zabrali go w ciągu 24 h. Powiedziałem jakie usterki zaobserwowałem dodatkowo dałem im na pen drive te zdjęcia z tym załamaniem barw. Oni dziś zadzwonili, że po tyg  oględzin, testowali tv i nie zauważyli wspomnianej przeze mnie usterki. Z tego co wiem to przeczyścili jakieś gniazda. Jak będę miał raport z serwisu to go załączę. mam pytanie do was? jeżeli oni niczego nie wykryli tzn że ta usterka była chwilowa? czym ta poświata była? Macie jakieś sugestie?  

20180226_173738.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli już widać że serwis się chce migać, jeśli widać dowód na wystepowanie problemu na załączonych zdjęciach to co tu niby testować?!  Poza tym co niby ma dać czyszczenie gniazd skoro problem występuje też na Netflixie, który leci bezpośrednio z tv. Ehh te serwisy :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, byczeks napisał:

A jak zresetowałeś, z menu telewizora, czy z poziomu serwisowego?

Z menu telewizora. 

1 godzinę temu, Xisiek napisał:

Czyli już widać że serwis się chce migać, jeśli widać dowód na wystepowanie problemu na załączonych zdjęciach to co tu niby testować?!  Poza tym co niby ma dać czyszczenie gniazd skoro problem występuje też na Netflixie, który leci bezpośrednio z tv. Ehh te serwisy :(

To co teraz robić? Czekać na następną  usterkę? Mam nadzieję  że nie będzie  wiwcejbto występowało  a jak wystąp  to znów  zgłoszę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz papier ze zgłosiłeś. Serwis nie uznaje ale wg mnie jest szansa ze nawet po gwarancji, gdy ten sam problem wystąpi, uda sie wywalczyć naprawę - tylko wtedy niestety pewnie sąd będzie potrzebny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, maxkorzen napisał:

Masz papier ze zgłosiłeś. Serwis nie uznaje ale wg mnie jest szansa ze nawet po gwarancji, gdy ten sam problem wystąpi, uda sie wywalczyć naprawę - tylko wtedy niestety pewnie sąd będzie potrzebny.

Ale jak wystąpi  ta sama  usterka? To będę mógł  znów  zgłosić  do serwisu? I czym sie różni  to przywrócenie do ustawień  fabrycznych przez manu  tv od tego przywrócenia  przez menu  serwisowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.02.2018 o 21:47, byczeks napisał:

A jak zresetowałeś, z menu telewizora, czy z poziomu serwisowego?

Słuchaj jak włączam  test  tv to mi taki komunikat  wyskakuje .To normalne?

20180228_013258.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam takiego komunikatu.. na pytanie czy obraz jest wyświetlany poprawnie klikam TAK i ten rysunek znika po informacji że jest wszystko w porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.02.2018 o 06:47, maxkorzen napisał:
11 minut temu, byczeks napisał:

Ja nie mam takiego komunikatu.. na pytanie czy obraz jest wyświetlany poprawnie klikam TAK i ten rysunek znika po informacji że jest wszystko w porządku.

A czego  może to być wina?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem. Z opisu wynika że jest jakiś problem ze źródłem zewnętrznym. Trudno mi powiedzieć jaki jest powód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale nie jest  to wina kabli  w serwisie  wszystko  niby w porządku  a normalnego  testu  nie może  przejść  poprawnie. 

7 minut temu, byczeks napisał:

Nie wiem. Z opisu wynika że jest jakiś problem ze źródłem zewnętrznym. Trudno mi powiedzieć jaki jest powód.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...