Jump to content
reddeath

OLED załamania barw

Recommended Posts

Witam słuchajcie  mam problem ponieważ już 2 raz w ciągu 48h wystąpiły zniekształcenia obrazu podczas  oglądania. Konkretnie  na obrazie  przeważają barwy różowe  pozbawione  cieni. Tak się wydarzyło  zawsze  po graniu na xboxie  One X aczkolwiek  aplikację  na Oled systemowe  netflix i youtube  też  chorowaly na te załamania barw. Wczoraj było podobnie, ale te zniekształcenia wystąpiły po graniu  na Xboxie, ale aplikację  systemowe działały poprawnie. Po 3 zawsze  jak się wylączy  tv z zasilania wszystko  wraca do normy. Mógłby  mi ktoś  powiedzieć czy ktoś  miał tak samo? I czy muszę  wezwać  serwis?Bardzo proszę o pomoc.. Posiadam  LG b6 oled po kalibracji. 

20180218_015520.jpg

20180218_015528.jpg

20180218_015530.jpg

20180218_015516.jpg

20180218_015529.jpg

20180218_015512.jpg

20180218_015521.jpg

20180218_015526.jpg

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź na innym przewodzie hdmi.

Możesz też spróbować zresetować tv

Ostatecznie zostaje wezwanie serwisanta.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki  za odpowiedź  wiesz  jak sie wyłączy go z zasilania to wszystko wraca do normy.  Kabel od hdmi mam podpięty  ten co był  w pudełku od Xboxa  One X. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niech Jeszce spróbuję zresetować system. Jak to nie pomoże to faktycznie serwis.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda na awarię TV. Spróbuj najpierw przywrócić ustawienia fabryczne. Kalibrację sobie przywrócisz następnie z protokołu kalibracyjnego. Jeśli nie pomoże pozostaje serwis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serwis uszkodzenie modułu TiCon. To bedzie wracać i powracać..., nie zrobiło się to przy okazji wgrywania nowego firmware? tzn nie zaczęło się tak dziać?

Edited by ma_ko

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, ma_ko napisał:

Serwis uszkodzenie modułu TiCon. To bedzie wracać i powracać..., nie zrobiło się to przy okazji wgrywania nowego firmware? tzn nie zaczęło się tak dziać?

Wiesz co zaczęło  się dziać  tak od 2 dni a nowy format wgrywalem  na początku używania  tv.. Jak to będzie wracać? To nie da się tego naprawić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymiana matrycy. TiCon jeśli to On ,ale na 99% bo on jest odpowiedzialny za takie cuda (gdyby było to tylko na wejściach z HDMI to wtedy może jeszcze moduł HDMI, ale jak na treściach z Yotube czy Netflix jest to samo to TiCon na 99%. On jest nie wymienny i jest stałym elementem matrycy OLED i  wtedy wymiana matrycy...

Czy "menu" tv tez cierpi na takie cudo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niee, czemu :-) Oni mnie nie lubią... :-) ,ale po kilku awariach i "osłuchaniu" sie serwisanta plus przeglądowi różnych forum to czasem coś wiem, a tu akurat miałem podobne zjawisko na moim TV jednym z LG...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A w jakich przypadkach  wymieniają na nowy tv w moim przypadku  na b7 ?

22 minuty temu, ma_ko napisał:

Niee, czemu :-) Oni mnie nie lubią... :-) ,ale po kilku awariach i "osłuchaniu" sie serwisanta plus przeglądowi różnych forum to czasem coś wiem, a tu akurat miałem podobne zjawisko na moim TV jednym z LG...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, reddeath napisał:

A w jakich przypadkach  wymieniają na nowy tv w moim przypadku  na b7 ?

 

Tylko przez sklep..., jak TV podlega jeszcze takowej wymianie, ale jak rozumiem masz już TV ponad 2 miesiące więc zostaje tylko serwis LG..., po 2 awariach 3 powinni uznać na nowy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, ma_ko napisał:

Tylko przez sklep..., jak TV podlega jeszcze takowej wymianie, ale jak rozumiem masz już TV ponad 2 miesiące więc zostaje tylko serwis LG..., po 2 awariach 3 powinni uznać na nowy...

Tak kupiony został  w czerwcu 2017 w sklepie  RTV  Max  w Łodzi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Maciej Koper napisał:

Wygląda na awarię TV. Spróbuj najpierw przywrócić ustawienia fabryczne. Kalibrację sobie przywrócisz następnie z protokołu kalibracyjnego. Jeśli nie pomoże pozostaje serwis.

Jeżeli Serwis wymieni matryce to kalibracja przepada, bo jak wklepie dane z protokołu kalibracyjnego w innym TV to już nie to samo w 100% bo inny panel.

Ale pamiętam że kiedyś pisałeś, że można się domagać zwrotu za kalibracje od Producenta w razie awarii TV itp.?   Działa to w ogóle w praktyce?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, ma_ko napisał:

Czyli import benelux..., rób to przez serwis...

... czyli? Dobrze czy źle że benelux?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zależy czy po tej wymianie będzie OK , czy będzie "neverending story" z LG. Bo wtedy tylko rękojmia przez sklep..., zresztą teraz chyba tez mozesz z tytułu rękojmi. Ale obstawiam ze z tym sklepem będzie pod górę..., ale moze się mylę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przywróciłem do ustawień  fabrycznych  ale nie mam a tv tego menu serwisowego jak napisaliście  w poprzednich  postach. Jutro umwiam  się na wizytę  serwisanta. .

7 godzin temu, ma_ko napisał:

Niee, czemu :-) Oni mnie nie lubią... :-) ,ale po kilku awariach i "osłuchaniu" sie serwisanta plus przeglądowi różnych forum to czasem coś wiem, a tu akurat miałem podobne zjawisko na moim TV jednym z LG...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, reddeath napisał:

ale nie mam a tv tego menu serwisowego jak napisaliście  w poprzednich  postach.

Tu jest temat odnośnie menu serwisowego:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...