reddeath 12 Napisano 18 Lutego 2018 Witam słuchajcie mam problem ponieważ już 2 raz w ciągu 48h wystąpiły zniekształcenia obrazu podczas oglądania. Konkretnie na obrazie przeważają barwy różowe pozbawione cieni. Tak się wydarzyło zawsze po graniu na xboxie One X aczkolwiek aplikację na Oled systemowe netflix i youtube też chorowaly na te załamania barw. Wczoraj było podobnie, ale te zniekształcenia wystąpiły po graniu na Xboxie, ale aplikację systemowe działały poprawnie. Po 3 zawsze jak się wylączy tv z zasilania wszystko wraca do normy. Mógłby mi ktoś powiedzieć czy ktoś miał tak samo? I czy muszę wezwać serwis?Bardzo proszę o pomoc.. Posiadam LG b6 oled po kalibracji. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 18 Lutego 2018 Sprawdź na innym przewodzie hdmi. Możesz też spróbować zresetować tv Ostatecznie zostaje wezwanie serwisanta. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 18 Lutego 2018 Dzięki za odpowiedź wiesz jak sie wyłączy go z zasilania to wszystko wraca do normy. Kabel od hdmi mam podpięty ten co był w pudełku od Xboxa One X. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczeks 51 Napisano 18 Lutego 2018 Netflix nie idzie przez HDMI, także wina przewodu odpada. Jak dla mnie to raczej serwis. To nie jest normalne. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kKadajo 454 Napisano 18 Lutego 2018 Niech Jeszce spróbuję zresetować system. Jak to nie pomoże to faktycznie serwis. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 18 Lutego 2018 Zresetować do ustawień fabrycznych ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej Koper 1 175 Napisano 18 Lutego 2018 Wygląda na awarię TV. Spróbuj najpierw przywrócić ustawienia fabryczne. Kalibrację sobie przywrócisz następnie z protokołu kalibracyjnego. Jeśli nie pomoże pozostaje serwis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczeks 51 Napisano 19 Lutego 2018 Reset telewizora do ustawień fabrycznych - w menu serwisowym przycisk INSTOP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 19 Lutego 2018 (edytowane) Serwis uszkodzenie modułu TiCon. To bedzie wracać i powracać..., nie zrobiło się to przy okazji wgrywania nowego firmware? tzn nie zaczęło się tak dziać? Edytowane 19 Lutego 2018 przez ma_ko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 19 Lutego 2018 1 godzinę temu, ma_ko napisał: Serwis uszkodzenie modułu TiCon. To bedzie wracać i powracać..., nie zrobiło się to przy okazji wgrywania nowego firmware? tzn nie zaczęło się tak dziać? Wiesz co zaczęło się dziać tak od 2 dni a nowy format wgrywalem na początku używania tv.. Jak to będzie wracać? To nie da się tego naprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 19 Lutego 2018 wymiana matrycy. TiCon jeśli to On ,ale na 99% bo on jest odpowiedzialny za takie cuda (gdyby było to tylko na wejściach z HDMI to wtedy może jeszcze moduł HDMI, ale jak na treściach z Yotube czy Netflix jest to samo to TiCon na 99%. On jest nie wymienny i jest stałym elementem matrycy OLED i wtedy wymiana matrycy... Czy "menu" tv tez cierpi na takie cudo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gret2013 18 Napisano 19 Lutego 2018 @ma_ko wysyłałeś już CV do LG jako Expert od Oledów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 19 Lutego 2018 Niee, czemu :-) Oni mnie nie lubią... :-) ,ale po kilku awariach i "osłuchaniu" sie serwisanta plus przeglądowi różnych forum to czasem coś wiem, a tu akurat miałem podobne zjawisko na moim TV jednym z LG... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 19 Lutego 2018 A w jakich przypadkach wymieniają na nowy tv w moim przypadku na b7 ? 22 minuty temu, ma_ko napisał: Niee, czemu :-) Oni mnie nie lubią... :-) ,ale po kilku awariach i "osłuchaniu" sie serwisanta plus przeglądowi różnych forum to czasem coś wiem, a tu akurat miałem podobne zjawisko na moim TV jednym z LG... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 19 Lutego 2018 6 minut temu, reddeath napisał: A w jakich przypadkach wymieniają na nowy tv w moim przypadku na b7 ? Tylko przez sklep..., jak TV podlega jeszcze takowej wymianie, ale jak rozumiem masz już TV ponad 2 miesiące więc zostaje tylko serwis LG..., po 2 awariach 3 powinni uznać na nowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 19 Lutego 2018 1 godzinę temu, ma_ko napisał: Tylko przez sklep..., jak TV podlega jeszcze takowej wymianie, ale jak rozumiem masz już TV ponad 2 miesiące więc zostaje tylko serwis LG..., po 2 awariach 3 powinni uznać na nowy... Tak kupiony został w czerwcu 2017 w sklepie RTV Max w Łodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 19 Lutego 2018 Czyli import benelux..., rób to przez serwis... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert_1988_KrK 473 Napisano 19 Lutego 2018 15 godzin temu, Maciej Koper napisał: Wygląda na awarię TV. Spróbuj najpierw przywrócić ustawienia fabryczne. Kalibrację sobie przywrócisz następnie z protokołu kalibracyjnego. Jeśli nie pomoże pozostaje serwis. Jeżeli Serwis wymieni matryce to kalibracja przepada, bo jak wklepie dane z protokołu kalibracyjnego w innym TV to już nie to samo w 100% bo inny panel. Ale pamiętam że kiedyś pisałeś, że można się domagać zwrotu za kalibracje od Producenta w razie awarii TV itp.? Działa to w ogóle w praktyce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczeks 51 Napisano 19 Lutego 2018 1 godzinę temu, ma_ko napisał: Czyli import benelux..., rób to przez serwis... ... czyli? Dobrze czy źle że benelux? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 19 Lutego 2018 To zależy czy po tej wymianie będzie OK , czy będzie "neverending story" z LG. Bo wtedy tylko rękojmia przez sklep..., zresztą teraz chyba tez mozesz z tytułu rękojmi. Ale obstawiam ze z tym sklepem będzie pod górę..., ale moze się mylę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 19 Lutego 2018 Przywróciłem do ustawień fabrycznych ale nie mam a tv tego menu serwisowego jak napisaliście w poprzednich postach. Jutro umwiam się na wizytę serwisanta. . 7 godzin temu, ma_ko napisał: Niee, czemu :-) Oni mnie nie lubią... :-) ,ale po kilku awariach i "osłuchaniu" sie serwisanta plus przeglądowi różnych forum to czasem coś wiem, a tu akurat miałem podobne zjawisko na moim TV jednym z LG... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczeks 51 Napisano 19 Lutego 2018 1 godzinę temu, reddeath napisał: ale nie mam a tv tego menu serwisowego jak napisaliście w poprzednich postach. Tu jest temat odnośnie menu serwisowego: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reddeath 12 Napisano 19 Lutego 2018 Wiecie zrobiłem ten restart i nie ma tego załamania obrazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ma_ko 313 Napisano 20 Lutego 2018 Nie chce byc złym prorokiem, ale jak się zaczęło krzaczyć to będzie się krzaczyć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byczeks 51 Napisano 20 Lutego 2018 A może to wina softu i restart telewizora pomoże. Któż to wie. Okaże się niebawem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach