Skocz do zawartości
Kimakipcza

Jak to jest z jakością tv Philipsa? Modele 2016-17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

Założyłem tutaj nowy temat ponieważ mam upatrzony telewizor  (49pus7502 albo 49mu7402). I wszystko byłoby dobrze gdyby nie opinie na temat tej marki, negatywne opinie, co lepsze opinie sprzeczne z tym co widzę na co dzień bo pracuję jako promotor pewnego japońskiego producenta tv.     Na forum poruszane są liczne posty odnośnie kiepskiej jakości obrazu niektórych modeli (np pus6262) czy też kwestii spasowania elementów obudowy. Problem w tym, że mając styczność przez dłuższy czas z różnymi telewizorami w sklepie mam inne wrażenie. Np jeśli chodzi o obraz to pus6262 świeci dużo lepiej w porównaniu do 49m5602 czy uj6307 biały jest bielszy a kolory lepiej nasycone (wiem, że to niska półka ale podaje przykład). Natomiast gdy mówimy o spasowaniu elementów Philipsy wypadają znacznie lepiej z niż niższe serie Sony (do serii 70) w których to między ramki można z powodzeniem wsadzić długopis. Pracuję od ponad roku i na wystawie na hali nie padł ani jeden Philips, który stał na wystawię. Inne marki miały takie przypadki? Może promotorzy Philipsa mają farta? (w sumie Emperror od manty świeci nieprzerwanie od 3 miesięcy i żyje :D )

 

Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedzi, najlepiej ludzi, którzy zakupili modele z 2016 lub 2017 roku i troche sie nimi pobawili. Jak to jest, faktycznie są z nimi takie problemy czy fala negatywnych komentarzy wynika z wcześniejszych zakupów tv kiedy to Philips dopiero zaczynał z androidem i w tv miał pełno błędów? Bardzo podoba mi się ambilight, lubie też android tv ale chciałbym zasięgnąć opinii forumowiczów bo kiepsko byłoby wydać ponad 3k zł na bubel. 

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wchodzisz w wątek poświęcony danemu modelowi i czytasz opinie użytkowników tak długo, jak sobie wymarzysz ;)

Udostępnij tę odpowiedź