Jump to content
Sign in to follow this  
Sylwek Zawka

Awaria sieci AVR X 2200

Recommended Posts

Witam, wszystkich. Kupiłem w czerwccu 2016 roku Denona AVR X 2200. W poniedziałek odsyłam go ponownie ddo serwisu ponieważ mam awarię. Problem pojawił się po aktualizacji oprogramowania. Ta awaria dzieje się po raz drugi i wygląda tak samo jak za pierwszym razem:

 

Opis usterki:

 

1. Denon avr x 2200 jest wpięty do sieci po kablu ethernet. Z laptopa uruchamiam spotify i chcę wybrać jako źródło dźwięku Denon avr x 2200 jednak nie widać go w aplikacji. Muszę go wyłączyć w tryb stand by i dopiero po chwili pojawia się w sieci i jest widoczny w aplikacji. Gdy już się pojawi i odtwarza muzykę to wystarczy, że dowolnym telefonem, który jest w sieci wi fi odblokuję ekran i od razu Denon avr x 2200 zawiesza się, na ekranie pojawiają się zielone paski  Po zawieszeniu Denon avr x 2200 pojawia się okno proszę czekać i następuje przypisanie do sieci. Oczywiście w tym czasie również Denon avr x 2200 ginie w aplikacji spotify i go nie widać.

 

2. Słuchjąc radia online Denon avr x 2200 odtwarza muzykę i się rozłącza sam po około 10 minutach.

3. Słuchając radia online Denon avr x 2200 odtwarza muzykę jednak w chwili kiedy w dowolnym telefonie, który pracuje w tej samej sieci wifi odblokuje się ekram Denon avr x 2200 zawiesza się następuję „proszę czekać”, „esablishing connection” „assambling” co trwa około 5 minut.

 

Sytuacja pojawiła się miesiąc temu. Przedtem wszystko działało poprawnie. Router tp link Archer D2 najnowszy soft. Wykluczam kable i przewody. Na początku winiłem router ale to nie wyjaśnia tego że Denon avr x 2200 się zawiesza. Inne urządzenia w sieci działają poprawnie. Działa Netflix, a router nie wywala błędów, które wyjaśniłyby sytuację z Denon avr x 2200.

 

Tutaj logi z router z chwili zawieszenia:

2018-01-02 17:25:27 [5] DHCPD: Recv DISCOVER from 00:05:CD:5A:D1:BB

2018-01-02 17:25:27 [5] DHCPD: Send OFFER with ip 192.168.1.102

2018-01-02 17:25:27 [5] DHCPD: Recv REQUEST from 00:05:CD:5A:D1:BB

2018-01-02 17:25:27 [5] DHCPD: Send ACK to 192.168.1.102

2018-01-02 17:25:31 [5] DHCPD: Recv REQUEST from 00:05:CD:5A:D1:BB

2018-01-02 17:25:32 [5] DHCPD: Send ACK to 192.168.1.102

2018-01-02 17:27:03 [5] DHCPD: Recv DISCOVER from 00:05:CD:5A:D1:BB

2018-01-02 17:27:03 [5] DHCPD: Send OFFER with ip 192.168.1.102

2018-01-02 17:27:03 [5] DHCPD: Recv REQUEST from 00:05:CD:5A:D1:BB

2018-01-02 17:27:03 [5] DHCPD: Send ACK to 192.168.1.102

2018-01-02 17:27:07 [5] DHCPD: Recv REQUEST from 00:05:CD:5A:D1:BB

2018-01-02 17:27:08 [5] DHCPD: Send ACK to 192.168.1.102

 

Po stronie routera jak widać nic niezwykłego więc to coś z Denon avr x 2200.

 

Sytuacja jest niezależna od tego czy DHCPD jest włączone, czy też ustawiam adres ręcznie i to niski spoza puli np. 192.168.1.40. Nic to nie zmienia. Nie zmienia nic sposób połączenia z intelrnetem tj. ethernet lub wifi.

 

5. Ostatni test przed wysłaniem. Zmieniłem rotuter na inny prawie nowy – wynik to samo. Po pojawieniu się w sieci telefonu Denon avr 2200 zawiesza się a na ekranie pojawiają się zielone paski. Przed wysłaniem spotify w ogóle przestał go widzieć, a Denon zaczął się zawieszać niezależnie od tego czy gra muzyka. Wystarczy, że odpalone jest muzyka online bez konkretnego wyboru i po włączeniu teleeffonu w mojej sieci wifi – zawiesza się.

 

Serwis trzymał i sprzęt 20 dni. Jakieś sugestie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...