mtbakk 2 Napisano 16 Stycznia 2018 Witajcie, Posiadam amplituner Denon AVR-X2200W, który mam podłączony do telewizora Samsung HU7200 po przez kabel HDMI. Od razu zaznaczę, że oba sprzęty posiadają zainstalowane najnowsze dostępne oprogramowanie producenta a problemy zaczęły się kilka dni temu jak przełączyłem amplituner w telewizorze ze złącza HDMI4 obsługującego ARC do złącza HDMI3 obsługującego HDCP2.2 ale nie obsługującego ARC. Problem objawia się następująco, przy wyłączonym amplitunerze oraz telewizorze i próbie odtworzenia muzyki przez Spotify lub AirPlay amplituner poprawnie zestawia połączenie z telefonem (działa przełączanie utworów, regulacja głośności oraz informacja o aktualnie odtwarzanym utworze na wyświetlaczu amplitunera) ale nie słychać odtwarzanego dźwięku. Dopiero po odłączeniu kabla HDMI od telewizora lub włączeniu telewizora (wystarczy go tylko włączyć na kilka sekund - chyba po to aby wysłał jakiś sygnał przez HDMI) dźwięk zaczyna grać z głośników podłączonych do amplitunera. Problem nie występuje kiedy oba urządzenia są włączone lub telewizor jest włączony a amplituner wyłączony.Na logikę kiedy wyłączę sterowanie HDMI i kanał ARC oraz wskażę wyjście HDMI audio na AVR w menu ustawień amplitunera to problem powinien się rozwiązać ale niestety tak się nie dzieje. Wyłączenie sterowania HDMI w TV również nie przynosi oczekiwanego rezultatu. Kontaktowałem się w tej sprawie z serwisem Denon'a, który poradził mi reset urządzenia do ustawień fabrycznych. Niestety restart urządzenia do ustawień fabrycznych nic nie zmienił na co serwis stwierdził, że musiałbym odesłać do nich urządzenie w celu diagnozy. Zanim jednak odeślę urządzenie do serwisu i pozbędę się go na minimum 2 tygodnie chciałbym się Was poradzić, być może ktoś już miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać albo ma pomysł w czy może leżeć problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach