Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W tym tygodnia zostałem posiadaczem odtwarzacza z tytułu.Chciałbym zapytać czy bitrate odtwarzanej płyty musi być jakiś stały? Nie znam się na tym za bardzo jeszcze niestety. Taka Dunkierka na UHD lata sobie swobodnie między 30-60 mb/s. Podobnie inne płyty UHD. 

PS. Jeżeli temat nie w tym dziale to proszę admina o przensienie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ma być, nie masz się czym martwić.

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, a może mi ktoś wytłumaczyć jaka jest różnica przy opcji 4k upscale: auto1 vs auto2 dla filmów Blu Ray? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam tego odtwarzacza, ale rozważam zakup.

Z instrukcji wynika, że auto 2 upskaluje zawsze do 4K jeśli odtwarzacz jest podpięty do urządzenia obsługującego 4K.

W trybie auto 1, jeśli jest podpięty do urządzenia Sony, potrafi zachować 2K dla materiału wideo, upskaluje do 4k dla pozostałych źródeł (Miracast, Net, photo). Ma to chyba tylko sens jeśli upskaler w ampli Sony albo TV Sony jest lepszy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i stalo sie . Przyszla aktualuzacja do Dolby Vision. Ze 2 tygodnie temu ,ale dopiero dzis odpalilem odtwarzacz i sie zainstalowala. Dolby Vision dziala - sprawdzone na Last jedi?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko zauważ że, odtwarzacz nie potrafi sam wykryć czy ma do czynienia z materiałem zapisanym w DV i trzeba tą opcje ręcznie włączyć w ustawieniach. Jeżeli później nie wyłączysz DV w ustawieniach to każdy materiał z płyt będzie w TV odbierany jako DV niezależnie czy jest to płyta BD czy UHD zapisana w trybie HDR tak więc mają jeszcze nad czym pracować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi