Skocz do zawartości
Gmeru

Sklepy w Polsce ze sprzętem HDTV - Opinie, komentarze

Rekomendowane odpowiedzi

To chyba częsta polityka. Kupowałem tak Canona G7 w USA. Tam gdzie porównywarki dawały najlepsze ceny zamówiłem i sprzedawca usiłował mi wcisnać komplet drogich dodatków nabijających marże: folie na ekranik, kartę, akku , jak sie upierałem że nie dziękuje na sam aparat to okazywało się że właśnie sie skończył na magazynie, będzie za miesiąc, 2 tygodnie itp. Kupiłem w końcu po 3 anulacjach zamówienia w droższym ale dobrze ocenianym za obsługę sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też miałem takie problemy w USA jak aparat kupowałem wcisneli dodatkowa baterie i zażyczyli sobie za nią ze 2 razy tyle co w sklepie kosztuje. Ile było zachodu żeby to w końcu odkręcić. Dopiero po zastraszeniu że obsmaruje ich na porównywarkach cen spuścile cenę baterii o połowę i dorzucili torbę na aparat.

Dlatego teraz najtańsze i najdroższe oferty odrzucam z automatu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to napiszę ci tutaj ;)

Zdecydowanie uważać i nie atakować w ciemno.
Poczytaj tutaj : [url="http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=17324&highlight=agito"]klik[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja kupiłem części do komutera na agito i byłem zadowolony z obsługi.Firma wkrótce wchodzi na giełdę więc to też samo za siebie mówi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie. Agito to tak duża firma, że opinie są chyba zbędne ; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

Podnosicie problem, który bardzo łatwo można wygrać w sądzie na drodze cywilnej.
Był taki przypadek, tylko nie pamiętam, kiedy to miało miejsce.
Klient zamówił towar, który był reklamowany jak dostępny za określoną kwotę i jak się później okazała towaru nie było lub cena była wyższa niż w reklamie. Zdenerwował się i sprawę skierował do sądu. Wygrał, otrzymał odszkodowania za stracony czas, a firma została zobowiązana do sprzedaży towaru po cenia, która widniała w reklamie.
Sprawa wygląda podobnie, jeżeli chodzi o terminowość dostarczenia towaru.

Większość osób nie wie o takiej możliwości i nie dochodzi swoich racji na drodze sądowej.

Pozdrawiam,
Andrzej S.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Polecam Agito.pl pod koniec wakacji kupowałem tam laptopa Toshiby i termin realizacji był 3-5 dni ale kurier był już po 3 dniach więc duży plus za to;p No i kontakt z obsługą ok i szybko odpisują na maile

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pojawiające się ostatnio na forum posty opisujące problemy z przelewami od firmy Digitalo do Klienta jeszcze raz udowadniają, że Obsługa Klienta jest w dzisiejszych czasach niezmiernie ważna.
To, że przelew nie dotarł do Klienta z winy banku, nie zwalnia firmy, w tym przypadku Digitalo od odpowiedzialności, gdyż to Digitalo jako firma samo wybiera sobie dostawców. Takim dostawcą usług finansowych jest niewątpliwie bank, który firma prawdopodobnie wybrała świadomie. Jeśli bank się nie sprawdza, bo przelewy do klientów idą po 5-6 dni, to wina spoczywa także na firmie Digitalo.
Wiele firm w Polsce jeszcze tego nie rozumie, że [b]jakość tworzą tylko te procesy, w których Klient ma styczność z firmą[/b].
W tym przypadku, Klient ma styczność z firmą Digitalo, a nie z bankiem firmy Digitalo, wiec zwalanie winy na bank nie jest usprawiedliwieniem.
Firmie Digitalo radzę zmienić bank, bo psuje sobie wizerunek, który na tym forum został już nadszarpnięty, oraz wdrożyć system obsługi klienta, gdyż strategicznie myśląc o biznesie nie wróżę jej świetlanej przyszłości bez takiego systemu. Edytowane przez B737 Captain

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie reklama ale co tam: Saturn Głębocka WWa - tak jak pisał dominikjestem > szok jeżeli chodzi o wybór płyt. TAM JEST WSZYSTKO!!!! Wszystko co muzyczne na rynku i filmowe. Patrząc na tamtego Saturna można stwierdzić, że jednak da się zrobić w jednym miejscu raj dla HD Maniaka. Inne MM i Saturny to namiastka oferty. Polecam zajechać chociaż sam dzisiaj zrobiłem tam spustoszenie na półkach :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[url="http://mksmultisystem.eu/product-pol-340-Samsung-LE40F86BD.html"]http://mksmultisystem.eu/product-pol-340-S...-LE40F86BD.html[/url] sklep "bajka", sprzedawca"bajka", tv "bajka" = 2700zł w kieszenie (wcześniej byłem w MM):rolleyes:

Edytowane przez Alfie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałbym osobiście pochwalić sklep www.punkt44.pl za sprawną obsługę i pomoc (filmy HD Blu-Ray) oraz fachowe podejście do klientów.

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed dokonaniem przelewu czy płatności kartą polecam sprawdzić wiarygodność sklepu np. na opineo.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!!!
Co myślicie o tym sklepie: robson.pl??? Wygląda solidnie, ma szeroki asortyment i zastanawiam się, czy warto w nim kupować... Z niecierpliwością czekam na Wasze zdanie na jego temat.
Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam
W końcu dojrzałem mentalnie i przede wszystkim finansowo do zmiany tv. Nauczony wcześniejszymi problemami z zakupem podobnych urządzeń zajrzałem w neta. Poświęciłem duużo czasu na przejrzenie stron, opinii i testów. Biorąc pod uwagę możliwości finansowe (bezwzględny max 5 k) wybór padł na Toshibę 42z3030. No i się zaczęło. Najpierw szukanie czegoś sensownego w TriCity. Zacząłem od EroAgd - porażka (brak). MM egzemplarz w zmęczonym kartonie - zrezygnowałem ale dowiedziałem się cennej dla mnie rzeczy a mianowicie w jaki sposób otwiera się karton i na co zwrócić uwagę przy tych plastikowych blokadkach (wielokrotne otwieranie powoduje załamywanie się plastiku i jego mocne matowienie w miejscach pracujących elastycznie) nie mówiąc już o fatalnym stanie otworu w kartonie. Cena 6200 :o .
O Saturnie nie chce mi się pisać czyli drogo. Czytając o sklepach internetowych rzuciłem się na opinie i doświadczenia userów i klientów. Zmroziła mnie tzw. sprawa Agito i już ostrożniej typowałem ewentualne miejsca zakupu. Przyjąłem sobie schemat działania czyli typowanie, opinia, wstępna rozmowa telefoniczna (przedstawienie moich oczekiwań), zamówienie przez net, zapłata i odbiór w sklepie. Na pierwszy ogień
poszedł RAM.net. Nawet sympatyczni (co prawda do końca) ale po kolei. Rozmowa bardzo rzeczowa, tak oczywiscie będzie szybko. Cena do przyjęcia czyli razem z przesyłką do sklepu 100 zł dla kuriera około 4.750. Niestety w sklepie nie mają warunków do uruchomienia telewizora. Zamówiłem około 13 tej (formularz na stronie) i czekam. Następnego dnia rano około 10 tej telefon: jest do odbioru. Spytałem tylko dla pewności czy to oryginalnie pakowany egzemplarz z hurtowni z nienaruszonym opakowaniem - tak oczywiście. No to jadę. Melduję się w sklepie i proszę o zamówioną Toskę. Za chwilę wnoszą karton i już widzę, że coś nie tak. Taśma niby oryginalna ale dziwnie pofałdowana i generalnie odklejana. Czyli pierwszy zonk. Karton otwierany i to niefachowo - czerwona lampeczka po raz pierwszy. Pytanie: kto otwierał ten karton..... milczenie i nie wiemy taka przyjechała-hmmmm....
Proszę o wyjęcie Tośki i Pan tnie taśmę na górze kartonu czyli niefachowo (patrz zdanie o blokadkach na kartonie). Sprawdzam stan blokadek: nieruszane. Następna lampka czy nie otwierał jakich klient w domu?
Panowie wyjmują panel.... podstawa osobno może to szczegół może tak powinno być ale rzut oka na folię okrywającą panel - pognieciona jak psu z gardła. Proszę o zdjęcie folii i pokazanie powierzchni panelu - Panowie tak manipulują ustawieniem aby na panel nie padało światło.... spokojnie patrzę na te manewry i proszę o odwrócenie do światła. I następny zonk na panelu w górnym lewym i prawym dolnym rogu zacierki czyli ślady idiotycznych prób usunięcia jakichś zabrudzeń. Powierzchnia panelu ewidentnie uszkodzona. Pytam czy ten egzemplarz na pewno przyjechał z hurtowni i jest rzeczywiście nowy i nieużywany? Tak. Zaczynam kojarzyć i domniemać karton otwierany niefachowo czyli tak samo ja bym go otworzył nie posiadając wiedzy lub nie patrząc na obrazki na kartonie sugerujące sposób jak to zrobić. Ktoś tu na forum pisał, że Tośki generalnie są pakowane z zamontowaną podstawą tu była osobno (nie wiem czy to prawidłowość). Ostatecznie mówię, że rezygnuję z zakupu i wtedy nagle okazuje się, ze można podłączyć telewizor i sprawdzić na miejscu..... jestem niezdecydowany...... możemy anulować koszty transportu czyli -100zł, ładny gest ale już podjąłem decyzję. Poczułem się zrobiony w konia a tego nikt nie lubi. Podziękowałem i podałem koło ratunkowe: jeśli w tym samym dniu otrzymam zapewnienie o mozliwości sprowadzenia rzeczywiście nienaruszonego sprzętu to zmienię zdanie o tym sklepie. Niestety nie doczekałem się. Następny sklep, ta sama procedura i na początek zaskoczenie telewizor będzie, z hurtowni w Wawie ale dopiero w poniedziałek. No dobrze poczekam. Jeśli ten tekst Was zainteresował to napiszę ciąg dalszy.
BTW jestem ciekawy czy w naszym kraju jest możliwość zakupienia tej Tośki w nienaruszonym stanie? I czy wszystkie te modele oferowane w super cenach to maszyny po przejściach? Być może zmienię zdanie w poniedziałek.
Pozdrawiam
Cd.
Następny sklep internetowy Lider24, złożyłem zamówienie, zaznaczyłem w rozmowie warunek - oryginalne nienaruszone opakowanie i czekałem 5 dni na informację, że niemożliwym jest dostarczenie tego modelu w oryginalnym opakowaniu :) tym samym zamówienie zostaje anulowane :(
No cóż, przejrzałem pozostałe oferty, jedynie Balta zapewniła mnie o możliwości dostarczenia fabrycznie nowego telewizora w oryginalnym nienaruszonym kartonie za 4,750, Rano telefon z Balty.......
Jest do odbioru. :(
Pojechałem, rzut oka na karton: wygląda dobrze, taśma oryginalna bez śladów odrywania, stan plastikow bez uwag. No to otwieramy, młody człowiek chwyta za nóz...... stop, cztery ruchy u podstawy kartonu i widzimy folię i idealny porządek. Panel czysty, lakier bez śladów i zero kurzu. instrukcje oryginalnie zaspawane, karton z podstawą zamknięty w środku bumerang owinięty w folię równiótko założoną i również zaspawane wkręty i klucz. Jeszcze błysnąłem wiedzą na temat badpikseli oraz przypadków buczenia, przypomnienie o prawie zwrotu w ciągu 10 dni bez podania przyczyny i zgoda na podstemplowanie gwarancji w dogodnym dla mnie terminie do kilku dni.
Przyznam, że byłem pod wrażeniem.
Podróż do domu i montaż bumeranga. Podłączenie sygnału z UPC(analog jeszcze) wiedziałem, że rewelacji nie będzie ale obraz na większości stacji więcej niż zadawalający. Mam odniesienie do 2 ch Panasoników 1 Samsunga i 1 LG też podłączonych do UPC (analog)i mogę napisać, że Tośka bije je na głowę. Podłączenie dvd,Hrabia Monte Christo no i bajeczka. Trochę zabawy z ustawieniami i jest very ok.
Teraz czekam na cyfrowy sygnał z UPC, jeżeli wykaz programów w pakiecie max z dekoderem HD nie ulegnie zubożeniu to biorę w ciemno. Ani C+ ani N ani tym bardziej PC nie są konkurencją.

To by było na tyle, mam nadzieję, ze moje doświadczenia uchronią Kogoś przed popełnieniem pomyłki w trakcie poszukiwania i zakupu Tośki.
Pozdrawiam

Edytowane przez scichy58

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='kjeld' post='83188' date='03.02.2008, 00:41 ']W związku z planowanym zakupem od jakiegoś czasu zaglądam na www.skapiec.pl i obserwuję tendencje cenowe wybranych modeli LCD i plazm.
Jednym z tych tv był Philips 42PFL7332. W piątek 25 stycznia wchodzę na Skąpca i oczom nie wierzę. Tenże Philips z najniższą dotychczas ceną 4620 zł pojawia się w dwóch sklepach w cenach 3570 zł i 3660 zł. W te pędy zamawiam tv w morele.net. Telewizor na ich stronie przez cały weekend figuruje jako dostępny, także po aktualizacji stanów magazynowych, aż do poniedziałkowego przedpołudnia. Taka sytuacja trwa do poniedziałku, kiedy to parę minut po 12:00 przychodzi mail z przeprosinami, że towar jest niestety niedostępny (zszedł był), a fakt pokazywania jego dostepności na stronie wyniknął z aktualizacji stanów magazynowych trzy razy dziennie. Wchodzę na stronę, faktycznie przy telewizorze opis "niedostępny" i czas aktualizacji stanów magazynowych identyczny co do sekundy, kiedy to jeszcze tv miał być. No nic, przeprosili, a oferta sklepu z tym tv zniknęła ze Skąpca.

Skoro już się tak rozochociłem z zakupami, zamawiam w poniedziałek 28.01.2008 tv w drugim sklepie (ofertę też widziałem na Skąpcu w piątek) - rtv.centrum.com.pl. Cena jeszcze bardziej atrakcyjna, małe 3570 złociszy. We wtorek przed południem mailem otrzymuję potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

Coby nie wyjść z wprawy zamawiam we wtorek ten sam tv w kolejnym sklepie, rtvexpert.pl. Hicior cenowy, tylko 3501 zł, prawie darmo, oferta na Skąpcu pojawiła się w mędzyczasie. Mailem potwierdzają przyjęcie zamówienia. Dzień przedtem wysłałem ze strony www zapytanie o dostępność towaru - odpowiedzi brak.

W środę mailem po 15:00 otrzymuję z rtv.centrum.com.pl pełną żalu informację o niedostępności towaru.
Za chwilę dostaję maila z rtvexpert.pl z odpowiedzią na zapytanie o dostępność towaru - nie ma i w najbliższym czasie nie będzie.

A teraz najlepsze! W chwili, kiedy to piszę (02.02.2008 godz. 23:26) telewizorek w najlepsze jest nadal do kupienia ze stron www rtv.centrum.com.pl i rtvexpert.pl. Co oczywiste, Skąpiec nadal wyświetla te oferty.

Mam wrażenie, że niektórzy prowadzący tzw. sklepy internetowe traktują Skąpca i swoje witryny jako tablice ogłoszeń. Jak już klient wejdzie to może coś innego kupi, np. kilo kaszanki. Bo na zakup towaru pokazywanego jako oferta handlowa raczej nie ma szans.

PS.

Wk....łem się i pojechałem do idiotów. Kupiłem plazmę.[/quote]
Ludzie, czy nie macie instynktu samozachowawczego?
Skoro jest coś w necie za pół ceny to nie wydaje wam się to podejrzane. Dokładnie tak robią, traktuję porównywarki cen jako darmową reklamę. Jak chcesz coś kupić to zaczynają się schody. Z drugiej strony musisz uwzględnić co się stanie jak sprzęt się popsuje. Bo wtedy to jest jazda. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kupowałem Samsunga przez neta to dzwoniłem do sklepów z Ceneo i dopiero gdy mi potwierdzili, że mają go to wtedy złożyłem zamówienie no i tak z 5 pierwszych sklepów odpadło. Ale TV dzięki temu był u mnie na 2 dzień od zamówienia ;) A sklepy to naprawdę zbyt nadużywają porównywarek w większości mi mówili, że będą mieli TV za 2 tyg ale za to mogą mi zaproponować super ofertę, która była taka tylko dla nich :) Ale ja wiedział co chce i ile mogę wydać przez neta na to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A zdarzyło sie juz wam ze w porównywarce oferowana była kamera powiedzmy w sklepie A za 2200 /najniższa cena/- wchodzicie na stronę tegoż sklepu "A" a tam ta sama kamera juz kosztuje 2400...

Porównując ceny telewizora KDL-52W4000 - u nas w Polsce kosztuje ok 7300, w Niemczech 6100 ...
Łapy do ziemi opadają- wokół same złodziejstwo lub kombinatorzy Edytowane przez mobor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak sprawdzić czy dany sklep istnieje w ewidencji gospodarczej, czy podawany numer konta jest rzeczywiści numerem sklepu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja w inną nutę. Chciałbym pochwalić dwa sklepy internetowe z Warszawy.

AV Partner w którym kupowałem telewizor. Błyskawiczna dostawa GRATIS!!!przez pracownika sklepu w dniu zamówienia (może była akurat promocja :rolleyes: ), kabel HDMI do tv gratis, zapłata przy odbiorze, Pan nawet zainstalował mi kanały w tv :) nawrawdę szacun


AV Świat przy Al. KEN gdzie kupowałem kino. Również dostawa w ustalonym terminie przez pracowników( jedna z kolumn co prawda przyjechała uszkodzona ale została wymieniona w dniu następnym), panowie również wnieśli mi sprzęt na 7 pietro i też dostawa gratis i zapłata przy odbiorze.

Jak widać nie wszystkie sklepy oszukują i niektóre jednak pracują profesjonalnie a to warto docenić i pokazywać takie sklepy. Panowie oby tak dalej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hm kupował może ktoś kiedyś w Avans ? Chodzi mi głównie jak to cenowo wygląda oraz czy nie ma żadnych problemów z serwisem itd. :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z [url="http://www.audioplaza.pl/"]AudioPlaza[/url] w Poznaniu/necie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam.

Chciałem kupić DVD LG DVX 276, ewentualnie 286 i nie kupiłem bo nie ma jak. Sklepy które mają/miały ostatnio w ofercie te odtwarzacze, więc nimi sie zainteresowałem:

1. http://www.maximedia.pl/ - Totalna porażka, można dzwonić i dzwonić i albo nikt nie odbiera albo zajęte... przez godziny nie można sie dodzwonić... Gdy już jakimś cudem sie dodzwoniłem okazało sie że nie ma tych modeli i nie będzie bo już wyszły nowsze. A na ich stronie jak były tak są dalej oferty tych odtwarzaczy...

2. http://www.proomo.pl - Są również te modele w ofercie, zapytałem więc czy któryś jest dostępny... oczywiście niedostępne. Na stronie jest teraz informacja że produkty aktualnie nie dostępne ale dziś patrzę i ceny wzrosły - było poniżej 200 zł a jest 265.

3. http://www.maxmania.pl - nie odpisują na moje pytania gdy już ktoś jest online...

4. http://www.centrumpromocji.pl - zapytałem sie o dostępność tych odtwarzaczy i też nie ma i nie będzie bo to wg nich stary model... to po co go mają na stronie?! a nowszych nie mają w ofercie a podobno są u nich dostępne...

5. http://www.agdyby.pl/ - też obiecują gruszki na wierzbie...

6. http://www.agdmedia.pl/ - nie mają i nie spodziewają się a oferty są dalej na ich stronie.

7. http://www.jlkomputery.pl - do tej pory taka informacja, a towaru nie ma dostępnego:

"Odtwarzacz DVD LG stacjonarny DVX286

Dostępność: dostępny

Dostępna ilość: 10"

8. http://www.electrosharks.pl - na stronie była informacja że na magazynie, więc sie pozytywnie nastawiłem że może uda sie kupić odtwarzacz... okazuje sie jednak że niedostępny... ale produkt usunęli ze strony.

Już pomijam fakt że niektóre z tych sklepów nawet nie raczyły na stronie podać NIP-u i REGON-u.

Natrafiłem na stronę pyrchla.pl. Zastanawiam się nad fergusonem ewentualnie ale chyba nie dostanę u nich oryginalnie zapakowanej przez producenta paczki. Na stronie napisane jest że odtwarzacze są sprawdzane i z nowym softem (nie wiem czy wszystkie). Wydaje mi sie to podejrzane, bo równie dobrze takie odtwarzacze mogą być po serwisowe, po przejściach, taniej zakupiony i dlatego więcej zysku ze sprzedaży, a ja chcę całkowicie nowy i sprawny odtwarzacz. Podobno sprawdzają sprzęt bo 99% ich sprzedaży to wysyłki i nie chcą wadliwego wysłać do klienta, ale przecież jakby były nowe całkowicie to nie było by raczej mowy o wadliwości... Mieliście kiedyś styczność z tym sklepem?

Edytowane przez koszalek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem w tym sklepie DVD Fergusona w kwietniu ubiegłego roku. (mam go zresztą do dziś i żadnych z nim problemów). Gość wystawiał wtedy na aukcji nowy model, który dopiero miał się pojawić na rynku ale wszystko było jasno napisane. Gdy miały być dostawy był akurat jakiś strajk w porcie i kontenery utknęły na statku. Ponownie, gość jak tylko o tym miał informację podał na stronie aukcji i do tego pofatygował się by osobiście zadzwonić i spytać czy chce nadal czekać na towar czy zrezygnować. W końcu strajk się skończył i po paru dniach odtwarzacz już dotarł do mnie bez dalszych przygód.

Od tamtego czasu nie miałem okazji nic u nich zamawiać ale wówczas mimo wszystkich opóźnień na kontakt i jakość obsługi nie było powodu narzekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak paczka? Oryginalnie zapakowana czy widać było że otwierana? Napisane było że nowy odtwarzacz? Bo teraz nigdzie nie widzę by było napisane że nowe są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...