Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gmeru jak wygląda nowy Assassins po updejcie?,zastanawiam sie nad kupnem x boxa one x (posiadam ps 4 pro i samsunga js 8500)z jakiej odleglosci widac roznice w 4K,moze jakies porownanie ps4 pro kontra x box one x Assassins Creed Origins

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.11.2017 o 14:19, raf7705 napisał:

Atmos w filmach to już chleb powszedni.
Kiedy taki Atmos albo inny system dźwięku 3d będzie w grach?
Chyba coś czytałem że będzie jakaś prosta gra w auro3d, niedługo od Sony...

Jest Atmos w Battlefield 1 i jest w star wars battlefront :-)  

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, ambidark napisał:

Przydałby się też drugi port HDMI Out dla dźwięku.

Dokladnie tak, jak w wiekszosci lepszych odtwarzaczy UHD BD.

16 godzin temu, ryan77 napisał:

Gratulacje. Świetna recenzja.

Pytanie czy mógłbyś napisać kilka zdań o jakości kabla hdmi dołączonego do zestawu? Szykowałem się za zakup osobnego ale widziałem gdzieś wypowiedzi, że ten z zestawu jest bardzo dobrej jakości. 

Ja bym bez kabla HDMI Wireworlda nawet nie podłączał :D, a tak na serio przeciez kabel jak kabel ma działać i spełniać standard przepustowości 18Gbps i spełnia, tyle. Nie bedzie najmniejszej roznicy czy bedzie to ten z zestawu czy jakikolwiek nawet najdrozszy ktory bys sobie nie kupił. To tak jakbyś chciał kupić lepszy kabel SATA do dysku niż ten dodawany wraz z płytą główną :) 

-------

Do wad dodałbym jeszcze brak możliwości łatwej wymiany HDD, jakby tak wstawić tam SSD to jeszcze byłoby szybciej zapewne z loadingami.

 

Edytowane przez PeterMac
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję recki! Ja już nie mogę się doczekać, aż mój model trafi w moje ręce (mam info, że już został wysłany, odliczam godziny :P). Gearsy, Forza, Titanfall 2 (notabene naprawdę świetny FPS, troszkę niedoceniony).

Co do obsługi plików czy też jego braków to tym się nie zrażam, gdyż te funkcje w 99% spełnia OLED TV, to samo się tyczy filmów. Jak to ktoś wyżej napisał - konsola ma służyć do grania ;)

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, PeterMac napisał:

Tylko czy do FM7 potrzeba aż konfiguracji SLI ;), chodzi juz na pojednycznej karcie 1070 w Ultra w 4K stałe 60FPS.

Na mnie robi najwieksze wrażenie układ chłodzenia który nawet pod obciązeniem w grach 4K jest ponoć cichszy niz chłodzenie PS4 Pro w samym dashboardzie :) a przynajmniej tak wyszło w recenzji na innym serwisie, a konsola mniejsza gabarytowo od PS4 Pro.

Ciekawy jestem grafiki w FM7 np. na trasie Mapple Valley tej jesiennej jak to wygląda na Xx, bo ta trasa bardzo marnie wygląda na PC nawet na Ultra, drzewa płaskie tekstury 2D itp poziom FM4, jeszcze czy poprawili od chocby takiego Nissana GT-R któremu brakowało lusterek z kamery zza auta :)

Test/recenzja jak zawsze rewelka, wychwytujecie z Maciejem różne technicznie istotne rzeczy o których próżo szukać gdzie indziej :)

A to widzisz, nie odpalałem bo mam tylko grube konfigi pod ręką i nie sądziłem, że na 1070 tak to chodzi??? ;-). Myślę, że ta trasa wygląda tak samo ale odpalę sobie zaraz. Pach raczej doprowadził wszystko do poziomu PC a nie, że lepiej. Tak mniemam to przejechaniu się po Pradze i oczywiście Dubaj. Ale Praga to jednak WOW ;)

Co do chłodzenia to w ogóle konsola sprawia wrażenie niesamowicie dopracowanej. Ktoś przysiadł i wszystko dokładnie zaplanował. Tutaj nie czuć nawet na chwilę pośpiechu we wprowadzeniu na rynek. Pewnie dlatego mamy efekt jaki mamy. No i wychodzą też kolejne rzeczy.. np. sporo szybsze wgrywanie się gier...

Fajne porównania (takie jak w naszym teście): http://www.xboxygen.com/News/26025-Xbox-One-X-sur-TV-1080p-oui-c-est-plus-beau-et-on-le-prouve?lang=fr

Kilka istotnych filmów (np. porównanie jak wiele zyskują także gracze z TV Full HD):

 

 

8 godzin temu, Mailo60 napisał:

Gmeru jak wygląda nowy Assassins po updejcie?,zastanawiam sie nad kupnem x boxa one x (posiadam ps 4 pro i samsunga js 8500)z jakiej odleglosci widac roznice w 4K,moze jakies porownanie ps4 pro kontra x box one x Assassins Creed Origins

Wygląda duuużo lepiej. Tutaj jeszcze fajne porównanie: http://www.xboxygen.com/News/26025-Xbox-One-X-sur-TV-1080p-oui-c-est-plus-beau-et-on-le-prouve?lang=fr

A z PS4 pro trzeba by zrobić porównanie ale wiadomo, że może być tylko gorzej albo podobnie. Lepiej nie będzie ;-) Więc nie wiem czy opłaca się w to bawić. Może w tygodniu ogarnę temat chociaż jak mówię: trochę to taka sztuka dla sztuki. Stawiam na to, że na X jest "nieco lepiej". Duża różnica jest natomiast między starymi wersjami konsol. Warto siadać blisko przed ekranem by zobaczyć jak najwięcej. Im dalej tym mniej szczegółów.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Gmeru napisał:

A to widzisz, nie odpalałem bo mam tylko grube konfigi pod ręką i nie sądziłem, że na 1070 tak to chodzi??? ;-).

Jasne rozumiem, tutaj jest fajne zestawienie jak FM7 lata na poszczególnych kartach w 4K, gra ma fajny lekki silnik który nie wymaga az tak duzo mocy od GPU. Wyniki z najnowszymi sterownikami zapewne byłyby jeszcze nieco wyższe.

3840x2160Ultra.png

Edytowane przez PeterMac
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Mailo60 napisał:

Gmeru jak wygląda nowy Assassins po updejcie?,zastanawiam sie nad kupnem x boxa one x (posiadam ps 4 pro i samsunga js 8500)z jakiej odleglosci widac roznice w 4K,moze jakies porownanie ps4 pro kontra x box one x Assassins Creed Origins

No i pojawiła się odpowiedź na twoje pytanie i jest tak jak wyżej się spodziewałem i napisałem ; ) Tyle, że ciężko się tutaj wypowiedzieć i płynności.

DN1FZahX0AAisS-.jpg

 

Pięknie zrobili z tym chłodzeniem... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jest Atmos w Battlefield 1 i jest w star wars battlefront :-)  
To mówisz, że Battlefield 1 ma Atmos...
A na każdej platformie, czy na wybranych?
Zapytam inaczej, czy na PS4 nie pro, też ma Atmos?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanie odnośnie Forzy 7: czy u was też jest coś nie tak z oświetleniem w grze i nawet w dzień wydaje się jakby był półmrok, nawet jak na niebie wyraźnie widać słońce? Testowałem tylko demko, ale w porównaniu z Forzą Horizon 3 to jest jakaś masakra. Ustawiałem HDR, jasność i nawet odpalałem dynamiczny kontrast na maksa na LG C6 i nic nie pomagało żeby to jakoś wyglądało.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, raf7705 napisał:

To jest właśnie, to [beeep], zwane HDR.

Ale w Forzie Horizon jest OK. tylko w 7 inaczej zrobili oświetlenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, raf7705 napisał:

To mówisz, że Battlefield 1 ma Atmos...
A na każdej platformie, czy na wybranych?
Zapytam inaczej, czy na PS4 nie pro, też ma Atmos?

Na PS4/PS4 Pro usłyszysz Atmos tak samo jak zobaczysz film Ultra Blu-ray. Niestety Sony jest za bardzo zacofane, trochę tak jak Nintendo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie kwestia zacofania, a innego podejścia do swojego ekosystemu. Microsoft też święty nie jest. Przykład z muzyką. Tyle to już na naszym rynku działa M$, Xbox Live a Groove dalej nie bangla. Albo taki odtwarzacz wspomniany w teście - ten podstawowy do niczego się nie nadaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, vaGRAnt napisał:

To nie kwestia zacofania, a innego podejścia do swojego ekosystemu. Microsoft też święty nie jest. Przykład z muzyką. Tyle to już na naszym rynku działa M$, Xbox Live a Groove dalej nie bangla. Albo taki odtwarzacz wspomniany w teście - ten podstawowy do niczego się nie nadaje.

Ostatnio ogłosili, że zamykają groove i polecają się przesiąść na spotify. Ale fakt, w Polsce groove nigdy nie działało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajny test. Dzięki. Ciekawy ten filmik z porównaniem XoX z Ps4Pro, ktory zamieściłeś, niewiele różnic...Pewnie potrzeba czasu żeby wyciągnąć max z nowej konsoli.

chyba poczekam na ps5 ;)

Edytowane przez szewi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 hours ago, ifeelveryblah1 said:

Na PS4/PS4 Pro usłyszysz Atmos tak samo jak zobaczysz film Ultra Blu-ray. Niestety Sony jest za bardzo zacofane, trochę tak jak Nintendo :)

Niestety Sony robi/nie robi wielu rzeczy dla samej zasady, takie korporacyjne "widzi mi się". Np. długo zwlekali z wprowadzeniem ekranów dotykowych do aparatów foto, a jak w końcu wprowadzili, wykastrowali je z 90% funkcjonalności bez żadnego powodu.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Gmeru

Co z tym testem multimediów? Mój Xbox One S czyta wszystkie mkv, avc i napisy srt bez problemu, a Xbox One X nie? Polecam użyć aplikacji Filmy i TV, tej samej co jest na Windows 10. Trochę zawaliłeś test plików multimedialnych ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie najbardziej boli, że Microsoft, chyba specjalnie po to żeby sprzedać więcej krzyż boxów spaprał obsługę HDR w Windows 10. Miałem nadzieję że w aktualizacji Fall Creators Update coś się w tym temacie ruszy. Niestety, nadal jest źle. Tragicznie źle. Jest jakiś przełącznik w ustawieniach ekranu i albo aplikacje go olewają i nie ma HDRa albo same zaczynają go ustawiać na siłę i zapominają go wyłączyć. A pulpit w HDR wygląda strasznie mdle. Jak ktoś ma mocnego kompa, nową grafikę i ekran z HDRem i liczy, że sobie zobaczy co to ten HDR w grach to niestety się zawiedzie.  

Może mi ktoś wyjaśnić co daje Dolby Atmos w grach? Bo jak rozumiem w filmach ma to sens - każda ścieżka dźwiękowa ma swoje metadane, które pozwalają tą ścieżkę umieścić w przestrzeni i tym się zajmuje amplituner. W zależności od tego ile mamy głośników odpowiednio ten dźwięk będzie pozycjonowany i zagrany. Ale przecież w grach każdy dźwięk jest umiejscowiony w przestrzeni z definicji i każda karta dźwiękowa w kompie czy też konsola robią to od lat? Nie kumam tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale coś musi ten dźwięk wygenerować dla tych 12tu głośników. 

Czyli konsola musi wygenerować Dolby THd 7.1 z metadanymi dla atmosa i wysłać do amplitunera.

Tego chyba od dawna nie robi, o ile w ogóle robi? 

Bo puszeczenie gotowej ścieżki z płyty a wygenerowanie z gry, to nie jest to samo. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój prawie 10 letni Xonar D2 w kompie mówi systemowi Windows żeby ten dla niego generował dźwięk 8 kanałowy (tzw wejście systemowe) po czym z tych 8 kanałów robi downmix do 5.1 (bo takie mam głośniki podpięte). Atmos wszystko co daje to dodatkowe 4 głośniki? Po co w takim razie te metadane?

Edytowane przez efel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może poczytaj o atmosie najpierw.
Jak działa, na czym się opiera i co daje....
Sporo czytania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co daje Atmos w filmach to wiem, po co mam to jeszcze raz czytać. Nie rozumiem po prostu jego zastosowania w grach i przewagi nad tym co jest od lat, myślałem że ktoś jest w stanie mi to łopatologicznie wyjaśnić. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w grach ma chyba dać to samo co w filmach. Dźwięk 3d.

Jak cos dzieje się w grze nad głową, to ma być słychać ten dźwięk z nad głowy.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk 3D w grach jest od bodaj pierwszego Sound Blastera Live. No ale masz rację, może chodzi o te dodatkowe głośniki nad głową. Natomiast trudno nie oprzeć się wrażeniu, że wystarczyło dodać po prostu te dwa czy cztery głośniki do istniejących standardów i efekt byłby ten sam. Przynajmniej jeśli chodzi o domowe zastosowania. Rozumiem że Atmos siłę pokaże jak wybuduję sobie salę kinową z 30stoma głośnikami, bo dzięki temu będę mógł z większą precyzją zlokalizować dźwięk przeciwnika w grze. Tak czy siak, dla mnie to jest przerost formy nad treścią jeżeli chodzi o gry i wątpię żeby się przyjęło na dłuższą metę. Na bank Atmos jest trudniejszy do zaimplementowania w grze, więc to są koszty dla developera. A jak coś zaczyna kosztować więcej niż daje korzyści to raczej umiera...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i właśnie dlatego, mnie trochę zaskoczyła informacja, że Atmos jest w jakichś grach już zaimplementowany.
Wątpią w tą informację.

Faktycznie jest informacja na stronie dolby, że jest Atmos w grze battlefront 2 w wersji na PC.
To narazie jedna gra na PC.
To i tak dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...