Skocz do zawartości
Maciej Koper

Philips PUS8102 TEST telewizora z podświetleniem Direct LED 2017 Ultra HD

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, mak777 napisał:

U mnie po twardym resecie TV tez wrocila :)

 

Cos ktos wie na temat Oreo dla naszych philisiow?

Puszkałem iii..

Narazie aktualizację dostało niewiele osób żeby wyłapać błędy.

Do końca pierwszego kwartału 2019 mają się uporać z aktualizacją do oreo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może przy okazji aktualizacji ogarną temat nie trzymania ustawień podświetlenia po wyłączeniu tv...

 

Generalnie mam ten model od ponad pół roku i jest naprawdę OK. Jedyne co nadal mi czasami przeszkadza, to "wycinanie" szarości i skokowe wpadanie w czerń. Sytuacja poprawiła się trochę po wymianie kabli na dobre hdmi 2.0b (stare wywaliłem bo resetował się na nich obraz po podpięciu PC w 4k 60Hz i od razu wymieniłem wszystkie bo miałem jakąś tanią zbieraninę) jednak problem nadal jest czasami widoczny.


Przy okazji mam prośbę - czy ktoś ze skalibrowanym tv podzieliłby się swoimi ustawieniami? Chciałbym porównać ze swoimi po samodzielnej kalibracji kolorymetrem. Byłbym zobowiązany za info tutaj lub na prv.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.12.2018 o 20:10, cobra90 napisał:

Puszkałem iii..

Narazie aktualizację dostało niewiele osób żeby wyłapać błędy.

Do końca pierwszego kwartału 2019 mają się uporać z aktualizacją do oreo.

Jakies nowe newsy na temat aktualizacji? Czy nadal cisza? :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, xMaraSSx napisał:

Już jest dostępna.

Kurcze, wczoraj sprawdzalem i nic w OTA nie widzial :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście na stronie widnieje z datą 4 marca. Dziwne bo jestem prawie pewien, że sprawdzałem 6-7 marca i na www jeszcze jej nie było.

Robił ktoś aktualizację? Pojawiły się jakieś nowe babole? Naprawili może przy okazji nie wczytywanie profilu podświetlenia po włączeniu tv?

Robić update czy lepiej zostać przy poprzednim?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze cześć, jestem od dawna czytelnikiem strony ale piszę, bo potrzebuję pomocy.

Z telewizora byłem na prawdę bardzo zadowolony - zakupiłem go w sumie po Waszej recenzji, ale niestety od jakiegoś czasu zaczał pojawiać się vertical a nawet horizontal banding. Nie da się tego nie zauważyć zwłaszcza przy w miarę jednolicie kolorowych tłach przesuwających się w poziomie. Dodatkowo, nie ukrywam, że mam podłączony PS4 i już nawet żona, która jest ślepa na takie niedociągnięcia zaczęła to widzieć w grach, a nie da się tego "odwidzieć" i przeszkadza to niesamowicie.

Telewizor został zabrany do serwisu, ale serwis odmawia naprawy.

Jak piszą

 

"OCENA SPRAWY:
Przeprowadzona diagnoza odbiornika nie wykazała żadnych nieprawidłowości w jego
funkcjonowaniu.
Reklamowany efekt jest zjawiskiem określanym jako „vertical banding” i jest cechą
paneli LCD/LED.
Zjawisko to jest związane z konstrukcją ekranu i w każdym telewizorze typu LCD/LED
będzie mniej lub bardziej widoczne.
Wykonana diagnostyka wykazała, że taka intensywność występującego zjawiska nie
kwalifikuje do naprawy serwisowej i nie stanowi podstaw do reklamacji sprzętu.
W związku z powyższym reklamację uznajemy za niezasadną."

 

Tutaj macie filmiki na yt, ale kompresja zabija to co widzą oczy.

 
Pomocy, co można zrobić z tym fantem?

Pozdrawiam,
Kamil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Kamil Brutkowski napisał:

Pomocy, co można zrobić z tym fantem?

Przedewszystkim nie kupować już wiecej telewizora z logo "Philips". Po pierwsze są awaryjne, a po drugie serwis jest mocno upierdliwy, czego wiele przykładów już tu mieliśmy na forum.

  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Waldo94 napisał:

Przedewszystkim nie kupować już wiecej telewizora z logo "Philips". Po pierwsze są awaryjne, a po drugie serwis jest mocno upierdliwy, czego wiele przykładów już tu mieliśmy na forum.

To jest Centrum Serwisowe MiK, w ogóle, żeby tam złożyć jakąkolwiek reklamację to masakra.

Powiedzcie mi, telewizor kupowany w komputroniku, czy jest jakaś szansa na zwrot towaru niezgodnego z umową? Jak walczyć o swoje prawa, abstrahując już od logo, na którym tak się przejechałem jak nigdy. :(

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.03.2019 o 20:54, Kamil Brutkowski napisał:

To jest Centrum Serwisowe MiK, w ogóle, żeby tam złożyć jakąkolwiek reklamację to masakra.

Powiedzcie mi, telewizor kupowany w komputroniku, czy jest jakaś szansa na zwrot towaru niezgodnego z umową? Jak walczyć o swoje prawa, abstrahując już od logo, na którym tak się przejechałem jak nigdy. :(

Nie będzie łatwo, bo jedyne co możesz teraz zrobić to poszukać rzeczoznawcy i iść do miejskiego rzecznika praw konsumenta. On Ci podpowie jak poprowadzić dalej sprawę, ale opinia rzeczoznawcy będzie tak, czy inaczej potrzebna, bo sklep się podeprze 'ekspertyzą' autoryzowanego serwisu jakim jest MIK Radom i również odrzuci Ci reklamację. Rzecznik będzie najpierw próbował polubownie załatwić sprawę ze sprzedawcą. Komputronik może się przychylić do takiego polubownego załatwienia sprawy, lub nie. Jeżeli nie to ostatnią deską ratunku jest sąd cywilny, w którym sprawa może się ciągnąć dłuuugo. Jeżeli dojdziesz do etapu sąd cywilny to moim zdaniem odpuść i znajdź jakąś inną wadę TV (zawieszanie się Androida, rozłączające się WIFI - cokolwiek) i reklamuj z tytułu rękojmi w Komputroniku od razu. Pilnuj za każdym razem papierologii i terminów, bo za którymś razem możesz mieć farta i wygrać reklamację z powodów formalnych (Komputronik nie odpowie na reklamację w ciągu 14 dni, serwis zgubi Twój TV (zdarzały się takie przypadki w MIK), serwis uszkodzi Ci TV (też się zdarzały takie przypadki)).

Ale najważniejsze to pamiętaj jedno - nigdy więcej nie kupuj tego dziadostwa jakim jest Philips. Od dawna trąbię o tym na forum, że support i serwis Philipsa to jest rozbój w biały dzień, to mi ludzie nie wierzą, albo piszą że wyolbrzymiam. Jesteś kolejnym przypadkiem z wielu potwierdzającym, że to jednak prawda.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Proszę o skasowanie posta,  źle wkleiłem link , nie ten dział.

Edytowane przez XMAREKK30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 28.03.2019 o 08:50, efel napisał:

Nie będzie łatwo, bo jedyne co możesz teraz zrobić to poszukać rzeczoznawcy i iść do miejskiego rzecznika praw konsumenta. On Ci podpowie jak poprowadzić dalej sprawę, ale opinia rzeczoznawcy będzie tak, czy inaczej potrzebna, bo sklep się podeprze 'ekspertyzą' autoryzowanego serwisu jakim jest MIK Radom i również odrzuci Ci reklamację. Rzecznik będzie najpierw próbował polubownie załatwić sprawę ze sprzedawcą. Komputronik może się przychylić do takiego polubownego załatwienia sprawy, lub nie. Jeżeli nie to ostatnią deską ratunku jest sąd cywilny, w którym sprawa może się ciągnąć dłuuugo. Jeżeli dojdziesz do etapu sąd cywilny to moim zdaniem odpuść i znajdź jakąś inną wadę TV (zawieszanie się Androida, rozłączające się WIFI - cokolwiek) i reklamuj z tytułu rękojmi w Komputroniku od razu. Pilnuj za każdym razem papierologii i terminów, bo za którymś razem możesz mieć farta i wygrać reklamację z powodów formalnych (Komputronik nie odpowie na reklamację w ciągu 14 dni, serwis zgubi Twój TV (zdarzały się takie przypadki w MIK), serwis uszkodzi Ci TV (też się zdarzały takie przypadki)).

Ale najważniejsze to pamiętaj jedno - nigdy więcej nie kupuj tego dziadostwa jakim jest Philips. Od dawna trąbię o tym na forum, że support i serwis Philipsa to jest rozbój w biały dzień, to mi ludzie nie wierzą, albo piszą że wyolbrzymiam. Jesteś kolejnym przypadkiem z wielu potwierdzającym, że to jednak prawda.  

Kolego, bardzo dziękuję za poświęcony czas na odpowiedź.

Nie ma wyjścia, trzeba będzie tak zrobić, ciekaw jestem ile wyniesie rzeczoznawca i czy przy uwzględnieniu zwrotu zwracają tą kwotę. Masz może wiedzę?

Jedynie na plus jest kierowca z serwisu MIK, bo odbiór i dostarczenie wzorowe. Chętnie się dopasował do mnie, w ogóle szok w porównaniu do tego co wyprawiają poza tym.

Ale z tego co czytam to i tak widzę, że przy każdym TV są pułapki i chyba nie ma modelu idealnego. :(

Pozdrawiam serdecznie,

Kamil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.03.2019 o 16:39, Kamil Brutkowski napisał:

Nie ma wyjścia, trzeba będzie tak zrobić, ciekaw jestem ile wyniesie rzeczoznawca i czy przy uwzględnieniu zwrotu zwracają tą kwotę. Masz może wiedzę?

Rzeczoznawca nie jest pracownikiem żadnego urzędu, tylko działa na własny rachunek, dlatego każdy ceny ustala sobie sam. Z reguły biorą od godziny poświęconej na wydanie określonej opinii. Dowiadywałem się o koszt kiedyś (to było 2 lata temu) opinii o TV to mi pan przez telefon powiedział, że powinien się uwinąć w ciągu 2-3 h i  koszt powinien się zamknąć w granicach 150-200 zł. Oczywiście sprzęt musisz dostarczyć mu na własny rachunek, a przy dużym TV nie jest to proste i w moim przypadku koszt wysyłki TV byłby większy niż rzeczoznawca, dlatego sobie finalnie odpuściłem i reklamowałem inne wady, aż w końcu mi się udało.

Jeżeli chodzi o zwrot kosztów, to pod warunkiem że będziesz miał faktury i wygrasz sprawę to oczywiście sprzedawca musi zwrócić Tobie wszystkie koszty związane z reklamacją. To samo się tyczy kosztów sądowych, jeżeli sprawa trafi do sądu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, zakupilem wlasnie nówke, fabrycznie zapakowana 65 cali

https://allegro.pl/oferta/philips-65pus8102-23-vat-8142881386

nie wiem jakim cudem im się uchował ale zaryzykowałem

kilka pytań:

jest aktualizacja do anroida 8 na tym modelu ?
z poziomu przegladarki www działa strona zakukaj.com ? (bedzie ktos uprzejmy i mi sprawdzi) 
czy przegladarka zapamietaje loginy i hasla ?

z gory dziekuje za pomoc
co myslicie o moim zakupie ? duze ryzyko ?
otwieram paczke przy kurierze, mam mozliwosc zwrotu w ciagu 14 dni, a gdy bedzie wszystko ok moge dokupic pelna gwarancje nawet za uszkodzenia mechaniczne za 1000 na okres 5 lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
10 minut temu, mateusz-kozaq napisał:

witam, zakupilem wlasnie nówke, fabrycznie zapakowana 65 cali

https://allegro.pl/oferta/philips-65pus8102-23-vat-8142881386

nie wiem jakim cudem im się uchował ale zaryzykowałem

kilka pytań:

jest aktualizacja do anroida 8 na tym modelu ?
z poziomu przegladarki www działa strona zakukaj.com ? (bedzie ktos uprzejmy i mi sprawdzi) 
czy przegladarka zapamietaje loginy i hasla ?

z gory dziekuje za pomoc
co myslicie o moim zakupie ? duze ryzyko ?
otwieram paczke przy kurierze, mam mozliwosc zwrotu w ciagu 14 dni, a gdy bedzie wszystko ok moge dokupic pelna gwarancje nawet za uszkodzenia mechaniczne za 1000 na okres 5 

 

 

https://www.polskieradio.pl/42/5107/Artykul/1626075,UOKiK-tzw-przedluzona-gwarancja-od-sprzedawcy-nie-istnieje-To-tylko-chwyt-marketingowy

 

Edytowane przez cobra90

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napiszę Tak,  telewizor mam od roku i mnie zaczyna wkur***ć. Zanika dźwięk i należy od wyłączyć z prądu żeby pojawił się znowu. 

Mam jakieś zniekształcenia obrazu przy dynamicznych ujęciach. Takie pixele się tworzą w około postaci/ rzeczy na pierwszym planie. 

Często nie reaguje pilot. 

Generalnie ten test na tej stronie to ściema. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, cobra90 napisał:

Napiszę Tak,  telewizor mam od roku i mnie zaczyna wkur***ć. Zanika dźwięk i należy od wyłączyć z prądu żeby pojawił się znowu. 

Mam jakieś zniekształcenia obrazu przy dynamicznych ujęciach. Takie pixele się tworzą w około postaci/ rzeczy na pierwszym planie. 

Często nie reaguje pilot. 

Generalnie ten test na tej stronie to ściema. 

kurcze to mnie zmartwiles

moze Twoj model tak ma? generalnie ludzie chyba chwala ?

a jak jest z tym androidem ? aktulizowales do 8 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj na forum, jest paru "zadowolonych" użytkowników.

Tak mam najnowszy software.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cobra ma na pewno rację, ja też na początku byłem oczarowany telewizorem, w sumie dalej czasami jestem jeśli chodzi o obraz z dobrego źródła zwłaszcza np na ps4 pro w trybie hdr. Kupiłem go tylko dla tego, że znalazłem jego recenzję na hdtvpolska. Nie zarzucam nic chłopakom z hdtv, dostali do testu sprawny tv i zrobili swoje, a producent zrobił swoje z normalnymi klientami.

W najnowszym sofcie zaczęły się jazdy z pilotem, zwiechy systemu, potrafi nie działać wyszukiwanie głosowe, bez upłynniaczy obrazu, które wkurzają niemiłosiernie obraz "szarpie".

Gdybym miał kupować ponownie na pewno bym go nie kupił, wolałbym przetestować i dołożyć 1000 do Sony albo Panasa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, cobra90 napisał:

Generalnie ten test na tej stronie to ściema. 

Dlatego przed zakupem, obojętnie jakiego modelu warto poświęcić te parę godzin na lekturę tutejszego forum. Jeżeli kupujemy nowy model, który dopiero wchodzi na rynek trzeba się dowiedzieć, jaki był model poprzedni względem niego i poczytać wątek mu poświęcony. Dowiemy się z niego jakie najczęstsze problemy ma sprzęt czy oprogramowanie i jakie podejście ma do tych problemów producent (czy naprawia, czy olewa).

Gdybyś tak zrobił, to pewnie byś się natknął na któryś z moich postów, w których za każdym razem piszę, żeby się trzymać z daleka od Philipsa, bo soft i support wołają o pomstę do nieba.

14 godzin temu, Kamil Brutkowski napisał:

Cobra ma na pewno rację, ja też na początku byłem oczarowany telewizorem, w sumie dalej czasami jestem jeśli chodzi o obraz z dobrego źródła zwłaszcza np na ps4 pro w trybie hdr. Kupiłem go tylko dla tego, że znalazłem jego recenzję na hdtvpolska. Nie zarzucam nic chłopakom z hdtv, dostali do testu sprawny tv i zrobili swoje, a producent zrobił swoje z normalnymi klientami.

W najnowszym sofcie zaczęły się jazdy z pilotem, zwiechy systemu, potrafi nie działać wyszukiwanie głosowe, bez upłynniaczy obrazu, które wkurzają niemiłosiernie obraz "szarpie".

Gdybym miał kupować ponownie na pewno bym go nie kupił, wolałbym przetestować i dołożyć 1000 do Sony albo Panasa.

Nic dodać nic ująć - typowy scenariusz, typowego użytkownika Philipsa: na początku zachwyt sprzętem, który z czasem znika i zostajesz ze skopanym oprogramowaniem, które wkurza codziennie i utrudnia korzystanie z TV.

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten telewizor miał bardzo dobrą recenzję na portalu i Gmeru wielokrotnie bronił tego telewizora, a awaryjne był tylko niewielki odsetek 8102.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, FrankyGoes napisał:

Ten telewizor miał bardzo dobrą recenzję na portalu i Gmeru wielokrotnie bronił tego telewizora, a awaryjne był tylko niewielki odsetek 8102.

To wielu czytelników "wylosowało" awaryjne modele...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, FrankyGoes napisał:

 a awaryjne był tylko niewielki odsetek 8102.

Chyba jednak duży, bo tych telewizorów nie było wiele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...