Skocz do zawartości
  • 1
mariuszelectro

Samsung 75ju7000 hdmi zrywa dźwięk

Pytanie

Witam. Mój samsung zaczął zrywać dzwięk po hdmi (po optyku też) po dwóch latach użytkowania się zaczęło (gwarancja się niedawno skończyła)  Dodam iż niedawno była aktualizacja softu.....

Zrywanie dźwięku jest na każdym kanale , a nawet gdy odtwarzam treści przez sieć , z dysku, etc.

zrywanie dźwięku objawia się zanikami na ok 1-3s co kilkanaście/kilkadziesiąt sekund (tak czkawka)

problem na 100% jest w tv. 

Czy ktoś ma podobne doświadczenia , oraz jak naprawić ten problem ?

podłączenia mam przez ONE CONNECT MINI SAMSUNG TV.  Czy wymiana tego naprawi problem mavie jakieś doświadczenia. 

Ew czy taki moduł można pożyczyć aby przetestować ? We Wrocławiu ?

Można to kupić na Allegro cena ponad 300 zeta, ale nie wiem czy to rozwiąże

Ew czy znacie fachowca który to naprawi.

Dzięki za wszelkie sugestie. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1

U mnie tez na głośnikach było ok.

Ale mam dla Ciebie dobrą wiadomość.

U mnie udało się rozwiązać problem przez serwisowy reset telewizora. 

Zwykly reset nie pomaga.

w tym celu zadzwoń bądź porozmawiaj z konsultantem na lini wsparcia i zamów zdalne połączenie serwisu samsunga do TV

u mnie zadzaiłało choć Pan z obsługi na wsparciu tech zapierał się iż to nie wina aktualizacji, tylko trzeba wezwać serwis ( i zapłacić )

 

 

mam nadzieje iż pomogłem .

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Witam, podpinam się pod temat. Od wczoraj mam identyczny problem. Soundbar hw-j7500, podłączony kablem optycznym i jak wyżej opisane na 1-2s przerywa dźwięk w różnych odstępach czasu. Lecz przypuszczalnie można stwierdzić że jest to 10-20 razy na godzine. W moim przypadku problem nie tkwi w TV gdyż po przełączeniu dźwięku na głośniki telewizora, dźwięk działa płynnie bez przerywania. Nie podłączałem jeszcze innym kablem typu hdmi czy innym optykiem, jednak może ktoś miał podobny problem?. Mam bodajże jezcze 2-3msc gwarancji więc jeżeli to usterka soundbara to poleci od razu na wymiankę lub naprawę. Z góry dzięki za info! 

   

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Cześć Mariusz bardzo pomogłeś :) Co prawda jeszcze nie skorzystałem z Twojej rady, jednak udało mi się zmienić kabel na inny optyczny i nadal przerywa, zrobiłem zwyczajny reset TV i to samo, bodajże wczoraj miałem aktualizacje TV i chyba od tej pory zaczęło się to przrywanie, także najprawdopodobniej jest to dokładnie ten sam problem. Ja mam jeszcze tv na gwarancji więc nie dam sobie wcisnąć info że mam za coś płacić. Nie domyśliłbym się ż to kwestia aktualizacji i tv, jeżeli po odłączeniu soundbara dźwięk nie przerywa. Jutro do nich dryndnę i podpytam o ten problem bo domyślam się że nie tylko my mamy taką sytuację, jeszcze raz dzięki za szybkie info :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

powiedział że jak nie pomoże to ponownie do nich dzwonić na serwis ale znalazłem kolejną podpowiedź, mianowicie dźwięk przerywa przy ustawieniach dźwięku na DTS oraz DTS NEO 2:5. Przy ustawieniach PCM gra normalnie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Też mam problem z przerywaniem dzwięku na ustawianiach formatu dzwięku na DTS Neo 2.5. Przy PCM jest OK, ale jak przełączeniu na DTS Neo co jakiś czas występują przerwy na ułamek sekundy. Podłączony Soundbar HW-M550 pod TV Samsung 50J6240 HDMI(ARC) lub optyk (na jednym i drugim ten sam problem)

Może znaleźliście jakieś antidotum ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Cześć Jonatanek miałem u siebie w chacie nawet serwis który wymienił cały procesor układ w tv problem nadal występuje, obecnie mam podłączone bluethooth i na pcm bo wyczytałem gdzieś ze pcm i bitstream czy jakoś tak są lepsze, nie wiem ile w tym prawdy ale podobno mają oryginalny dźwięk i wychwytują dts oraz dolby może jakaś mądra głowa się wypowie. ogolnie już mam brak sił, popsuli coś ostatnią aktualizacją i cisza ci co mają problem to się męczą. Pewnie niebawem sprzęt poleci na allegro. Samsung... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

To mnie podłamałeś. U mnie jest znaczna różnica w jakości dzwięku między PCM, a DTS Neo 2.5 (na korzyść DTS Neo). Szkoda mi z tego rezygnować przez te przycięcia. To musi być jakiś problem oprogramowania i nie wieżę, że Samsung nie jest w stanie sobie z tym poradzić. To dwa urządzenia Samsunga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Sam chciałbym to naprawić ale dopóki nie wydadzą jakiejś nowej wersji oprogramowania to nie wiem czy coś podziałamy, jakbyś znalazł jakieś rozwiązanie problemu to daj znać, jak mi się coś uda ogarnąć to tez się podzielę rozwiązaniem, jak na razie zostaje mi jeszcze tylko opcja reklamacji soundbara ale wątpię ze to coś zmieni bo według mnie to ewidentnie problem z oprogramowaniem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Ja wymieniłem Soundbar na nowy, reklamując właśnie te zacięcia, ale na nowym jest dokładnie to samo. Może to wina oprogramowania TV?

Edytowane przez jonatanek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

No to wyglada na to ze to typowo oprogramowanie. Ja od samego początku jak zaczął się problem mówiłem ze zacinać od dnia uaktualnienia oprogramowania do najnowszej wersji ale jakoś serwisanci nie wzięli tego pod uwagę :/ tak wiec ja miałem wymieniany tv ty soundbar to chyba wiadomo ze to wina sortu 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Rozwiązaliście może jakoś ten problem ? Dostałem na święta Soundbar HW-M550 i ciężko oglądać TV (UE43j5500) z tym notorycznym przycinaniem kiedy ustawię DTS czy DTS NEO 2.5  :( 

Edytowane przez Marek Pajdowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...