Skocz do zawartości
Peciok

Zakup głośników do TV do 300 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Chciałbym do swojego TV (SONY KDL - 40EX710) zakupić głośniki 2.0 lub 2.1.

Głośniki służyć będą do oglądania filmów, słuchania muzyki (kanały muzyczne tv).

Budżet za jaki chciałbym je nabyć: do 300zł.

Osobiście nie znam się na tym dlatego proszę o radę/polecenie jakiegoś sprzętu godnego uwagi w tej cenie.

Szukałem opini po internecie/na forach i natknąłem się narazie na takie dwa egzeplarze które polecali ludzie:
- MICROLAB FC-330

- EDIFIER GŁOŚNIKI R1280T

Cena tego drugiego przekracza budżet, ale jakby było coś naprawdę godnego dołożenia tych 100zł więcej a skok jakościowy byłby bardzo znaczny to też rozważam taką opcje.


Tylko te moje propozycje nie nadają sie chyba żeby postawić je na podłodze.


Głośniki chciałbym ustawić tak jak zaznaczyłem na zdjęciu:
2d1c292312c16.jpg

Jak byście to widzieli? Jaki model mógłby stać tak aby było go dobrze słychać? Trzeba było by jakieś podstawki ? Nie znam się na tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem podobne głośniki do komputera, w stylu 2.1.
Nie miały żadnego chłodzenia i latem główna jednostka się spaliła.

Głośno na tym nie posłuchasz.
To jest delikatny sprzęt ;)
W końcu ~ 300 zł.
Wybierz co Ci się podoba wizualnie, ale też poczytaj opinie np. na ceneo.
Na zdjęciu nie widać fajnego miejsca, aby je ustawić. A na podłodze to nie najlepszy pomysł. Chyba że będziesz słuchał na leżąco ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego zastosowania raczej 2.1 Microlaba. Tylko nieco inaczej trzeba ustawić - tv na szafce przesuwasz do przodu na max. - za telewizorem stawiasz satelity - możliwie szeroko od siebie, sub może spokojnie stać na podłodze w miejscu, które zaznaczyłeś.

Satelitami możesz obracać aby znaleźć optymalną pozycję jeżeli chodzi o czytelność/odbiór dźwięku.