Skocz do zawartości
Maciej Koper

LG OLED B7 (OLED55B7V) Test modelu 2017 z Ultra HD i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

Ja, też mam prostokąt dziś to zauważyłem i kupiony był w MM w zeszłym roku lipec i co teraz najlepiej zrobić LG czy MM i jak w razie MM naprawią czyli wymienią matryce to będzie gwarancja szła nowa 24msc na ekran od naprawy czy nie. Bo jak LG daje ponoć od nowa 24msc na ekran to co na to MM?
Przecież MM też naprawi w serwisie LG :) MM nie jest gwarantem, na TV jest gwarancją producenta :)

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, mxmxm napisał:

Ja, też mam prostokąt dziś to zauważyłem i kupiony był w MM w zeszłym roku lipec i co teraz najlepiej zrobić LG czy MM i jak w razie MM naprawią czyli wymienią matryce to będzie gwarancja szła nowa 24msc na ekran od naprawy czy nie. Bo jak LG daje ponoć od nowa 24msc na ekran to co na to MM?

Przeczytaj mój poprzedni post i sam wyciągnij wniosek. Możesz też poczytać, na spokojnie, ze zrozumieniem to:

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/

oraz to:

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

 

  • Plusik 2
  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nic, ja na razie skoro zgłosiłem to w LG to czekam. Dostałem info wczoraj, że nadali nr sprawie i przesłali do działu reklamacji. Gdy zapytałem, kiedy mogę się spodziewać kontaktu to oznajmili, że na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni. Słabo trochę, bo jak ostatnio zgłaszałem to samo to już na następny dzień miałem info kto się nią zajmie, jaki serwis itp. Na razie czekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, JohnnyCash napisał:

Przecież MM też naprawi w serwisie LG :) MM nie jest gwarantem, na TV jest gwarancją producenta :)

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
 

No tak ale wbiją mi na karty gwarancyjnej i będzie szła nowe 2 lata 

11 godzin temu, efel napisał:

Przeczytaj mój poprzedni post i sam wyciągnij wniosek. Możesz też poczytać, na spokojnie, ze zrozumieniem to:

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/

oraz to:

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

 

Dobra przeczytałem i już wiem :) złoże reklamacje w MM, tylko wysłać pismo czy iść do sklepu osobiście ` reklamacją?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



Dobra przeczytałem i już wiem  złoże reklamacje w MM, tylko wysłać pismo czy iść do sklepu osobiście ` reklamacją?


Musisz dostarczyć do sklepu przedmiot reklamacji z tytułu rękojmi...

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, JohnnyCash napisał:

Musisz dostarczyć do sklepu przedmiot reklamacji z tytułu rękojmi...

Nope. Telewizora powyżej iluś tam cali (chyba 40) nie musisz sam taszczyć, szczególnie w przypadku gdy wywaliłeś opakowanie (a możesz to zrobić, opakowanie nie jest konieczne wg prawa do reklamacji z tytułu rękojmi)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 55" i karton też :)  to raczej MM powinno wysłać swój transport lub wysłać serwis LG- czy się mylę?

Edytowane przez mxmxm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, mxmxm napisał:

Mam 55" i karton też :)  to raczej MM powinno wysłać swój transport lub wysłać serwis LG- czy się mylę?

Dokładnie tak. Dodatkowo jest prawie pewne, że  jeżeli w odpowiedzi na swoją rękojmię dostaniesz od MM pismo, w którym będzie napisane, że podejmą się naprawy tego telewizora, to nikt nie będzie Ci go zabierał, tylko przyjedzie normalnie serwisant LG i wymieni panel na miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, efel napisał:

Dokładnie tak. Dodatkowo jest prawie pewne, że  jeżeli w odpowiedzi na swoją rękojmię dostaniesz od MM pismo, w którym będzie napisane, że podejmą się naprawy tego telewizora, to nikt nie będzie Ci go zabierał, tylko przyjedzie normalnie serwisant LG i wymieni panel na miejscu.

Czyli napisać reklamację i zanieść do MM bez sprzętu czy wysłać listownie ale to dłużej trwa, i napisać że odstępuję od umowy jakiej umowy? i żądam zwrot pieniędzy?

Edytowane przez mxmxm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogląda ktoś z was dużo eurosportu? Ostatnio zauważyłem że na czerwonych i różowych planszach widać wypalony mały prostokąt - dokładnie tam gdzie jest napis Live obok logo kanału. Mam rocznego B7 po 2 godzinnych kompensacjach. To wypelanie nie jest duże, 2x3 cm i nie wiem czy kwalifikowaloby się do wymiany matrycy czy nie ?  

-  jakie mieliście wypalenia że serwis zgodził się na wymianę matrycy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Mario Mario napisał:

Ogląda ktoś z was dużo eurosportu? Ostatnio zauważyłem że na czerwonych i różowych planszach widać wypalony mały prostokąt - dokładnie tam gdzie jest napis Live obok logo kanału. Mam rocznego B7 po 2 godzinnych kompensacjach. To wypelanie nie jest duże, 2x3 cm i nie wiem czy kwalifikowaloby się do wymiany matrycy czy nie ?  

-  jakie mieliście wypalenia że serwis zgodził się na wymianę matrycy ?

Złóż rękojmie u sprzedawcy, ja złożyłem w sobotę w MM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W poniedziałek zabierają tv na ten kwadrat i niby będą usuwać to przyrządem a jak nie pomorze to wymienią matryce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, mxmxm napisał:

Matryca wymieniona na nową rok produkcji 2019r

Robili Ci to na miejscu? Jak tak, to zmieniali coś w ustawieniach serwisowych bodajże? Bo mi w styczniu też wymienili matrycę z powodu prostokąta, ale przy kolejnym automatycznym odświeżaniu pikseli po x liczbie godzin (7 miesięcy) ten sam prostokąt pojawił się na nowej. Nie wprowadzili odpowiednich korekt w systemie i problem się powtórzył. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, Dawid Pawica napisał:

Robili Ci to na miejscu? Jak tak, to zmieniali coś w ustawieniach serwisowych bodajże? Bo mi w styczniu też wymienili matrycę z powodu prostokąta, ale przy kolejnym automatycznym odświeżaniu pikseli po x liczbie godzin (7 miesięcy) ten sam prostokąt pojawił się na nowej. Nie wprowadzili odpowiednich korekt w systemie i problem się powtórzył. 

Założyli matrycę w domu nic nie robili w ustawieniach serwisowych czy innych, gwarancja leci od tego dnia 2 lata

Początkowo mieli robić przyrządem i zabrać tv ale jednak wymiana była.

Edytowane przez mxmxm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, mxmxm napisał:

Założyli matrycę w domu nic nie robili w ustawieniach serwisowych czy innych, gwarancja leci od tego dnia 2 lata

Początkowo mieli robić przyrządem i zabrać tv ale jednak wymiana była.

Przy wymianie matrycy serwisant u mnie wyzerował w menu serwisowym  UTT matrycy,przywrócił do ustawień fabrycznych i zmienił interwał kompensacji z 3000 godzin na 2000 godzin.Dziwne trochę że nie robili nic w menu serwisowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie .. coś tam powinien ,,zresetować , zaadaptować ..  dziwne  że nic nie robił 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być może UTT się samo resetuje po wykryciu nowej matrycy.🤔Jeśli by  tak było to u mnie serwisant nie resetował by nic a jednak to robił.Trzeba by było wejść do menu serwisowego i zobaczyć czy UTT się zresetowało i licznik kompensacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założył matryce i nic więcej nie było robione, kazał mi odpalić TV i zobaczyć czy wszystko jest ok, sam zdejmowałem folię z ekranu on tylko tą tylną ściągnął.

Jak się powtórzy awaria to i dobrze bo będę pisał rękojmie do MM i zwrócą pieniądze bo to druga naprawa będzie u nich :)

Czy musi być ta sama usterka drugi raz by oddali pieniądze czy wystarczy że dwa razy się reklamuje z tytułu rękojmi???

5 godzin temu, Marcin Łuksza napisał:

Być może UTT się samo resetuje po wykryciu nowej matrycy.🤔Jeśli by  tak było to u mnie serwisant nie resetował by nic a jednak to robił.Trzeba by było wejść do menu serwisowego i zobaczyć czy UTT się zresetowało i licznik kompensacji.

Nie mam jak wejść do tego menu

Edytowane przez mxmxm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też serwisant nic nie ustawiał.

Wspomniał jedynie że dość duże są głośniki a inaczej jest teraz w nowszych.

Zdemontował starą matrycę po uprzedniej fotce od strony flaków i następnie zamontował nową i kolejna fotka.

Następnie wspólnie zawiesilimy to na ścianie odpalenie tv ściągnięcie folii i na zakończenie wpis do książki gwarancyjnej.

Całość może 20minut trwała i po robocie.

Nawet Pan kawy nie chciał bo leciał kolejne matrycę wymieniać.

Z tego co się dowiedziałem to w moim rejonie wymienił już kilka matryc w oledzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do mnie serwis przywiózł nowego 55C9. Rok temu po wypaleniach matrycy w 55B7 była wymiana matrycy, a teraz dali nowy model. Gwarancja od nowa 2 lata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...