Skocz do zawartości
Maciej Koper

Sony A1 (KD-55A1) TEST pierwszego OLED tej marki z 4K i HDR

Rekomendowane odpowiedzi

@efel jak facet przy mnie powie że to jest wypalenie to być może usłyszysz o mnie w wiadomościach :)

a jeśli TV zostanie zabrany i po oględzinach stwierdzą wypalenie nie odbiorę sprzętu z marszu piszę do UOKiK

z przyciemnianiem matrycy zwlekałem w nadziei że pojawi się aktualizacja która rozwiąże mój problem w grach.

póki co czekam na telefon z serwisu kiedy łaskawie pojawią się zbadać sprzęt

Edytowane przez Mistrzuniu
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiadomiłem support o usterce mojego odbiornika w środę ok godz.10 na infolinii poinformowano mnie że w przeciągu 24h zadzwoni do mnie serwis z ustaleniem terminu wizyty.

Do dnia dzisiejszego cisza...

Proszę mnie źle nie zrozumieć, że ostatnie wiadomości ociekają jadem. Trochę tego sprzętu przerobiło się i z żadnym nie miałem takich problemów jak z Oledem Soniaka, miałem szczęście? za duże wymagania? zrozumiem z Mantą za kilkaset Złotych można przymknąć oko, ale widocznie skończyły się czasy dopłacania do "lepszej firmy"

Pozdrawiam

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, Mistrzuniu napisał:

Powiadomiłem support o usterce mojego odbiornika w środę ok godz.10 na infolinii poinformowano mnie że w przeciągu 24h zadzwoni do mnie serwis z ustaleniem terminu wizyty.

Do dnia dzisiejszego cisza...

Totalnie styl serwisu MIK Radom. W ogóle mnie to nie dziwi. Szybciej będzie jeżeli sam zrobisz przez ich stronę zgłoszenie:

https://www.mik.radom.pl/

Oczywiście jeżeli chcesz się z nimi użerać. Nie wiem czy jest jakiś wybór, bo z tego co kojarzę i co widać na stronie Sony, w Polsce są  jeszcze tylko dwa autoryzowane serwisy Sony: 

http://pram.com.pl/

https://e-csi.pl/

Ale nie wiem czy oni się zajmują telewizorami i nie mam pojęcia jaką mają opinię (chociaż wątpię że można mieć opinię gorszą niż ma MIK)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia ‎2018‎.‎11‎.‎14 o 15:37, Mistrzuniu napisał:

Jak na filmie mam identyczny prostokąt centralnie na środku  + pionowy pas ! z "przyjemnością" pokazał bym swoje zdjęcia niestety nie jestem w stanie uchwycić tego swoim telefonem.

NO TAK.Jak są z czymś problemy to fajnie aby przedstawić je innym na własnym przykładzie?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@gangi007

serdeczny kolego, wyraźnie napisałem że z przyjemnością przedstawił bym swoje zdjęcia niestety na zwykłym telefonicznym aparacie nie jestem w stanie tego uchwycić w odpowiedni sposób tylko po co akurat Tobie jako dowód moje zdjęcia ? ewidentnie jak dla mnie szukasz zaczepki.

Głośno opowiadasz każdemu i polecasz do gier SONY A1 twierdząc że Tobie A1 po aktualizacji się nie ściemnia i nie masz pojęcia w czym jest problem -  dziwne skoro samo Sony w końcu przyznało że algorytm agresywnego przyciemnienia wprowadzony został celowo w celu ochrony matrycy, można poczytać o problemach innych użytkowników forum supportu Sony UK, włoskim, hiszpańskim i wielu innych ! naprawdę przewertowałem tego sporo. Ba ! Serwis Rtings zrobił aktualizację testu i również przyznali że system działa bardzo agresywnie i problem w grach ze statycznym HUD występuje.

Wniosek? Drogi kolego zarejestruj się do okulisty.

O czym chcesz jeszcze pogadać ?

  • Plusik 1
  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj chyba kogoś boli że są osoby zadowolone z zakupu A1?

  • Lubię 1
  • Zmieszany 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Informacyjnie - po update w USA do Oreo:

- całość chodzi znacznie lepiej (płynniej)

- po aktualizacji Oreo oraz YouTube w końcu jest HDR w natywnej aplikacji

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, przed chwilą odebrałem nową 55" A1 w ramach reklamacji, zainstalowana najnowsza aktualizacja.

Telewizor szuka nowego klienta.

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.12.2018 o 09:40, deng napisał:

- po aktualizacji Oreo oraz YouTube w końcu jest HDR w natywnej aplikacji

To dobra wiadomość. Dużo użytkowników czekaj na to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 5.12.2018 o 09:40, deng napisał:

Informacyjnie - po update w USA do Oreo:

- całość chodzi znacznie lepiej (płynniej)

- po aktualizacji Oreo oraz YouTube w końcu jest HDR w natywnej aplikacji

Szkoda że nie ma dobrej wiadomości dla graczy i czy problem przyciemniania matrycy w grach zostanie rozwiązany, ja otrzymałem nową A1 w ramach reklamacji widocznego ciemnego pasa na matrycy. jak wspomniałem telewizor szuka nowego klienta.

  • Smutny 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś mija rok od zakupu.Tv skalibrowany wszystko jest Ok.Na pierwsze urodziny kupiłem gwarancję na 5 lat w Sony Center..Aktualizację mam zablokowaną na PKG.2858 i nie ma żadnych problemów,z pobraniem Oreo poczekam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, działa.

Jest bug z zewnętrznym audio - czasem tv przełącza się podczas włączenia na wbudowane i trzeba ręcznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak HDR w grach.

Dziś po roku od zakupu pojawił się komunikat o przeprowadzeniu kompensacji,zatwierdziłem.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy na Oreo dodali timeshift?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś otrzymał już aktualizacją Androida na A1? U mnie aktualizacji ciągle brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to aktualizacja jest cały czas wstrzymana z powodu błędów w oprogramowaniu

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po roku i 6 miesiącach wypaliła mi się matryca w Sony A1 prawdopodobnie od napisów z filmów  ,nie gram w gry ,kanały info mało kiedy.

Serwis Sony na duży plus , wymienił  mi telewizor na AF9 z powodu braku dostępności A1.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oo dzięki za info, powiesz mi jak wyglądał proces wymiany? Bo u mnie też się wypala?

Faktycznie AF9 szybciej chodzi? Jakieś większe zmiany?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem zgłosiłem na infolinii  Sony , kazali zrobić zdjęcia i przesłać pod wskazany adres mailowy wraz z nr zgłoszenia i skanem dowodu zakupu .

Jeszcze w tym samym dniu dostałem info ,że do trzech dni odezwie się do mnie serwisant .Przyjechał obejrzał i stwierdził , że telewizor do wymiany ,

na szczęście nie było juz dostępnych A1 .Według mnie ten nowy procesor daje bardzo dużo , wszystko działa szybko ,nawet w trakcie oglądania Netflixa 

opcje zmiany obrazu i dzwięku działają bardzo szybko .

 

 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już dałem zgłoszenie mojego A1 online, mam czekać na kontakt. A serwis jak przyjechał do domu to od razu miał tv na wymianę czy jak stwierdzili faktyczną usterkę to wysłali Ci później nowy model?

Nie próbowali dać AF8? bo widzę, że w Sony Centre jeszcze ostatnie sztuki tego modelu maja, chociaż on klasę niższą niż A1 był i właśnie też myślałem czy wymienią ki ewetualnie na AF9.

Poza szybszą pracą tv jakieś dodatkowe plusy? System audio wciąż tak fajnie działa?

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...