yerzo 14 Napisano 24 Marca 2017 Mam problem z wyżej wymienionym projektorem. Po kilku minutach oglądania obraz się "zamraża". Słychać nadal dźwięk, materiał jest dalej odtwarzany, ale obraz wygląda jak po pauzie na VHS (rozmyty i pasy na całym ekranie). Nie reagują przyciski na projektorze i pilocie i pomaga tylko wyciągnięcie wtyczki sieciowej. Problem jest tak na wejściu HDMI jak i na komponencie. Czy ktoś miał już podobny problem i podpowie jak go rozwiązać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 24 Marca 2017 (edytowane) Bardzo dobry serwis: Qes Serwis Adres: Zagórna 10, 00-001 Warszawa Telefon: 22 629 36 91 Goście znają się na rzeczy. Maja pełna dokumentację, dostęp do części i doświadczenie. Robiłem tam swojego X7. M.in. upgrade wszystkich poprawek eliminujących choroby wieku dziecięcego. Pozdro Edytowane 24 Marca 2017 przez pmcomp 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miruna 52 Napisano 24 Marca 2017 Wystarczy zdjąć górna obudowę położyć komputerowy wentylator w miejscu gdzie się przegrzewa (np. procesor video) i cieszyć się obrazem a koszty naprawy bezołowiowych lutów lub co gorsza samego procesora niech ponosi nowy szczęśliwy nabywca . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 24 Marca 2017 Zdejmowałeś kiedyś górna obudowę w tym projektorze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miruna 52 Napisano 24 Marca 2017 Nie zdejmowałem, ale gdybym miał do wyboru zapłacić 1000 euro za wymianę płyty głównej to bym tą obudowę i tak rozebrał bez względu na efekt tego zabiegu choćby po to aby za pomocą gorącego powietrza oraz schładzania spróbować choć zgrubnie ustalić gdzie leży problem. Post 1097 pokazuje rozbebeszone JVC https://www.beisammen.de/index.php?thread/110807-der-jvc-dla-x30-thread/&pageNo=37 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 24 Marca 2017 Na początek warto postawić diagnozę, a z tego co pamietam diagnoza kosztuje ... zero złotych. Ew. martwić należy się potem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miruna 52 Napisano 24 Marca 2017 Jeśli diagnoza gratis to OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yerzo 14 Napisano 25 Marca 2017 22 godziny temu, pmcomp napisał: Bardzo dobry serwis: Qes Serwis Adres: Zagórna 10, 00-001 Warszawa Telefon: 22 629 36 91 Goście znają się na rzeczy. Maja pełna dokumentację, dostęp do części i doświadczenie. Robiłem tam swojego X7. M.in. upgrade wszystkich poprawek eliminujących choroby wieku dziecięcego. Pozdro Dzięki za namiary. Dzwoniłem i wstępnie się umówiłem. Sympatyczna i rzeczowa rozmowa. Polecono mi przetestowanie podłączenia z pominięciem amplitunera. Jeżeli to nie pomoże, to wiozę do serwisu. Sam nic nie będę grzebał, bo się na tym kompletnie nie znam i nie chcę większych szkód narobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yerzo 14 Napisano 29 Marca 2017 Zgodnie z zaleceniami serwisu QES, ominąłem amplituner i Minix Neo U1 jest podpięty bezpośrednio do projektora. Objawy "zamrożenia" obrazu się nie pojawiają. Zastanawiam się teraz gdzie może być błąd, czy w amplitunerze (Yamaha RX-775), czy w Minix. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yerzo 14 Napisano 22 Kwietnia 2017 Projektor w końcu trafił do serwisu poleconego przez pmcomp, czyli do QES Serwis. Przeglądając rożne fora, obawiałem się uszkodzenia płyty głównej. Na szczęście okazało się, że winowajcą "zamrażania" obrazu było oprogramowanie. Po kilkudniowym pobycie w serwisie projektor działa bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmcomp 1 474 Napisano 22 Kwietnia 2017 Super. Cieszę się, że wszystko działa. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach