Skocz do zawartości
  • 0
fin3st

Słabsze podświetlenie

Pytanie

Witam,
W ostatnim czasie zauważyłem, że pojawiły się plamy w górnych rogach TV. Na początku ich nie było. Telewizor zakupiony w czerwcu zeszłego roku. To słabsze podświetlenie jest denerwujące podczas oglądania jasnych scen, bądź o nasyconych kolorach. Czy taki defekt kwalifikuję się na naprawę gwarancyjną? Pacjent to LG 55UF950V.

7MxgGvm.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie było zjawiska, jest i przeszkadza. Czemu miałby się nie kwalifikować? Reklamuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Pytam tu, bo gdy napisałem do serwisu LG dostałem odpowiedź, że to jest normalne w tv LCD i nie kwalifikuje się na gwarancję, co dla mnie jest niedorzeczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Gdyby było od początku, to można dyskutować, jako że nie było sprawa jest jednoznaczna. Reklamuj w sklepie z tytułu rękojmi, nie gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Spoko, sprawa wygląda tak, że tv był kupiony w UK, więc zobaczę jak oni podejda do sprawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

A to chyba jeszcze lepiej, chyba że u jakiegoś cwanego Hindusa ----czy oni są okej i uczciwi? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Brzydka odpowiedz, choć ładnie wzbogacona o formułki grzecznościowe. Nie wiem co dokładnie im pisales, ale proponuje walczyć o swoje używając argumentu, ze na poczatku użytkowania zjawisko nie było obecne i nagle się pojawiło, wiec nie rozumiesz ich twierdzenia ze jest ok, bo nikt przed kupnem nie informuje ze TV z czasem będzie mieć gorszy obraz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Czyli według serwisu wszystko ok.

Tyle to ja rozumiem. Tylko według mnie nie jest okej, że po jakimś czasie (4 miesiące) na ekranie pojawiają się ciemniejsze plamy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Sam kiedyś walczyłem z sharpem, miałem masakryczny banding, mam nawet foto tego p1010088h6kyg.jpg

Powiem ci tak, była to walka z wiatrakami, skończyło się tym że sprzedałem TV i kupiłem inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tylko, że ty miałeś odwrotny efekt. U mnie są czarne plamy na jasnym tle. Wygląda to tak, jakby padło kilka diod podswietlajachych.

65775a80a3c13ce58e8964e6483a96c8.jpg

Tak wygląda menu PS4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Szczerze to słabo to wygląda, tak jak wyżej Xisiek pisał, próbuj męcz zarówno LG UK jak i Polski odział.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

"Mieści się w normach" = koniec tematu ze strony producenta. Trzeba by trafić na naprawdę przychylnego i wyrozumiałego pracownika, żeby zechciał pomóc/naprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Nie masz racji Pepka, wyraźnie jest napisane ze jeżeli się nie zgadza to czekają na kontakt. Wada jest, co nie jest bardzo częste, EWIDENTNA, wiec proponuje jak wyżej grzecznie acz stanowczo - ich stanowisko zupełnie obiektywnie jest absurdalne i tego słowa proponuje użyć w piśmie (ma w UK dość mocny wydźwięk). 

PS. Jeżeli LG się mignie - co nie pozostawi wątpliwości, ze chcą oszukać konsumenta - federacja handlowa chroniącą prawa konsumenta pewnie w Anglii działa znakomicie -załatwia temat/pomogą. 

PS2. Wspolczuje bo wada fatalna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

^ to standardowa formułka, zawsze tak piszą.
Co do wady matrycy, nie przeczę. Jest i to widoczna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Tak pisza i tak oznacza, wiec nie wprowadzaj w błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Będę dzwonił do LG, sklepu oraz ubezpieczyciela (dostałem dodatkowa gwarancję na 5 lat), bo to jak to wygląda mi nie odpowiada.
e1ab28071445887fbe34de315f540afb.jpg
Test obrazu o które prosiło LG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Na obrazie powyżej słabo wyślij im zdecydowanie swoje foto, tam widać jak na dłoni problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Wysłałem im swoje foto z menu PS4, telewizji i biały ekran. Za każdym razem chcieli zdjęcie testu obrazu. Jak im wysłałem biały ekran to dostałem odpowiedź, że nie mogą tego weryfikować na podstawie tego tylko musi być test obrazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

I właśnie po to są te obrazy kontrolne... Nawet najgorsze wady obrazu nie są widoczne. Odpowiedź będzie, że wszystko jest ok.

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
28 minut temu, fin3st napisał:

Wysłałem im swoje foto z menu PS4, telewizji i biały ekran. Za każdym razem chcieli zdjęcie testu obrazu. Jak im wysłałem biały ekran to dostałem odpowiedź, że nie mogą tego weryfikować na podstawie tego tylko musi być test obrazu.

Skoro chcą to ok wyślij im, tylko dodaj komentarz mniej więcej taki - kupiłem tv po to aby użytkować go normalnie a nie oglądać (bardzo ładne) zdjęcie demo.

Kolega powyżej dobrze pisze dlatego komentarz bardzo potrzebny, ale myślę że możesz już szukać organizacji wspierającej konsumenta w walce reklamacyjnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0
Skoro chcą to ok wyślij im, tylko dodaj komentarz mniej więcej taki - kupiłem tv po to aby użytkować go normalnie a nie oglądać (bardzo ładne) zdjęcie demo.
Kolega powyżej dobrze pisze dlatego komentarz bardzo potrzebny, ale myślę że możesz już szukać organizacji wspierającej konsumenta w walce reklamacyjnej.

Dokładnie to im napisałem wraz ze zdjęciem testu obrazu. Odpowiedź w pierwszym moim dzisiejszym poście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Panowie, połowiczny sukces. Naprawa gwarancyjna zarezerwowana. Serwis teraz czeka na części, następnie inżynier przyjedzie do mnie i wymieni uszkodzona cześć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Przyjechał gość, Wymienil płytę główną (wtf?) I dalej to samo. Mam teraz czekać na nową matryce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 0

Zakupy na raty to rozumiem, ale naprawa na raty to nowość :D

A tak juz serio to powodzenia i oby sukces zwieńczył dzielo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...