Skocz do zawartości
stempel_hd

Philips i biuro obługi klienta

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda jak kurz w matrycach Samsunga w wersji świecącej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, pmcomp napisał:

Poszukaj w necie oficjalnej onformacji prasowej.

Oficjalny informacje potwierdzają to co napisałem wcześniej. Jeżeli chodziło Ci o coś innego to wrzuć. 

http://www.philips.com/a-w/about/news/archive/standard/news/press/2014/20140120-Philips-to-transfer-remaining-30-percent-stake-in-television-joint-venture-TP-Vision-to-TPV.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, flappyduck napisał:

.... Z drugiej strony kawał czasu minęło od zakupu. Czego niby oczekujesz ? Ktoś Ci ma zwrócić, że żona po roku wygląda inaczej ? Sorry

objawy ujawniły sie po ok 11 miesiącach czyli nawet nie w połowie okresu gwarancyjnego. A porównanie do żony..nawet szkoda komentować.

Edytowane przez stempel_hd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszesz podstawowy txt:  " ... Jednak poważny problem na który już nie dało się dalej przymykać oka był Clouding. Pojawił się po ok 10 miesiącach użytkowania. ... "

Powstaje pytanie po 2 latach użytkowania TV:

Czy Twój CLOUDING:

1. może się powiększać z wiekiem matrycy, 

2, czy problem dotyczy matrycy VA czy IPS, bo dyfuzory regulujące podświetlanie po transporcie mogą się poluzować,

3. czy liczysz na nowy TV ? 

Ustalmy to, bo piszesz , że: "Jednak poważny problem na który już nie dało się dalej przymykać oka był Clouding. Pojawił się po ok 10 miesiącach użytkowania."    

Zapytanie mam: czy na matrycach TV Innolux, SAMSUNGD, LGD i innych poważnych, clouding się powiększał z upływem czasu ? 

Wychodzi na to, że tylko ty jesteś osobą , która chce z tego tytułu dostać nowy TV lub kasę. Jesteś sprytny. Rób tak dalej.

Reakcja serwisu jest wzorcowa. Rosnący efekt "Clouding" nie istnieje. Roszczenie bez-zasadne.

Xisiek: zawodowy promo PANASONIC, obecnie po stronie SONY. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 6.10.2016 o 23:31, stempel_hd napisał:

ale my tu tak gadu gadu o problemie cloudingu, a może ja przesadzam..? Dlatego wysyłam Wam zdjęcie. Niestety, po obróbce do odpowiedniego rozmiaru straciły na ostrości. W rzeczywistości clouding jest bardziej widoczny. Może ktoś coś do porównania ma?

A tu filmik na którym zjawisko cloudingu jest bardziej widoczne  https://youtu.be/W6dqSVCyKqA

IMG_20161006_220715 (na @).jpg

Na zdjęcie trzeba brać pewną poprawkę, ale wygląda to beznadziejnie.  Ale dla porządku podaj proszę w jakim trybie obrazu był tv oraz podaj wartości: siły podświetlenia/philips nazywa to bodaj kontrast podświetlenia, jasności oraz w jakim trybie było dynamiczne podświetlenie i czy aktywny masz czujnik światła/otoczenia.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, 2015 napisał:

Piszesz podstawowy txt:  " ... Jednak poważny problem na który już nie dało się dalej przymykać oka był Clouding. Pojawił się po ok 10 miesiącach użytkowania. ... "

Powstaje pytanie po 2 latach użytkowania TV:

Czy Twój CLOUDING:

1. może się powiększać z wiekiem matrycy, 

2, czy problem dotyczy matrycy VA czy IPS, bo dyfuzory regulujące podświetlanie po transporcie mogą się poluzować,

3. czy liczysz na nowy TV ? 

Ustalmy to, bo piszesz , że: "Jednak poważny problem na który już nie dało się dalej przymykać oka był Clouding. Pojawił się po ok 10 miesiącach użytkowania."    

Zapytanie mam: czy na matrycach TV Innolux, SAMSUNGD, LGD i innych poważnych, clouding się powiększał z upływem czasu ? 

Wychodzi na to, że tylko ty jesteś osobą , która chce z tego tytułu dostać nowy TV lub kasę. Jesteś sprytny. Rób tak dalej.

Reakcja serwisu jest wzorcowa. Rosnący efekt "Clouding" nie istnieje. Roszczenie bez-zasadne.

Xisiek: zawodowy promo PANASONIC, obecnie po stronie SONY. 

Uściślam, clouding stał sie zauważalny po 11 miesiącach użytkowania. Początkowo pojawił się w prawym dolnym rogu, zaraz nad przyciskami/joystickiem manualnego sterowania odbiornikiem. Wyraźnie wyczuwalne jest tam ciepło generowane przez ten panel. Kolejne białe plamy pojawiały sie z biegiem czasu. Druga w lewym dolnym narożniku i kolejna w połowie wysokości po lewej stronie. Ostatnio doszły po dwie przy dolnej. Jak widać z biegiem czasu białych plam przybywa co znaczy, że clouding na ekranie sie powieksza.

czego oczekuje, na co licze? oczekuje naprawy, wymiany, doprowadzenia do tego, aby telewizor (wartosci 8000 zł) przynajmniej przez okres gwarancji spełniał standardy odbiornika markowago, tak jak był reklamowany i sprzedawany. I nie obchodzi mnie to czy wymienią  odbiornik, matryce, czy go odkurzą, posikają, nasikają na niego czy co. Mają sprawić żeby działał należycie. Jakoś nie zauważyłem w instrukcji obsługi, warunkach użytkowania, warunkach gwarancji wzmianki o tym, że kupujesz odbiornik gdzie gwarantują Ci dobrą jakość obrazu tylko przez 11 miesięcy użytkowania.

52 minuty temu, Xisiek napisał:

Na zdjęcie trzeba brać pewną poprawkę, ale wygląda to beznadziejnie.  Ale dla porządku podaj proszę w jakim trybie obrazu był tv oraz podaj wartości: siły podświetlenia/philips nazywa to bodaj kontrast podświetlenia, jasności oraz w jakim trybie było dynamiczne podświetlenie i czy aktywny masz czujnik światła/otoczenia

obraz w trybie - film

tryb kontrastu - off

kontrast dynamiczny - off

jasność - 41/100

kontrast obrazu - 45/100

czujnik światła - off

różne opcje ustawień już testowałem. Nigdy jednak nie udało mi się znaleźć takich ustawień żeby dymki nie były niewidoczne.

co do jakości zdjęcia - w oryginale ostre, ale trudno wysłać dobre zdjęcie z górnym limitem 100kB

Edytowane przez stempel_hd
  • Lubię 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, stempel_hd napisał:

 Jak widać z biegiem czasu białych plam przybywa co znaczy, że clouding na ekranie sie powieksza.

(...)

obraz w trybie - film

tryb kontrastu - off

kontrast dynamiczny - off

jasność - 41/100

kontrast obrazu - 45/100

czujnik światła - off

Możesz jeszcze spróbować w trybie osobiste:

kontrast podświetlenia 33/100

jasność 50/100

odcień ciepły

Pixel Plus:

dynamiczne podswietlenie: standard lub najlepszy obraz

kontrast dynamiczny: minimum

kontrast video: 88

a czujnik otoczenia na on

Czy jak regulujesz kontrast podświetlenia pojawia się pasek energia? Jeśli tak to wprowadź powyższe ustawienia i zrób fote przy filmie z pasami.

PS. To co napisałeś o pojawieniu się cloudingu po prawie roku jest ewidentna podstawa do naprawy/wymiany panelu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 7.10.2016 o 19:34, stempel_hd napisał:

objawy ujawniły sie po ok 11 miesiącach czyli nawet nie w połowie okresu gwarancyjnego. A porównanie do żony..nawet szkoda komentować.

Myślę, że nawet gwarancji nie czytałeś przed zakupem :) Takie czasy i to niezależnie od marki. Taka technologia. Sam mam Philipsa i się z tym liczę. Akurat kwota nie ma najmniejszego znaczenia, bo to marketing. Nie warto dawać za tv więcej niż 5k zł :) PS. Z żoną to nic osobistego, takie porównanie. W razie czego przepraszam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, flappyduck napisał:

 Akurat kwota nie ma najmniejszego znaczenia, bo to marketing. Nie warto dawać za tv więcej niż 5k zł :) 

Oj nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inaczej. Popatrz wśród znajomych. Kto jak ogląda tv ? W tv do tych 3 k ? (poprawka kto ma jakich znajomych). Nie ma znaczenia na czym oglądasz a co oglądasz i z kim :) Jak ktoś chcę wydać 20-500k zł na tv to ok, to jego sprawa.

Edytowane przez flappyduck

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do narzekania na support Philipsa. Mam TV 55PFT6550 z 2015 r. Philips nic się nie nauczył jeżeli chodzi o obsługę Androida. Jest dokładnie to samo co napisałeś. Co miesiąc wychodziły poprawki oprogramowania które jedną rzecz naprawiały, a trzy inne psuły. Doszło do takiego kuriozum że raz wydali poprawkę, która psuła tuner DVB-T i nie dało się oglądać TV naziemnej, a innym razem wypuścili poprawkę która powodowała że parę minut po uruchomieniu TV przestawał działać pilot, co powodowało że cały TV stawał się bezużyteczny. I nie chodzi tutaj o pojedyncze przypadki, tak się działo na każdym egzemplarzu. Oficjalne forum Philipsa wrzało, Philips wycofywał felerne poprawki, wypuszczał kolejne, ale niesmak pozostał. Jeżeli chodzi o sprzęt AGD Philipsa to trzymają poziom, sam mam w domu wiele ich sprzętu, ale telewizory z faktu, że zostały sprzedane chińczykom to jest dno i metr mułu. Trzymać się od tego badziewia z daleka, chociaż w testach zawsze wypadają spoko i nawiązują równą walkę z innymi markami. Testerzy poużywają takiego TV tydzień, dwa i nie są narażeni na skandaliczne błędy w oprogramowaniu, które się ujawniają po pewnym czasie, albo są wprowadzane kolejnymi aktualizacjami. W sprzęcie typu TV, który się kupuje na lata i używa praktycznie codziennie, jednak ważne jest całe doświadczenie obcowania ze sprzętem, nie tylko parametry techniczne i jakość obrazu/wykonania. Przez fatalny support Philipsa całe to doświadczenie jest traumatyczne i nie życzę go nikomu, kto wyda swoje ciężko zarobione pieniądze na ich TV.  Sprzęt powinien cieszyć a nie wkurzać użytkownika. Tutaj dodatkowo dochodzi wrażenie że Philips nas po prostu wydymał bez mydła, wziął kasę i leje ciepłym sikiem na błędy i usterki swoich TV. 

Jeżeli chodzi o Twój przypadek to nie licz na żaden serwis, tylko reklamuj TV z tytułu niezgodności towaru z umową u sprzedawcy, czyli w sklepie. Tam masz największe szanse, bo polskie prawo daje korzystniejsze opcje dla konsumenta niż każda gwarancja producenta. Poradź się miejskiego rzecznika praw konsumenta jak to zrobić.

Przy okazji nie przyznawaj się, że problem cloudingu widzisz od 10 miesięcy i jedyne co robisz to piszesz maile na infolinię, bo konsument ma czas na zareklamowanie towaru niezgodnego z umową chyba maks pół roku od stwierdzenia wady. Mogą odrzucić Twoją reklamację z jakiś głupich wymogów formalnych więc idź w zaparte i mów że clouding pojawił się np miesiąc temu. 

Nie wiem czy to prawda, ale czytałem też o skandalicznym zachowaniu serwisu Philipsa w Radomiu. Oddajesz TV do naprawy gwarancyjnej bo np padła elektronika a dostajesz TV z podmienioną matrycą na której jest np dużo większy clouding i w dodatku ze zniszczoną obudową. Dlatego nie kumam ludzi którzy chcą korzystać z gwarancji, podczas gdy przepisy o reklamacji towaru niezgodnego z umową, czy też teraz to się nazywa rękojmi, są dużo dużo korzystniejsze dla konsumenta i pozwalają zaoszczędzić sobie sporo nerwów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po przeczytaniu powyższej wymiany zdań utwierdziłem się w przekonaniu, że telewizory Philips należy omijać z daleka. Ja od 7 lat mam 46PFL5527K/12. Jako telewizor działa bez zarzutu, ale... nie działa SmartTV. A właściwie działa, ale żadna aplikacja się nie uruchamia. Po prostu pozmieniały się odpowiednie strony www, wersje aplikacji, wersje HTML, a Philips podaje, że oprogramowanie telewizora jest aktualne. Musiałem sobie dokupić zewnętrzny TvBox, żeby korzystać z Playera, Netflixa, Youtuba czy Eurosport online. Olali aktualizowanie oprogramowania i z czasem kolejne apki wysiadały, a teraz działa jedna, w dodatku w języku katalońskim.

Abstrahuję już od tego, że telewizor ma opcję 3D, która działa - tyle że nie ma już żadnego kanału, który chociaż raz w tygodniu nadawał jakąś audycję lub film w 3D. To akurat nie jest wina Philipsa, ale dodaje się do mojej frustracji, bo na 3 pary okularów aktywnych wydałem 3 tysiące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...