Jump to content
Sign in to follow this  
ukasz23

samsung m71 a xbox360

Recommended Posts

witam wszystkich
z nowym rokiem chce kupic sobie xboxa no i tv pod niego. po przeczytaniu ton textu na roznych forach doszedlem do wniosku ze zdecyduje sie na SAMSUNG LE 32M71 B. ale ostatnio spotkalem sie z opinia ze ten lcd nie bardzo radzi sobie z xbox'em. czy to prawda??? czy ma ktos moze taki zastaw i rzeczywiscie moze powiedziec ze cos tam nie gra??? bo jesli cos sie dzieje to wole wziac sobie cos bardzej pewnego jak SAMSUNG LE 32R72 B. co o tym myslicie????
a i jeszcze jedno pytanie: czy sie rozni R72 od R71???? czytajac specyfikacje nie doszukalem sie zadnych roznic.
z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam. a i zaznaczam jestem totalnym laikiem wiec co moglo 'umknac' mojej uwadze.
pozdro

Wiec co do M71 to nie mam pojęcia ale nie sądze zeby były jakies problemy ( moze koledzy z Forum blizej przybliżą ci co wybrać ) Ja posiadam le26r71b i jestem bardzo z niego zadowolony HDeka mam od miejsca gdzie siedze jakies 2 m nie wiecej wiec spokojnie mi starczy taka ilosc cali :) xbox360 podpiety pod HD nie sprawia zadnych problemow, jesli nie jestes pewnien co do modeli m71 to naprawde polecam r71 jest naprawde ok jedyny minus to szybko widac zabrudzenie na nim :P hmmm model r71 a r72 rozni sie tylko wygladem r72 ma srebny pasek na dole a reszta jest taka sama cos ala r71b a r71w czyli ver czarna i biała :) Pozdrawiam Daro

PS:

Jak cos :) zapraszam na LIVA!
GTag: NexDar mozna pogadac przez Headseta :P

[b]ukasz[/b], a mozesz podac, gdzie przeczytales te opinie? Edited by vvit0

[quote name='Airmike' post='8414' date='15.08.2006, 11:48 ']
Witam,

Doleję trochę dziegciu do tej beczki miodu nt. M71. Zwróciłem na to uwagę na "drugim" :P forum, tam jednak pozostawiono tę wątpliwość bez komentarza. Otóż na niemieckim forum jeden z użytkowników stwierdził poważny problem, który dotyczy pracy telewizora na wejściu VGA.

link do wątku: