Skocz do zawartości
olatigid

Porównanie dwóch Philipsów 37PF9731D !

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba po raz pierwszy pokusilismy się o porównianie dwóch jednakowych (wydawało by się) modeli, tej samej marki, nie wiem czy ktokolwiek to czynił, zawyczaj porównuje sie konkurentów !!

Otóż dwa Full HD: Philips 37PF9731D vs Philips 37PF9731D !!!! Różnica??? Jeden z sieci PL, drugi z sieci DE !!!
najwazniejsze co wyszło:

Model PL:
- bardzo trudny do skalibrowania,
[b]- po HDMI nie przyjmuje 1080p, tylko 1080i[/b]
- po Component 1080i
- po VGA 1366x768
- wada fabryczna: przy sygnale z zewnątrz, zielony pasek na górnej krawędzi matrycy, nie usuwalny w żaden sposób !! Ten typ tak ma, wszystkie tak mają !!


Model DE:
- bardzo trudny do skalibrowania, ale lepiej zdecydowanie reaguje na zmiany ustawień kolorów niż model PL
- [b]po HDMI przyjmuje 1080p,[/b]
- po Component 1080i
- po VGA 1366x768
- nie ma wady w postaci jak wyżej !!

...jak traktowani sa Klienci w PL przez producenta pozostawię bez komentarza, Edytowane przez olatigid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to może trzeba to zgłosić do uok lub federacji konsumentów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy przed napisaniem tej sensacyjnej wiadomości sprawdziłeś jaki firmware jest w obu porównywanych TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
..aktualne modele, będące obecnie na półkach w sprzedaży,
firmware również aktualny, nie ma nowszego !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='tod' post='30930' date='22.12.2006, 21:24 ']
Aktualny czyli jaki ?
[/quote]

JX31E_0.48.27.0 ? :rolleyes:

--
Pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tod, Ty myślisz, że jak ludzie kupują sprzęt to zaraz ładują inny firmware? Zwłaszcza w kwestii wyświetlaczy...

Zgadzam się całkowicie z olatgig, że to jest niewłaściwe traktowanie polskich klientów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czasy Rubinów już się skończyły.Sprzęt jest coraz bardziej skomplikowany i nowy fw to nic niezwykłego .Irytujące jest to ,że olatigid pisze sensacyjną informację doszukując się spisku wobec polskich odbiorców ,a wynika to tylko z tego że nie porównał fw w obu testowanych TV.Tak więc jeżeli komuś przeszkadza zilelona linia to szuka rozwiązania problemu i upgrade fw rozwiązuje ten problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to faktycznie sensacja!!!
To jest bardzo dobre podejście do klienta,jeśli jest nowsze oprogramowanie to mogę je w prosty sposób wymienić a nie gonić po serwisach.
Panowie proponuje zajrzeć na strone Philipsa co wnosi nowe software i część tych bzdur przestanie być sensacją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to fakt ja sobietez ostatnio wladowalem nowe oprogramowanie do 32pf9830.10 i obraz jest jeszcze lepszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='Veyron' post='31119' date='24.12.2006, 01:57 ']
po prostu no coments
[/quote]

Co twoja wypowiedź wniosła do dyskusji.Bez twojej pomocy lub szklanej kuli nie sposób dociec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Eech tod, nie wszyscy na świecie żyją tylko obrazem z TV. Dla większości jest to tylko dodatek, ucieczka od codzienności. Obejrzą wiadomości, jakiś sport albo film. Nie muszą zaraz znać się na bebechach.
Jeden jest piekarzem a drugi serwisantem audio/wideo.
Jak kupujesz chleb to go przyprawiasz?, nie kupujesz ten, który Ci smakuje bardziej (o ile zależy Ci na jego smaku).
W przypadku wyświetlaczy, czy TV to nie jest takie łatwe (spory wydatek) i dlatego tak ważne jest budowanie zaufania do klienta. A w tym przypadku Philips może je stracić.

Olatgid, jeszcze raz dzięki za ten test. Jakby więcej takich było na łamach mediów to może producenci i ich przedstawiciele traktowali by nas na równi z innymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jakaś paranoja .Co to był za test .O jakim równym traktowaniu piszesz.Pisząc o tym gorszym traktowaniu naprawdę w to wierzysz .Nie chcę bronić firmy Philips , ale ta przynajmnie stara się dać szansę poprawiać sprzet już sprzedany ,używany w domach.Szkoda ,że takiej szansy nie mają np. użytkownicy XD1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='tod' post='31049' date='23.12.2006, 14:11 ']Załaduj 48.30 i na obu będzie to samo[/quote]
Gdzie to sprawdzic i jak to zrobic Pozdrawiam mam model 42 cale Edytowane przez czaki58

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote]wada fabryczna: przy sygnale z zewnątrz, zielony pasek na górnej krawędzi matrycy, nie usuwalny w żaden sposób !! Ten typ tak ma, wszystkie tak mają !![/quote]
No litości, jeśli jakakolwiek firma decyduje się na wystawienie do sprzedaży sprzętu z taką wadą, mając pełną świadomość jej istnienia to jest to totalny brak szacunku dla klienta i tyle. Przeciętny Kowalski kupuje sprzęt, przywozi do domu, podłącza i ogląda, nie interesują go żadne upgrady, nowe fw itd.
Czy jak kupię nową lodówkę to muszę sprawdzać jej soft jak słabo mrozi?
Czy wyobrażacie sobie sytuację, że sprzedawca w salonie samochodowym mówi klientowi: "To super wypasione auto, tyle, że pali 50 l/100 km, ale wkrótce pojawi się nowy fw i wtedy może będzie palił tylko 7 l /100 km"?

Inna sprawa, że ludzie dają sobie takie g**no wciskać. Bo jak tyle kosztuje i z takiej super firmy to pewnie tak ma być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='upan[beeep]' post='31642' date='28.12.2006, 12:59 ']No litości, jeśli jakakolwiek firma decyduje się na wystawienie do sprzedaży sprzętu z taką wadą, mając pełną świadomość jej istnienia to jest to totalny brak szacunku dla klienta i tyle. Przeciętny Kowalski kupuje sprzęt, przywozi do domu, podłącza i ogląda, nie interesują go żadne upgrady, nowe fw itd.
Czy jak kupię nową lodówkę to muszę sprawdzać jej soft jak słabo mrozi?
Czy wyobrażacie sobie sytuację, że sprzedawca w salonie samochodowym mówi klientowi: "To super wypasione auto, tyle, że pali 50 l/100 km, ale wkrótce pojawi się nowy fw i wtedy może będzie palił tylko 7 l /100 km"?

Inna sprawa, że ludzie dają sobie takie g**no wciskać. Bo jak tyle kosztuje i z takiej super firmy to pewnie tak ma być.[/quote]

Napisz ,że jesteś przeciętnym Kowalskim i jest to twoja prywatna opina.Nie pisz w liczbie mnogiej bo mnie twój post obraża .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:rolleyes::blink::blink:
Sorki, ale w którym miejscu kolegę obraziłem??????
Uważasz, że firmy mają prawo za ciężką kasę wciskać klientom niepełnowartościowy sprzęt, mamiąc ich obietnicami patch'y, upgrade'ów itd. itp. ?
Tak, wiem, że taka sytuacja jest praktycznie normą zwłaszcza na rynku oprogramowania i sprzętu komputerowego.
Ale nie każdy jest (lub musi być) maniakiem elektroniki, IT, nowych trendów itp. śledzącym na bieżąco w necie wszelkie info o posiadanym sprzęcie i bezustannie przy nim grzebiącym.
Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że większość użytkowników omawianych tu Philipsów nie ma nawet pojęcia, że w tych telewizorach jest jakiś fw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='upan[beeep]' post='31663' date='28.12.2006, 14:48 ']:rolleyes::blink::blink:
Sorki, ale w którym miejscu kolegę obraziłem??????
Uważasz, że firmy mają prawo za ciężką kasę wciskać klientom niepełnowartościowy sprzęt, mamiąc ich obietnicami patch'y, upgrade'ów itd. itp. ?
Tak, wiem, że taka sytuacja jest praktycznie normą zwłaszcza na rynku oprogramowania i sprzętu komputerowego.
Ale nie każdy jest (lub musi być) maniakiem elektroniki, IT, nowych trendów itp. śledzącym na bieżąco w necie wszelkie info o posiadanym sprzęcie i bezustannie przy nim grzebiącym.
Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że większość użytkowników omawianych tu Philipsów nie ma nawet pojęcia, że w tych telewizorach jest jakiś fw.[/quote]

Witam
Za niepełnowartościowy sprzęt uznałbym TV w którym brakuje kilku kondensatorów a nie taki w którym jakąś "wadę" można usunąć upgradując firmware.
Po drugie może kolega wymieni jakąś drugą firmę produkującą TV która umożliwia klientowi własnoręczny upgrade firmware-u. Może słabo szukałem ale ja takiej nie znalazłem.
Czytając to forum wiele razy spotkałem się z problemami użytkowników TV różnych marek których problemy może rozwiązać tylko i wyłącznie serwis (często wgrywając właśnie poprawiony firmware)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='RolphusX' date='28.12.2006, 14:48 ' post='31687']
Witam
Czytając to forum wiele razy spotkałem się z problemami użytkowników TV różnych marek których problemy może rozwiązać tylko i wyłącznie serwis (często wgrywając właśnie poprawiony firmware)


Formalnie masz racje , tylko jak wytłumaczyć fakt ,ze jednego dnia kupujesz TV a dosłownie drugiego zamawiasz servis do wgrania nowego oprogramowania.
Wg. mnie to nie jest prawidłowo.
Jeżeli są to znamiona naszych czasów to do bani.
Gdybypo pół roku użytkowania nowego TV pojawił sie nowy software wynikający z doświadczen to już inna historia. Takie normalne postępowanie mam z moim GPS Garmina.

Na tym forum jest troche zbyt dużo nerwowych ktorzy maja zbyt wysokie mniemanie o sobie.
To oczywiscie nie do Ciebie RolphusX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='czaki58' post='31619' date='28.12.2006, 11:39 ']Gdzie to sprawdzic i jak to zrobic Pozdrawiam mam model 42 cale[/quote]

Na stronie [url="http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpproduct_selector.pl"]http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/...uct_selector.pl[/url] wpisujesz swój model i sprawdzasz jaki jest ostatni fw.Plik fw kopiujesz na kartę pamięci USB , resztę robi TV.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[quote name='upan[beeep]' post='31663' date='28.12.2006, 14:48 ']:P:blink::blink:
Sorki, ale w którym miejscu kolegę obraziłem??????
Uważasz, że firmy mają prawo za ciężką kasę wciskać klientom niepełnowartościowy sprzęt, mamiąc ich obietnicami patch'y, upgrade'ów itd. itp. ?
Tak, wiem, że taka sytuacja jest praktycznie normą zwłaszcza na rynku oprogramowania i sprzętu komputerowego.
Ale nie każdy jest (lub musi być) maniakiem elektroniki, IT, nowych trendów itp. śledzącym na bieżąco w necie wszelkie info o posiadanym sprzęcie i bezustannie przy nim grzebiącym.
Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że większość użytkowników omawianych tu Philipsów nie ma nawet pojęcia, że w tych telewizorach jest jakiś fw.[/quote]
Nie ryzykuj ,żadnych twierdzeń.Opis zmiany fw jest w instrukcji obsługi TV.Obraziłeś mnie pisząc "Inna sprawa, że ludzie dają sobie takie g**no wciskać. Bo jak tyle kosztuje i z takiej super firmy to pewnie tak ma być. "

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name='tod' post='31718' date='28.12.2006, 18:12 ']Na stronie [url="http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpproduct_selector.pl"]http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/...uct_selector.pl[/url] wpisujesz swój model i sprawdzasz jaki jest ostatni fw.Plik fw kopiujesz na kartę pamięci USB , resztę robi TV.[/quote]
Dzieki to jest super sprawa i nie kazdy tak mysli jak ................. i dziekuje jeszcze raz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...