Skocz do zawartości
Krasnal77

Kino 5.1 do maks 7 tyś

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Że nie znam się na sprzęcie to chce się poradzić użytkowników co mają większą wiedzę .

A więc po przeczytaniu różnych forum jestem już częściowo zdecydowany na taki oto zestaw:

HK avr-171s do tego JBL Studio 280/220/225c/250p

Chciałbym zaznaczyć że będzie to grało w salonie o powierzchni 23m,generalnie 70% to film 30/% muzyka.

Podpiąć pod ten amplituner będę chciał dekoder nc+ PS4+ DYSK zewnętrzny lub laptop aby oglądać filmy 3d które mają po 40 gb i więcej

Finansowo to maks 6-7 tyś

Czekam na sugestie i propozycje za wszystkie z góry dziękuje.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóz Ci mogę napisać: http://www.harmankardon.audiohit.pl/p155,harman-kardon-avr-171-s-amplituner-kina-domowego.html#

Waga: 5.1 kg.

Wierzysz w te 7 x 100W ???

Cóż więcej mam napisać?

Zachwalę "swoje ogłoszenie": http://hdtvpolska.com/topic/37376-sprzedam-amplituner-onkyo-tx-nr905/

24,3 kg. We wzmacniaczach i w amplitunerach dobry dźwięk i moc biorą się z ... wagi urządzenia :). I z odpowiedniego zasilania co oczywiście przekłada się na wagę.

Zapewne zaraz zlecą się "moje fanboje", poczytaj ich opinie i sam wyciągnij wnioski. Obawiam sie tylko, że nie będzie o czym czytać. A o dobrym dźwięku poczytasz na moim blogu. I dowiesz się skąd on się bierze i co za to jest odpowiedzialne.

Sprzedawany przeze mnie amplituner jest gorszy od tego HK tylko w tym, że nie przepuścisz przez niego sygnału 3D i ma mniej wejść HDMI. Resztą, a przede wszystkim jakością dźwieku bije tego Chińczyka na głowę. Mimo swojego wieku.

Pozdro

Edytowane przez pmcomp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prawda. Ampli trzeba wymieniać co kilka lat, kolumny zostają na dłużej.